Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutuslääke Mysimba-kokemuksia?

Vierailija
01.05.2022 |

Onko kokemuksia? Meneekö mahdollinen pahoinvointi ohi? Tuloksia? Jos jollain myynnissä jääneitä niin olisin kiinnostunut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset pysyvät elämäntavat toimii huomattavasti paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/23 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mutta en pysty siihen.. romahdan joka kerta jossain kohtaa

Vierailija
5/23 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloittaisitkin jonkin lääkityksen niin kannattaa silti aloittaa elämäntapamuutos. Lääkkeitä ei voi ikuisesti kuitenkaan syödä. Ja muutos kannattaa aloittaa ihan pienesti, niin että se ei tunnu ylitsepääsemättömältä vaikeana päivänä. Ja vaikka joku päivä ei onnistukaan niin pitää muistaa että yksi huono päivä ei pilaa monta onnistunutta! Pieni muutos voi olla vaikka hitusen pienempi ruoka-annos tai vähemmän leipää tai mitä haasteita sitten onkaan. Sitten kun tuntuu että on voittanut jonkun haasteen pysyvästi niin sitten ottaa seuraavan haasteen. Pikkuruisin askelin siis eteenpäin. Ei tunnu liian vaikealta, mutta pysyvyys on huomattavasti todennäköisempää. Jos haluaa jotain pysyvää niin silloin ei kannata toivota vauhtia. Toki laihdutuslääke voi antaa hyvän sysäyksen hommaan, mutta jos muutoksia ei tee niin laihdutuslääke oli yhtä tyhjän kanssa.

Sä pystyt siihen kyllä, hiivi vaikka milli kerrallaan eteenpäin, mutta kyllä se onnistuu! Mä tein saman ja sain lopulta tippumaan 42 kiloa. Aikaahan se tietysti otti, mutta ei ole tullut takaisin kuten aiemmat yritykset korkojen kera. Luota itseesi!

Vierailija
6/23 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloittaisitkin jonkin lääkityksen niin kannattaa silti aloittaa elämäntapamuutos. Lääkkeitä ei voi ikuisesti kuitenkaan syödä. Ja muutos kannattaa aloittaa ihan pienesti, niin että se ei tunnu ylitsepääsemättömältä vaikeana päivänä. Ja vaikka joku päivä ei onnistukaan niin pitää muistaa että yksi huono päivä ei pilaa monta onnistunutta! Pieni muutos voi olla vaikka hitusen pienempi ruoka-annos tai vähemmän leipää tai mitä haasteita sitten onkaan. Sitten kun tuntuu että on voittanut jonkun haasteen pysyvästi niin sitten ottaa seuraavan haasteen. Pikkuruisin askelin siis eteenpäin. Ei tunnu liian vaikealta, mutta pysyvyys on huomattavasti todennäköisempää. Jos haluaa jotain pysyvää niin silloin ei kannata toivota vauhtia. Toki laihdutuslääke voi antaa hyvän sysäyksen hommaan, mutta jos muutoksia ei tee niin laihdutuslääke oli yhtä tyhjän kanssa.
Sä pystyt siihen kyllä, hiivi vaikka milli kerrallaan eteenpäin, mutta kyllä se onnistuu! Mä tein saman ja sain lopulta tippumaan 42 kiloa. Aikaahan se tietysti otti, mutta ei ole tullut takaisin kuten aiemmat yritykset korkojen kera. Luota itseesi! <3

Kiitos! Puhut asiaa. Aina kun olen saanut painon laskemaan, luulen ettö olen oppinut jotain. Puoli vuotta saattaa mennä hyvin kunnes vanhat tavat ottaa vallan. Tiedän ettei lääke auta jos ei muutoksia tee. Mutta jos esim pystyisi vuoden olemaan pienellä ruoalla, niin olisiko se opettanut tarpeeksi pitkään jotta muutokset alkaisi olla pysyviä..

Vierailija
7/23 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa kokemukset!

Vierailija
8/23 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/23 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimba - https://hespac.com/mysimba.htm Hei! Olen kokeillut mysimba  ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
10/23 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa pitää myös Finelissä ruokapäiväkirjaa ja kirjata sinne kaikki. Siitä oppii äkkiä, että mikä on turhaa ja kannattaa ainakin vähentää.

Vierailija
11/23 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle reseptillä määrättyjen lääkkeiden myyminen on kiellettyä laissa.

Vierailija
12/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vienyt ruokahalun täysin, pystyy kyllä syömään mutta ei varsinaisesti tee mieli. Sivuoireita ei ole ollut kunhan on muistanut juoda tarpeeksi vettä. Painoa (eli tässä vaiheessa nestettä) on lähtenyt 3 kiloa viikon aikana. En nosta annosta ennenkuin huomaan ruokahalun palaamista.

Vierailija
13/23 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset: -6 kg alle kuukaudessa; millään ei nuo kosmeettiset kilot lähteneet - tilasin, ja tilaus tuli ulkomailta: olen todella onnellinen!!!! Lääke ON kallis: liki 300 euroa / kk kun sen tilaa ulkomailta- mutta toimii

Vierailija
14/23 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kokemukset: -6 kg alle kuukaudessa; millään ei nuo kosmeettiset kilot lähteneet - tilasin, ja tilaus tuli ulkomailta: olen todella onnellinen!!!! Lääke ON kallis: liki 300 euroa / kk kun sen tilaa ulkomailta- mutta toimii

Kahteen sataan saa toisesta paikasta. 

Harmi kun suomessa ihmisen pitää olla tuhonnut itseään todella pitkälle, kunnes lääkkeitä saa. Työelämässä olevana liikaa alkoa käyttävänä ja juuri ja juuri ylipainon rajalla olevana et saa lääkkeellistä apua, vaikka ikäsi olisit taistellut joka päivä ruuan ja juomisen suhteen.

Siis aivan selvää, että se aivokemia tarvitsisi apua kontrolliin. 

Ehei vaan ensin pitää juoda työ ja perhe ja ahmia itsensä sellaiseen kuntoon, ettet edes töihin kykenisi, kunnes saat apua. Mitä tuhlausta yhteiskunnalta!!!

Olisi lääkkeitä, joilla voitaisiin ennalta ehkäistä massiiviset tuhot henk.koht elämässä, sekä yleisesti yhteiskunnan kannalta, mutta kun pitää niitä lääkkeitä vaan jemmata viimeiseen asti. 

Sitähän voi jäädä vaikka koukkuun lääkkeeseen, joka mahdollistaa normaalin elämän! Parempian se on jatkaa sitä alkoholi- ja ruoka-addiktiota ja kuolla pois.

Sama meno näissä kun kipulääkkeissä tässä maassa. Oli se panacod-keskustelukin..

Vierailija
15/23 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen imbesilli ei hallitse edes omaa painoaan?

Vierailija
16/23 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukassa kondiksessa Tami, yli seitenkymppinen gubbe jo nykyään! Tässä nuorempi.

Vierailija
17/23 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen imbesilli, jolla voi olla kyllä aivot huippu älykkäät, mutta siinä pienellä tietyn hormoonin erityksen kohdalla näyttää liki nollaa. Sellainen imbesilli ei voi valita itse ahmiiko tms.

Sanoisitko vaikka parkinson-potilaalle, että millainen imbesilli ei hallitse omia liikkeitään? 

Uskotko oikeasti että kaikki on vain omasta tahdosta kiinni ja mitään neurologisia ongelmia ei esimerkiksi ole olemassa?

Vierailija
18/23 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni laski 37 yksikköä. Ehtaa tavaraa!

Vierailija
19/23 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimba - https://hespac.com/mysimba.htm Hei! Olen kokeillut mysimba  ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
20/23 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä omalla kokemuksellani, joka ei ole hyvä. Ensimmäisen viikon kokeilin ja olo kuin oksennustaudissa. Iltaa kohti helpotti ja totesin ettei sovi mulle. En kaipaa niin huonoa oloa, toki paino tuli alaspäin, kun viikkoon ei pystynyt syödä tai juodakaan. Harmi että satanen meni hukkaan