Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko apua vaunuvalintaan?

Vierailija
08.10.2006 |

Itse olen ihan ratasfriikki ja voisin vaikka lähteä kanssasi katselemaan, jos kaipaat puolueetonta neuvonta-apua vaunu- ja rataskaupoissa. Asun pk-seudulla, joten kaikki alueen vaunukaupat ja -merkit ovat tuttuja.

Onko ihan hullu idea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisin valinta-apua tuplien ostoon.

Vierailija
2/6 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen ainakin ihan kypsä siihen, että vauvankin keskustelut kulkevat hyvin usein Brio-Emmaljunga-akselilla. Ihan kuin muita tuplia ei olisi olemassakaan. Harkitsisin vakavasti muita merkkejä! Itse miettisin käyttötarkoitusta tarkkaan ja sitä, olisiko syytä olla kotikäyttöön ja kauppakäyttöön ihan omat rattaansa. Myös tuplaperheillä voi olla hyviä vinkkejä, onko Helsingin monikkoperheiden sivut tuttuja? t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia on vaikka mitä (siis muutakin kuin peräkkäin/vierekkäin) on vastakkain,peräkkäin kaksisuuntaisesti ymym

Vierailija
4/6 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä itsekin - etten sanoisi erittäin- perehtynyt vaunuihin ja rattaisiin. esikoiselle on varastossa nyt neljät eri kulkupelit, ja enemmänkin olisi jos säilytystilaa löytyisi.

tuplissa vain ei täydellistä ratkaisiua taida olla. tarvitsen kokonaismitoiltaan kapeat rattaat (max 75cm), koska asun kantakaupungissa ja paljon tulee liikuttua putiikeissa ja kaupoissa joissa myös kapeita ovia. sisätilat pitäisi olla kuitenkin riittävän isot esikoisellekin, eli makuutilan pituus vähintään 90cm. peräkkäiset eivät käy, koska eivät mahdu sujuvasti julkisiin, joten muuten niin ihanat i' coot tippuvat listalta. kokonaispainoa ei saisi olla yli 15kg, että saisin vaunut nostettua autoonkin yksin. pyörät pitäisi olla isot ja mieluiten ilmakumit koska harrastamme paljon ulkoilua, ja esim. talvella helsingin edustalla jäällä liikkuminen mahdotonta ilman ilmakumeja.

ja mitähän vielä... kaikki mahdolliset ja mahdottomat ulkomaiset nettikaupat olen käynyt läpi ja mahdotonta tunnun etsiväni. ainoat jotka suunnilleen täyttävät kriteerit ovat brion twinetet, mutta niissäkin se istumatilan kapeus tökkii pahasti.

mutta, kiitos kuitenkin kommentista. etsintä jatkuu vielä...

Vierailija
5/6 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin 7kk ja 3v:lle Twin scooterit emmaljungan sellaiset. huiput. uutena reilu 250 kuomut ja jalkapeitteet löytyy

Vierailija
6/6 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaineni takavasemmalle. t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan