Työkkärin nainen sanoi että mun pitää tehdä joku video cv ja laittaa kuva profiiliin
Oikeesti en jaksa enää . Haluan muutenkin varjella yksityisyyttäni. Taidan mennä toimeentulotuelle.
Kommentit (81)
Muistan, että Tampereella oli jo yli 10 vuotta sitten ehtona työnhaun jatkumiselle, että piti kirjoittaa itsestään työnhakuilmoitus johonkin CV-nettiin. Sivuilta näki väistämättä muidenkin työttömien ilmoituksia, mutta kuvia ja tarkkoja henkilötietoja ei siihen sentään annettu. Ei ollut asiallisesti järjestetty sekään palvelu ja oli uutisia, etteivät vakavasti otettavat työnantajat käyttäneet sivustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono iho, huonokuntoiset ohuet hiukset ja muutenkin ruma naama joten en taatusti saisi töitä kuvalla.
Oletko käynyt ihotautilääkärillä huonon ihon takia? Jos solvaat itseäsi noin niin onko sinulla rehellisesti itseluottamusta työntekoon?
Ei arpiin, suuriin ihohuokosia, ryppyihin, ihonväriin auta mikään ihotautilääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono iho, huonokuntoiset ohuet hiukset ja muutenkin ruma naama joten en taatusti saisi töitä kuvalla.
Oletko käynyt ihotautilääkärillä huonon ihon takia? Jos solvaat itseäsi noin niin onko sinulla rehellisesti itseluottamusta työntekoon?
Ei arpiin, suuriin ihohuokosia, ryppyihin, ihonväriin auta mikään ihotautilääkäri.
Hohhoijaa taas. Vaihtoehtoja on mutta jätän keskustelun tähän, kun en jaksa noin negatiivista ihmistä.
Mihin on unohtunut se että työsopimus on kahdenvälinen, niinkuin kaikki sopimukset. Samat vaatimukset työnantajille. Videota työntekijöistä jotka vaikuttaa hakuprosessiin työnhakijoiden katseltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas. Vaihtoehtoja on mutta jätän keskustelun tähän, kun en jaksa noin negatiivista ihmistä.
Mitkä ne vaihtoehdot on??
Miten hiton lailla ihotautilääkäri voi vaihtaa mun ihonvärin??
Olisit itsekin negatiivinen jos joutuisit elämään mun ihon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itsekin negatiivinen jos joutuisit elämään mun ihon kanssa.
Olen eri, mutta meikillä pystyy kyllä aika paljon vaikuttamaan paitsi ihonväriin niin myös muihin epäkohtiin. Taitoa se toki vaatii.
Miksi työttömät ei halua töihin?
Minusta se on tärkeä kysymys, koska niin moni selkeästi välttelee töihinpääsyä eikä siten ole oikeasti oikeutettu etuuksiin.
kerro, että uskosi kieltää moiset nykyajan hulluutukset, että kirjallien kuanausken voit tehdä, muuta ei uskonto salli ja toki sitten haastattelussa käydä.
Vierailija kirjoitti:
kerro, että uskosi kieltää moiset nykyajan hulluutukset, että kirjallien kuanausken voit tehdä, muuta ei uskonto salli ja toki sitten haastattelussa käydä.
pahoitteluni kirjoitusvirheistä. lähti liian nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on tärkeä kysymys, koska niin moni selkeästi välttelee töihinpääsyä eikä siten ole oikeasti oikeutettu etuuksiin.
en ole tavannut yhtään työtöntä, joka ei olisi halunnut töihin. tiedän, että heitä on, mutta vähemmistöä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on unohtunut se että työsopimus on kahdenvälinen, niinkuin kaikki sopimukset. Samat vaatimukset työnantajille. Videota työntekijöistä jotka vaikuttaa hakuprosessiin työnhakijoiden katseltavaksi.
Minä menen töihin yritykseen, en viettämään aikaani muiden työntekijöiden kanssa. Eipä siis kiinnosta naamat, vaikka työttömät menevätkin töihin ensisijaisesti rupattelemaan työnteon sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itsekin negatiivinen jos joutuisit elämään mun ihon kanssa.Olen eri, mutta meikillä pystyy kyllä aika paljon vaikuttamaan paitsi ihonväriin niin myös muihin epäkohtiin. Taitoa se toki vaatii.
Mulla on mennyt satoja euroja meikkivoiteisiin jotka ovat päätyneet roskiin.
En ole vieläkään löytänyt sopivaa meikkivoidetta vaan kaikki muuttuvat ruskeaksi mössöksi ja sillon just kaikki arvet, rypyt ja ihohuokoset oikein korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on tärkeä kysymys, koska niin moni selkeästi välttelee töihinpääsyä eikä siten ole oikeasti oikeutettu etuuksiin.en ole tavannut yhtään työtöntä, joka ei olisi halunnut töihin. tiedän, että heitä on, mutta vähemmistöä ovat.
Tälläkin palstalla heitä on kymmeniä!
Mä laitoin aikoinani Salli Jokusen kuvan työhakemukseen.
Jos nyt vaadittaisi kuva, laittaisin jonkun jossa olen rinkka selässä jossain upeassa maisemassa. Se ainakin kuvaa mua enemmän kuin joku pään kuva, jossa ei näy pään lisäksi käsiä eikä jalkoja. Sellaista on typerää edes sanoa kuvaksi. Se on kuva naamatalusta, pärstäkertoimesta, poliisin arkistokuva.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla heitä on kymmeniä!
Täällähän ei tunnetusti trollikirjoittelijoita ole vaan kaikki ovat sitä mitä väittävät olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit itsekin negatiivinen jos joutuisit elämään mun ihon kanssa.Olen eri, mutta meikillä pystyy kyllä aika paljon vaikuttamaan paitsi ihonväriin niin myös muihin epäkohtiin. Taitoa se toki vaatii.
Mulla on mennyt satoja euroja meikkivoiteisiin jotka ovat päätyneet roskiin.
En ole vieläkään löytänyt sopivaa meikkivoidetta vaan kaikki muuttuvat ruskeaksi mössöksi ja sillon just kaikki arvet, rypyt ja ihohuokoset oikein korostuu.
Niin no onko ihme, kun ongelma on ihossasi mikä pitäisi ensi saada hoidettua. Oletko älynnyt pyytää ilmaisia näytteitä meikkivoiteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä menen töihin yritykseen, en viettämään aikaani muiden työntekijöiden kanssa. Eipä siis kiinnosta naamat, vaikka työttömät menevätkin töihin ensisijaisesti rupattelemaan työnteon sijaan.
Sama juttu: haluan tehdä töitä, en juoruta kahvikupin ääressä toisten asioista. Iso ongelma tosin on se, että usein työpaikan rekrytointeja laitetaan tekemään se työpaikan ekstrovertein ihminen ja hän ei useinkaan tajua miksi kannattaisi ottaa töihin se hiljainen puurtaja, joka ei jaksa kahvitella joka välissä ja kertoa kuulumisiaan. Sanotaan vain, että "hän ei ollut sosiaalinen", ja otetaan joku höpöttäjä röökimuija, josta saa hyvää seuraa röökitauoille tai sitten juuri to em. kahvitauottelija.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että Tampereella oli jo yli 10 vuotta sitten ehtona työnhaun jatkumiselle, että piti kirjoittaa itsestään työnhakuilmoitus johonkin CV-nettiin. Sivuilta näki väistämättä muidenkin työttömien ilmoituksia, mutta kuvia ja tarkkoja henkilötietoja ei siihen sentään annettu. Ei ollut asiallisesti järjestetty sekään palvelu ja oli uutisia, etteivät vakavasti otettavat työnantajat käyttäneet sivustoa.
Mut löysi sieltä työnantaja ja sain hyvän työpaikan vuosikausiksi.
Mutta joo, en kyllä tykänny ideasta, että se oli kaikille näkyvillä.
Minua ei yhtään yllätä että kauneudella pärjää myös työmarkkinoilla ja sosiaalisuudella. Niinhän se on sama melkein joka paikassa ja vaikka itse en olisi samaa mieltä, niin eipä tällekään epäkohdalle yksi ihminen mitään voi.