Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehen logiikka tässä? Putkiaivot todellakin....

Vierailija
02.05.2022 |

Minä: Poika kyseli reppua, joka ostettiin viime syksynä. Onko tietoa missä se on, vai hävitettiinkö?Mies: ei sitä kyllä hävitetty.Minä: No missä se sitten on?Mies: no jollekin kirpparille se vietiin, mutta ei sitä roskiin heitetty.Aina tätä. Joko se on niin hemmetin putkiaivo, että ei pysty ajattelemaan tai sitten se on äärimmäisen rasittava saivartelija. Ja aina keskustelee samalla tavalla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murrekysymys tääkin, äitini on Kainuusta ja jos hän sanoo että jokin asia on hävitetty, se tarkoittaa että asia on joko tahattomasti hukattu tai viety pois (ei tee eroa onko viety kierrätyslaatikkoon vai roskiin ja eihän tavaraa etsivän kannalta tällä erolla ole mitään väliäkään). Aika harvoin kukaan konkreettisesti tuhoaa siivotessaan mitään tavaroita.
Jatkossa jos mies kysyy moneltako on ruoka, voit vastata että koska tahansa haluatkin
Mies ehdottaa että kello viideltä ja sanot että vaikka silloin. Kun mies tulee nälkäisenä syömään ja kysyy missä luvattu ruoka on, voit sanoa että siellä se ruoka on jääkaapissa osissa, kuten jatkuvasti. Että onhan se ruoka olemassa ja kello on viisi. Lopuksi voi hauskasti kysellä että eikö olisi kannattanut muotoilla asia alunperin "moneltako sinun tänään valmistamasi lasagne on kuumana pöydässä."
Ihminen joka haluaa saivarrella kun toinen koettaa selvittää itselleen tärkeää asiaa on mulkero.

Tuhlasit aika paljon mustetta totaaliseen hölynpölyyn.

Tietokoneet ja internet eivät toimi musteella lainkaan, vaan sähköllä. Näytölle ilmestyvät kirjainkuvioy muodosruvat eri väreiksi koodatuista pikseleistä eivätkä mustetahroista.

Vierailija
42/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hävitetty = ei kuulu enää meidän talouteen, poistotapa mikä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli, että poika kaipaa reppua, ja haluaisi ottaa sen käyttöön. Se oli asian ydin. Mulle on ihan sama, onko se kirppiksellä, avaruudessa vai mustassa aukossa, halusin vain tietää onko se meidän talossa vielä. Pitääkö miehelle todellakin esittää kysymys näin:
Poika kyseli reppuaan. Onko se viety seurakunnan kirppikselle? Onko se viety UFF:n laatikkoon? Onko se viety Fidan kirppikselle? Onko se viety SPR:n konttiin? Onko se lahjoitettu kodittomille kissoille? Onko se annettu asunnottomille? Onko se lähetetty Marsiin?
Kun sillä ei ole hevon nevadan väliä, missä se on tai mihin se on viety, lähinnä ONKO SE TALOSSA VAI EI.
Ja joo, mies yleensä haluaa hävittää kaiken, tavalla tai toisella. Heittää pois heti kaikki omat ja lasten tavarat jos niihin ei hetkeen ole koskettu. 

Meillä vaimo, eli  nainen, on samanlainen kuin miehesi. Todella rasittavaa. Mistään ei saa mitään selkoa, ei vaikka kuinka yrittää kysellä tarkentavia kysymyksiä. Kaiken lisäksi hän valehtelee. Omien sanojensa mukaan siksi koska olettaa joidenkin vastausten miellyttävän minua enemmän kuin toisten. Tämä valehtelu on oikein kirsikkana kakun päällä:(

Narsisti tms persoonallisuushäiriö. Osanottoni.

Vierailija
44/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ihminen joka heittää tarpeettomat tavarat ikkunasta pihalle ja et kannata kierrätystä.

Poissa silmistä poissa mielestä...

Vierailija
45/45 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ihminen joka heittää tarpeettomat tavarat ikkunasta pihalle ja et kannata kierrätystä.
Poissa silmistä poissa mielestä...

Ei, en ole. Mutta mulle on ihan sama, myinkö, annoinko hyväntekeväisyyteen vai kierrätinkö jätteeksi (jos tavara jo kulunut eikä käyttöarvoa kenellekään muullekaan), kun muistelen, onko se keltainen takki vielä täällä jossain vai hävitetty = poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi