Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisällä sykkivä muna.

Vierailija
02.05.2022 |

Olen kuullut että miehen muna tuntuu todella hyvältä silloin kun mies saa orgasmin ja muna sykkii orgasmin tahtiin. Esileikin aikana joskus munani "sykkii" kun tahattomasti tai tarkoituksela jännitän ja rentoutan lantionpohjalihaksiani. Jos nainen kiihotuu nopeasti olen Joskus mennyt sisään, pysynyt paikallanii ja tehnyt tuota lantionpohjaliikettä jolloin muna tekee yksitäisiä sykäyksiä. Haluaisin kysyä naisilta tuntuvatko tällaiset lantionpohjalihaksilla tyhdyt "sykäykset" yhtä hyviltä kun orgasmissa sykkivä muna?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä aloitusta, kun se kuulostaa todella kivalta. :)

Itse kyllä pidän juuri tuosta sykinnästä, miehen huippuhetkellä. Tuntuu myös hyvältä pidellä kalua kädessä kun se purkautuu. Vain pienen hetken hetken päästä se sitten vaimenee...

Vierailija
2/117 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuulla että joku pitää tuosta sykkivästä elimestä. Ilmeisesti olen ainoa mies joka harjoittelee lantionpohjalihaksia. Niitten avulla kun saa kalun pompimaa/sykkimään. Ainakin jotkut naiset ovat pitäneet näkemästään kun kalu sykähtelee.

Mitä mieltä muut aiheesta on?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kuulla että joku pitää tuosta sykkivästä elimestä. Ilmeisesti olen ainoa mies joka harjoittelee lantionpohjalihaksia. Niitten avulla kun saa kalun pompimaa/sykkimään. Ainakin jotkut naiset ovat pitäneet näkemästään kun kalu sykähtelee.

Mitä mieltä muut aiheesta on?

AP

Tarpeen mukaan tuolla tavoin saa nopeutettua laukeamista.

Vierailija
4/117 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "tietoinen" sykkiminen tuntuu myös hyvältä, mutta erilaiselta kuin se tahaton sykintä, kun mies laukeaa. Se on sellaista rytmikästä ja erilaista. Siihen varmaan vaikuttaa myös se, että huipun hetkellä penis tuntuu kovettuvan äärimmilleen ja täyttää eri tavalla paikkoja. Se yhdistettynä siihen sykintään on aika lyömätön combo.

Vierailija
5/117 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laukeavat parhaiten juuri noin. Itsellä on kookas vehje, jolla kun painaa pohjaan, antaa sykähdellä ja välillä tunkee vieläkin syvemmälle, niin lopulta naisen pimpsakin alkaa kouristella ja saa todella voimakkaan orgasmin. Toimii kun nainen on alla selällään tai mahallaankin, mutta ei polvillaan takaapäin jostain syystä.

Vierailija
6/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin hitaasti miehen kanssa lähärissä. Oli ihanaa kun hän pysähtyi täysin ja elin alkoi tehdä sykäyksiä. Tunsin kuinka elin paisui ja supistui sisälläni, olin silloin niin kuumana. Se tuntui siinä hetkessä lähes yhtä hyvältä kun miehen orgasmi jota ei voita mikään. Voih, kun pääsisi joskus vielä tuo miehen kanssa.

Vierailija
7/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelin hitaasti miehen kanssa lähärissä. Oli ihanaa kun hän pysähtyi täysin ja elin alkoi tehdä sykäyksiä. Tunsin kuinka elin paisui ja supistui sisälläni, olin silloin niin kuumana. Se tuntui siinä hetkessä lähes yhtä hyvältä kun miehen orgasmi jota ei voita mikään. Voih, kun pääsisi joskus vielä tuo miehen kanssa.

Jos mies osaa pysähtyä juuri oikealla hetkellä enne kuin orgasmi alkaa, hän pystyy vielä jatkamaan vielä tuon sykkimisen jälkeen. 😉

Vierailija
8/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkivä muna on myös seksilelu. Värisee, tärisee ja sykkii. Vähän pienempi kuin kananmuna. Sopii kaikkiin reikiin ja on kätsy lisä keksissä.  Nainen suostui kokeilemaan niin halusi sen useita kertoja peppuunsa värisemään kun naitiin. 

On se ollut omassakin pepussa. Vähän omituinen aluksi mutta kyllä se värinä tärinä tuntuu aika kivalta. Tosi kätevä lelu ja oikeasti aika pieni. Yhdessä tilattu lelu. Nainen mulle suorastaan saarnasi että iso sattuu.. Tuli tilattu kaikenlaista kun keksi ne kaupat.

Mä olen niitä jotka pohtii kaikkea. Naiselle sanoin mitähän roskakuski miettii niistä pois heitetyistä leluista?  Naisen vastaus oli v...u sä olet tyhmä jätkä. Ihme haukkumisa kun on tykännyt  monista jutuista millä piristin hänenkin elämää.

Vierailija
9/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykkivä muna on myös seksilelu. Värisee, tärisee ja sykkii. Vähän pienempi kuin kananmuna. Sopii kaikkiin reikiin ja on kätsy lisä keksissä.  Nainen suostui kokeilemaan niin halusi sen useita kertoja peppuunsa värisemään kun naitiin. 

On se ollut omassakin pepussa. Vähän omituinen aluksi mutta kyllä se värinä tärinä tuntuu aika kivalta. Tosi kätevä lelu ja oikeasti aika pieni. Yhdessä tilattu lelu. Nainen mulle suorastaan saarnasi että iso sattuu.. Tuli tilattu kaikenlaista kun keksi ne kaupat.

Mä olen niitä jotka pohtii kaikkea. Naiselle sanoin mitähän roskakuski miettii niistä pois heitetyistä leluista?  Naisen vastaus oli v...u sä olet tyhmä jätkä. Ihme haukkumisa kun on tykännyt  monista jutuista millä piristin hänenkin elämää.

Roskakuskina voin sanoa, että noita tappi ja suristin ja päristin juttuja näkee hyvinkin usein.

Ihmiset yleensä ajattelee, että heitänpäs tyhjän astian alimmaiseksi, niin ei kukaan näe. Paitsi tietysti tyhjentäjä, kun astia sattuu kääntymään ylösalaisin tyhjättäessä.

Mut joo, tulee tosiaan dildoa ja tekoperseitä ym aika useasti.

Samoja lenkkejä kun ajaa, niin moni ok talon asukas, tai astian sisältö on saattanut yllättää😀

Ei aina päällepäin uskois välttämättä, että mitäs kaikkia leluja onkaan kokeiltu.

Vierailija
10/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munan sykkimiste tai ruiskaukset tunnu pillussa todellakaan.

Vierailija
11/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oma voi voi kun tunnoton värkki..

Vierailija
12/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskakuskina voin sanoa, että noita tappi ja suristin ja päristin juttuja näkee hyvinkin usein.

Ihmiset yleensä ajattelee, että heitänpäs tyhjän astian alimmaiseksi, niin ei kukaan näe. Paitsi tietysti tyhjentäjä, kun astia sattuu kääntymään ylösalaisin tyhjättäessä.

Mut joo, tulee tosiaan dildoa ja tekoperseitä ym aika useasti.

Samoja lenkkejä kun ajaa, niin moni ok talon asukas, tai astian sisältö on saattanut yllättää😀

Ei aina päällepäin uskois välttämättä, että mitäs kaikkia leluja onkaan kokeiltu.

Kuulostat rehelliseltä Roskakuskit varmasti näkee kaikenlaista. Mä arvostan. Ilman roskakuskeja hukuttaisi roskiin. Porukat sais tajuta kuinka tarpeellisia roskakuskit ovat. Lääkärille maksetaan maltaita mutta Roskakuskia ei arvosteta Mä arvostan eikä haittaa mitä olet nähnyt.

Vierailija
13/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran elin sykkii naisen sisällä monta minuuttia, joskus jopa puoli tuntia. Olen nähnyt videoita joissa naiset ovat aivan seksistä hulluna koirien kanssa.

Vierailija
14/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä..

Jospa se onkin sen kullin voimattomuus, yhdistettyne sen miehen typeryyteen. Jos ei pysty ei osaa naista tyydyttämään, niin se on sitten oikeestu voi voi.

Tosin sen kullin toiminalla on vähäinen vaikutus.

Vierailija
15/117 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä..

Jospa se onkin sen kullin voimattomuus, yhdistettyne sen miehen typeryyteen. Jos ei pysty ei osaa naista tyydyttämään, niin se on sitten oikeestu voi voi.

Tosin sen kullin toiminalla on vähäinen vaikutus.[/quote Haukut miehet ja kullit. Taidat  siis tykätä naisista. Omalla kohdalla muutama nainen on tykännyt. Eräs sanoi että huippaa kun käveli vessaan. Jos uskotaan

niihän sai peräkkäisiä.Heh me leikittiin monesti. Niistä sanoi että keksin juttuja. Miten nyt kuvailet sitä mikä tyydyttää`?

Vierailija
16/117 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän siitä kun mieheni elin nytkähtelee sisälläni. Tuntuu niin hyvältä kun se paisuu ja supistuu vuorotellen että saan usen siinä orkun.

Vierailija
17/117 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käytti pitään päällä ollessaan sellaista konstia, että makasi päälläni ja painoi voimalla itseään kaluani kohti. Hänellä on iso häpykumpu ja tiukka moneen kertaan leikattu väliliha. Näillä hän kiilasi voimalla kaluni tyveen, toimien ikään kuin tiukkana penisrenkaana. Varsinkin kun pillu on muutenkin tiukka paksulle kalulleni, joka vielä tyveä kohden paksunee. Tällä voimaalla painamisellä iso kaluni turposi äärimmilleen täyttäen koko vaimon pillu. Siinä hän sitten pyöri seivästettynä ja sai aina orgasmin siinä vaiheessa kun kaluni alkoi sykkimään laetessa. Jos en ollut heti tulossa niin näyttelin saavani ja sain monesti hänet tulemaan. Oli maagista naatisella pillun mankeloinnista kun ei itse ollut vielä tulossa. Välillä onnistuin olemana laukeamatta, jolloin pääsin panemaan takaa tai sitten vaimo kääntyi istumaan toisin päin ja sain ihailla kalun uppoamista pilluun. Siinä vaiheessa kun tulin, vedin häntä aina itseä kohti ja kalun tyveä myöten pillun perille. Aika harvassa asennossa meni kokonaan sisään, mutta päällä ollessa meni molemmin päin. Ehkä se oli siitä kiinni, että vaimo sai itse sovitella syvälle asti. 

Enimmän osan orgasmeistaan vaimo on saanut sillä hetkellä, kun kaluni paisunut äärimmilleen ja minulta tullut. Jäänyt tunne, että kaluni koko suhteessa vaimon pilluun ylittää silloin jonkun kriittisen pisteen joka ainakin auttaa vaimon orgasmin tulemiseen, jos ei ole orgasmin  tae. 

Vierailija
18/117 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on täällä täyttä potaskaa. Ajatelkaa nyt, jos se vagina olis noin äärimmäisen tuntoherkkä, niin synnytykset olis helvettiä, vaikka ovatkin sitä jo ilmankin. Eikä ihmisten elimistöt ole erilaisia lähtökohtaisesti.

Eipä niissä miestenkään vehkeissä ole eroja juurikaan.

Vierailija
19/117 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on täällä täyttä potaskaa. Ajatelkaa nyt, jos se vagina olis noin äärimmäisen tuntoherkkä, niin synnytykset olis helvettiä, vaikka ovatkin sitä jo ilmankin. Eikä ihmisten elimistöt ole erilaisia lähtökohtaisesti.

Eipä niissä miestenkään vehkeissä ole eroja juurikaan.

Miksi se on sinulle niin tärkeää todistella, ettei kukaan muu(kaan) nainen tunne vaginassaan mitään? Väitätkö että kaikki omasta kokemuksestaan puhuvat vain valehtelevat täällä? Miksi tämä on tällainen pakkomielle sinulle?

Yritän oikeasti ymmärtää sinua, että miksei tuota asiaa mielestäsi saa sanoa ääneen, mutta en ole vuosikausienkaan yrittämisen jälkeen tajunnut pointtiasi.

Vierailija
20/117 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15cm kalu sykkii vaan mun kädessä.

Saispa joskus pilluu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä