Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällä sykkivä muna.

Vierailija
02.05.2022 |

Olen kuullut että miehen muna tuntuu todella hyvältä silloin kun mies saa orgasmin ja muna sykkii orgasmin tahtiin. Esileikin aikana joskus munani "sykkii" kun tahattomasti tai tarkoituksela jännitän ja rentoutan lantionpohjalihaksiani. Jos nainen kiihotuu nopeasti olen Joskus mennyt sisään, pysynyt paikallanii ja tehnyt tuota lantionpohjaliikettä jolloin muna tekee yksitäisiä sykäyksiä. Haluaisin kysyä naisilta tuntuvatko tällaiset lantionpohjalihaksilla tyhdyt "sykäykset" yhtä hyviltä kun orgasmissa sykkivä muna?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on mahtavinta kun miehen elin sykkii sisälläni.

Sama miehenä, kun tunnen, että nainen tuntee ne ja vastaa sykäyksiin omillaan. Joskus nainen on saanut aivan tajunnan vieviä orkkuja. (Kohta lehmävitutjapikkupilithyökkääkateuksissaan).

Vierailija
102/117 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä tunsin ihanasti silloisen poikaystävän sykkimisen. Hänellä se alkoi monta työntöä ennen huippua, joka oli niin ihana. Ehkä tuohon vaikutti myös nuoruus ja sen mukanaan tuoma älytön kiima niin mulla kuin hänellä. Myös se penis oli ihan jäätävä, niin kova ja suuri erektiossa, etten ole mitään sellaista nähnyt ja kokenut hänen jälkeensä. Se mies oli niin täynnä seksiä. Pääsin joka yhdynnässä orkkuun, mikä ei ole toistunut myöskään.

Olin nuorempana tuollainen ja vähän vanhempanakin. Vaimo päätti pitää itsellään ja vei nuorena vihille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sykkiminen tuntuu hyvältä.

Vierailija
104/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sisällä suussa sykkivä on todella kiihottava.

Vierailija
105/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se naiminen alkaa naisen aivoisssa.

Ainakin minulla,olen ihan liekeissä kun saan aivoihin tiedon että nyt on mahdollisuus saada tuota komeaa nuorta miestä. Tai nyt saan useampaa miestä,mies tai miehet voi olla umpi surkeita itse sexissä mutta tilanne voi tehdä sen että laukean pelkästä vipaisuusta.

Toisaalta saattaa mies olla tosi taitava ,että saa kusemaan housuihin.

Mutta eipä ole kertaakaan ollut etten ole ollut märkänä ,tain olis hirveesti tehnyt kipeää vaikka kulli olis hillitön ,sillä sen näkemin saa jo aikaan se että alkaa hitosti valumaan.

Enpä tiedä ,olenko sitten poikkeus.

On tullut eteen sekin että housut alas ja kalu pilluun. Olen tykännyt ja saanut orkkuja.

Mutta onhan se oman miehen hellyys ja halu antaa sexiä on ihan omaa luokkaansa,mutta vieras saa usein haukkomaan henkeä. Se on se kiima.

Vierailija
106/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se komea nuori adonis onkin se haiseva kaljamaha, joka jos pystyy vielä mihkään, hyppää naan panemaan ja röyhtäsee samalla kun saa...

Niin saatko yhä parilla työnnöllä ja ajatujsen voimalla?

Vierailija
107/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se komea nuori adonis onkin se haiseva kaljamaha, joka jos pystyy vielä mihkään, hyppää naan panemaan ja röyhtäsee samalla kun saa...

Stop. Me olemme kehopositiivisia miehiä. Ettäs tiedät.

Vierailija
108/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääko miehellä olla paksu ja iso kalu, että nainen tuntee miehen tulemisen pillussaan?

Vierailija
109/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääko miehellä olla paksu ja iso kalu, että nainen tuntee miehen tulemisen pillussaan?

Pillun on oltava tarpeeksi tiukka, jotta sen seinämät edes osuu kaluun. 

Vierailija
110/117 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvän on oltava tarpeeksi paksu, jotta se edes osuu pillun seinämiin.

Vierailija
111/117 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvän on oltava tarpeeksi paksu, jotta se edes osuu pillun seinämiin.

Ja silti ei ole aina osunut. Löysiä pilluja on nääs olemassa.

Vierailija
112/117 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmasta lähestyttäessä on kaiken parasta maata selällään lähärissä tai jalat toisen olkapäillä kun toinen mies työntyy syvälle ja tunnet sykkivän munan ja toisen orkun ensin lähestyvän ja sitte purkautuvan sisällesi.

Jahve

Vierailija
113/117 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta lähestyttäessä on kaiken parasta maata selällään lähärissä tai jalat toisen olkapäillä kun toinen mies työntyy syvälle ja tunnet sykkivän munan ja toisen orkun ensin lähestyvän ja sitte purkautuvan sisällesi.

Jahve

Oot Timppa nii oikeassa tossa !

Vierailija
114/117 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl huomaa milloin mies laukeaa etenkin kuukautisten jälkeen kun on ollut päivien tauko

Vierailija
115/117 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kuulla että joku pitää tuosta sykkivästä elimestä. Ilmeisesti olen ainoa mies joka harjoittelee lantionpohjalihaksia. Niitten avulla kun saa kalun pompimaa/sykkimään. Ainakin jotkut naiset ovat pitäneet näkemästään kun kalu sykähtelee.

Mitä mieltä muut aiheesta on?

AP

Onko tänään töitä tai kotihommia,  mitään? Heräsit ja mietit syntyjä syviä sykintää.

Vierailija
116/117 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EKSÄ oli ihan hyvännäköinen. Suoritus 2-3 minuuttia. Ei suudellut. 😆

Vierailija
117/117 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tosi usein jo siinä vaiheessa kun poikaystävä työntyy sisään. Sillä seisoo aina niin täysiä ja nytkii jo ennen sisään laittamista. Vähän niin kuin penis yrittäisi mennä pystyssä ihan takakenoon vaikka vartalo on vastassa terska ihan napaa vasten kun menee niin ylös. Se sama "yritys" jatkuu mun sisällä ja tuntuu upeelta. Ekat työnnöt vaan tuijotellaan silmiin kun mä tuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi