Kämpässä on melkein 27 C ja mua palelee. En ole kipeä. Miksi viluttaa aina?
Mulla on aina pitkät housut ja pitkähihainen paita, koska mulla on aina kylmä. Olen ylipainoinen, liikun liian vähän, mutta paleli myös normaalipainoisena ja liikkuvana. Ärsyttää vetää villatakkia päälle, kun muut on sortseissa ja t-paidassa.
Kommentit (13)
Huono verenkierto? Vakava kylmäaltistus jossain vaiheessa elämää? Se kuulemma herkistää. Kun etsit tietoa näistä voi ratkaisu löytyä.
Onko kilpirauhasarvot tarkistettu?
Käy uimassa kylmässä vedessä. Pari kertaa viikossa. totut kylmyyteen eikä koko aikaa palele enää.
Sulla on huono verenkierto. Tee jumppaa päivän aikana. Ja syö enemmän.
Ei vedä, kilpirauhasarvot on hyvät, ei ole ollut kylmäaltistusta normaalia enempää. Huono ääreisverenkierto voi tietysti olla. Inhoan uimista, mutta kiitos neuvosta. :)
ap
Jotain häikkää verenkierrossa / aineenvaihdunnassa?
Mulla on taas aina kuuma vaikka olen hoikka.
Vaihdevuodet? Mulla ei tullut kuumia aaltoja vaan just toi palelu
Raudan puutos voi aiheuttaa palelua.
Käyppäs mittauttamassa ferritiinit. Voi olla myös B12 puutos. Nekin pitäs katsoa. Mulla kun rauta arvot laskee niin ekaks alkaa palelu. Jos tarvii niin laittavat pian rauta infuusioon sinut, heti tulee lämmin koska se aine on lämmintä..
Vierailija kirjoitti:
Huono verenkierto? Vakava kylmäaltistus jossain vaiheessa elämää? Se kuulemma herkistää. Kun etsit tietoa näistä voi ratkaisu löytyä.
Liian kevyt vegaani/kasvisruokavalio. Monet tuommoisista ovat varsin viluisia.
Minuakin vaivasi vilukissuus 45v asti. Sitten alkoi vaihdevuodet ja päinvastaiset ongelmat