Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, että mua ahdistaa olla kohta 50v

Vierailija
02.05.2022 |

Olen ihan hajalla tämän takia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän alkuvuodesta 50 v ja ei voisi vähempää kiinnostaa. Juhlimme mieheni kanssa yhteisesti 30v ja 40v juhlat ja nyt pitäisi suvulle kertoa, että mies lähti yhteisen 28 vuoden jälkeen. Isoja juhlia ei tarvitse tänä vuonna odottaa. Meillä ikäeroa alle 2kk ja muuten ei syntymäpäiviä olla juhlittu, vain nuo pyöreät.

Vierailija
22/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuntui ennen sitä ja jälkeenpäin vähän aikaa kamalalta, mutta sitten huomasi, ettei mikään muuttunut kun täytti 50. Elämä jatkui suunnilleen samanlaisena. Ei ole liian vanha oikein mihinkään. Voi aloitaa ja tehdä mitä haluttaa. Toki jos on suhteellisen terve. Koskaan ei tiedä, mikä päivä on viimeinen, ei edes ihan nuorena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko kokea kaikki elämässä kokemasi uudelleen? Olisiko kiva vain aina olla 20-vuotias? Kyllä täältä on jokaisen joskus lähdettävä. Onneksi ei tarvite kaikkea kokea uudelleen ainakaan saman pään kanssa.

Vierailija
24/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät enää vietä noita synttäreitä. Ei ainakaan sillä tavalla kuin joskus ennen vanhaan. 

Vierailija
25/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu missään.

Täytin juuri, olen vielä nuori. Asun ensi kertaa yksin. Nuoret miehet on kiinnostuneita, koska olen äidillinen mutta harrastan mm. metallibändejä.

haluaisin sut kaverikseni :( ap.

Vierailija
26/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kannata miettiä asiaa sen enempää, että voi sitten vanhana todeta niinkuin komissaario jansson aikanaan: "elämä, se oli se hauska juttu, joka sattui siinä matkalla kalmistoon". 

Vierailija
27/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin kesällä 65 ja olen tyytyväinen että ei enää kauan tarvitse kitua tässä matoisessa maailmassa vaan pääsee haudan lepoon.

Vierailija
28/29 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/29 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin täytän ensi vuonna 50. En jaksa sitä murehtia. Olen varmaan perinyt mummoni luonteen, joka meni aina vaan positiivisesti eteenpäin ja eli lähes 100-vuotiaaksi suht terveenä. Toki hyvää tuuriakin, ettei tullu esim. syöpää, mutta uskon myös asenteella olleen merkitystä pitkään ikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan