Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkautin hiukseni ja muutuin näkymättömäksi

Huijattu olo
01.05.2022 |

Ystävien neuvosta leikkasin ennen vappua pitkät hiukseni lyhyeksi, kun väittivät sen kaunistavan. Odotin vappua ja miesten katseita innolla. Kävikin juuri päinvastoin, kun ystäväni olivat väittäneet. Normaalisti miehet tulevat juttelemaan, mutta olin muuttunut täysin näkymättömäksi. Yritin jopa itse hymyillä miehille, mutta kukaan ei edes silmiään lainannut. Olen niin pettynyt. 😤

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Missä kampaamossa kävit? Mäkin haluan näkymättömäksi 🤗

Vierailija
2/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei katsele koskaan kukaan, oli sitten minkälaiset hiukset tahansa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Itsestään selvää.

Vierailija
4/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset kerää aina katseita. Mitä siis voimme aloituksesta päätellä.

Vierailija
5/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, joka tekee vastaavia aloituksia koko ajan. Hän luulee, että naiset haluavat miesten huomiota. Pari päivää sitten hän informoi palstalla, että aurinkolasit naisella on turn off. Pakkomielle hänellä on vähän väliä tiedottaa aloituksissaan, ettei anna huomiota naisille, joilla ei ole korkokenkiä.

Vierailija
6/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ääripäähän ja hanki keesi. Jostain syystä se kerää miehiä. Kannattaa bodata rankasti myös niin vahvistaa mielikuvaa. Niin ja maastohousut! Ne on must. Minä olen saanut olla rauhassa kasvatettuani pitemmät hiukset ja laihduttuani. Tämä on paljon helpompi pitääkin kuin lihasmassaa ja keesiä.

Vierailija
7/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kaveri huomiota nyt enemmän?Taisi tehdä tahallaan.

Vierailija
8/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin näkymättömäksi! Minne suuntaan? Kohta pitää luopua maskeista ja pelkään sitten jälleen olevani idioottilähentelijöiden armoilla.

Vierailija
9/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset kerää aina katseita. Mitä siis voimme aloituksesta päätellä.

Ei siinä hiukset auta jos ei ole kaunis

Vierailija
10/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vappupöhnässä olisi huomanneet vaikka Marilyn Monroe ja Armi Aavikko olisivat kävelleet käsikkäin alasti vastaan.

Vierailija
11/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin "ystäväni" väittivät tummien hiusten sopivan minulle parhaiten.

Vierailija
12/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile väriä huuliin ja vaatteisiin jne. Riippuu kuinka lyhyet hiukset, onko alas niskaan joka ei ole vielä paha vai kynityt mieshiukset. Ne kasvavat uudelleen.

Vierailija
13/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, joka tekee vastaavia aloituksia koko ajan. Hän luulee, että naiset haluavat miesten huomiota. Pari päivää sitten hän informoi palstalla, että aurinkolasit naisella on turn off. Pakkomielle hänellä on vähän väliä tiedottaa aloituksissaan, ettei anna huomiota naisille, joilla ei ole korkokenkiä.

Ap on Danny!!!

Vierailija
14/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina omannut lyhyet hiukset polkkatukasta siiliin. En ole koskaan kokenut, että se olisi estänyt miesten lähestymistä. Joskus nuorena jopa ahdistuin vanhempien miesten lähestymisyrityksistä sekä opiskelijabileissä oman ikäluokkani miesten kiinni käymisestä pyytämättä siinä määrin, että aloin pukeutumaan liian suuriin vaatteisiin ja lihoin, toki sitä helpotti myös toistuvat opiskelijabileet ja siihen liittyvän elämäntavat. Sain olla vuosia rauhassa ennen kuin valmistuin ja aloin taas aktiivisesti liikkumaan. Vaikka olen melkein nelikymppinen ja lyhyt hiuksinen nainen, painon pudottua palasi myös miesten kiinnostus aiempaan. Onneksi vieressä on nykyisin useimmiten puoliso, eikä tuo bilettäminenkään enää ole kovin yleistä.

Vierailija
15/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! Missä kampaamossa kävit? Mäkin haluan näkymättömäksi 🤗

Koko kaupungin Vinski on nykyään parturikampaaja ja vahingossa laittoi näkymättömyyspulveria asiakkaalleen?

Vierailija
16/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen blondi se olla pitää!

Vierailija
17/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä kyllä usein käy.

Minäkin leikkasin vasta lyhyen mallin, sillä kasvatan omaa väriä ja kyllästyin blondattuun hamppulatvaan. Ei ole huomion määrä sama, kuin ulkapäille ulottuvien hiusten kanssa.

Minua tämä ei kyllä haittaa, en etsi miestä.

Vierailija
18/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ahdisteltiin rintojen takia. Kynin tukan kynsisaksilla, vaatteet Lidlistä, Prismasta tai Tokmannilta. Xxl-kokoisia miesten t-paitoja ym. Mulkoilen ja treenaan ns norsunvttu ilmettä. En meikkaa ja on rillit. Ei ole tarvetta miellyttää ketään.
Aina on ollut seuraa tarvittaessa.

Vierailija
19/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai ap olisi itse kiinnostunut miehestä joka on kiinnostunut sinusta vain hiustesi ansiosta? 

Vierailija
20/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kai ap olisi itse kiinnostunut miehestä joka on kiinnostunut sinusta vain hiustesi ansiosta? 

Vaikeaa tässä on itseään viehättäväksi tuntea. Ties kauanko kestää, että hiukset kasvavat takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan