Miten te uskallatte tutustua keneenkään netissä, kun näin perheellisenäkin seinäruusunakin friikit kimpussa??
Koskee varsinkin naisia. Olen itse aloittanut nykyisen parisuhteeni aikana ennen tindereitä ja treffipalstoja. Olen perheellinen alle 40 v nainen. Olen todella maltillinen somen käyttäjä ja siitä huolimatta kaiken maailman epämääräiset hörhöt näyttävät löytävän yksityisille tileilleni. Joo, en juuri koskaan hyväksy mitään pyyntöjä tms. Mutta pari kertaa on lipsahtanut, kun olen erehtynyt luulemaan tutuksi. Tai en ole aluksi äkännyt miten tietty palvelu esim toimii...Viestittely on alkanut heti vastapuolelta. Olen saattanut vastailla muutaman kerran perus ystävällisesti, mutta tavalla, etten ole pyrkinyt edistämään keskustelua. Tämän jälkeen yrittänyt saada kontaktoinnin loppumaan asiallisesti. Joku on alkanut suorastaan pelottavaksi tämän jälkeen. Hirveää kielenkäyttöä..Miten te uskallatte olla yhteyksissä, kertoa itsestänne? Kommunikoida yhtään mitään? Tuohan on ihan sairas maailma. Vai onko multa mennyt jotain oleellista ohi? Huolestuttaa omien lastenkin kannalta, kun ruinaavat kaikenlaisia sovelluksia, mihin emme ole suostuneet.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan helposti. En hyväksy vieraita kavereiksi. Tuntemattomille en usein edes vastaa jos vaikka fb:ssa ihan outo tyyppi laittaa viestin. Jos joku alkaa vaivaamaan niin laitan estot. Se on tosi helppoa netissä, somessa, puhelimella oma numero on lisäksi salainen.
Treffailen paljon ja etsin netistäkin seuraa, sinkku kun olen. Nuo hoituu esim. tinderin kautta missä ei omia kokonimiä, numeroita ym edes jaeta.Niin ja sitten raahaat joka viikko pari-kolme muutaman viestin lähettänyttä (tarpeeksi laatikkoleukaista) miestä asuntoosi paneskelemaan...
Se on just näin, että ei ne friikkejä silloin ole, kun ulkonäkö on universaalia ihanneluokkaa. Friikeillä naiset tarkoittavat rumia miehiä.
Se on valitettavasti vähän niin, että mitään tietojaan ei pitäisi jakaa missään. Vähän huomaamattaan sitä vaan saattaa tulla jossain näkyväksi vaikka ei haluaisi tai asiaa tiedostaisi.
Mutta olen treffaillut ja naisissa yleensä törmännyt mukaviin tyyppeihin vaikka aina ei sitä kemiaa ole löytynytkään.
Voiko netissä muka tutustua ihan oikeasti ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Se on valitettavasti vähän niin, että mitään tietojaan ei pitäisi jakaa missään. Vähän huomaamattaan sitä vaan saattaa tulla jossain näkyväksi vaikka ei haluaisi tai asiaa tiedostaisi.
Mutta olen treffaillut ja naisissa yleensä törmännyt mukaviin tyyppeihin vaikka aina ei sitä kemiaa ole löytynytkään.
Pysy kotona!
Vierailija kirjoitti:
Voiko netissä muka tutustua ihan oikeasti ihmisiin?
Ei todellakaan. Todellisia kuspäitä kaikki vastaantulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan helposti. En hyväksy vieraita kavereiksi. Tuntemattomille en usein edes vastaa jos vaikka fb:ssa ihan outo tyyppi laittaa viestin. Jos joku alkaa vaivaamaan niin laitan estot. Se on tosi helppoa netissä, somessa, puhelimella oma numero on lisäksi salainen.
Treffailen paljon ja etsin netistäkin seuraa, sinkku kun olen. Nuo hoituu esim. tinderin kautta missä ei omia kokonimiä, numeroita ym edes jaeta.Niin ja sitten raahaat joka viikko pari-kolme muutaman viestin lähettänyttä (tarpeeksi laatikkoleukaista) miestä asuntoosi paneskelemaan...
Se on just näin, että ei ne friikkejä silloin ole, kun ulkonäkö on universaalia ihanneluokkaa. Friikeillä naiset tarkoittavat rumia miehiä.
Teidät tunnistaa noista puheista kaukaa kierrettäviksi friikeiksi, vaikka voitte olla komeitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidät tunnistaa noista puheista kaukaa kierrettäviksi friikeiksi, vaikka voitte olla komeitakin.
Ok. Älä valehtele itsellesi ja muille. Olet nainen ja ulkonäkö merkkaa sinulle eniten siinä, onko joku friikki vai ei. Ihan sama, tuleeko hän juttelemaan netissä vai livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Älä valehtele itsellesi ja muille. Olet nainen ja ulkonäkö merkkaa sinulle eniten siinä, onko joku friikki vai ei. Ihan sama, tuleeko hän juttelemaan netissä vai livenä.
Se on sinut jumittunut käsityksesi kaikista naisista. Et tiedä mitään minusta. Ihan sama minkänäköinen mies on treffeillä, jos joudun kuuntelemaan häneltä ylläolevan kaltaista puhetta, niin tiedän ettei tarvitse tavata uudestaan.
Mulla on satoja nettituttavuuksia, eikä kukaan friikki kimpussa.