Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?
Sanojana miehesi, tai mies josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tätä:
"Näytät erilaiselta kuin kukaan muu, eli minulle täydelliseltä"
Voisiko narsistisemmin enää sanoa? Lisäksi en ole koskaan pitänyt siitä, että minua nostetaan ylöspäin polkemalla kaikkia muita naisia alas. Siksi en ole ottanut hyvällä vastaan niitä kertoja, kun joku mies on sanonut, että olen erilainen kuin kukaan muu nainen ja siksi niin kiinnostava.Minä taas näen tuossa sellaisen "ethän sinä nyt mikään kaunotar ole, mutta sopiva minulle, en saisi parempaakaan".
Okei, itse luin sen niin, että "olet jotakin ihmeellisempää kuin kukaan muu, ja siksi vastinekappale minulle".
Miten ne, jotka tästä pitävät, tulkitsivat tämän? Olisi kiva kuulla positiivisempi tulkinta. Itse en sitä onnistu näkemään. Joka tapauksessa selkeästi riskaabeli asia sanoa.
Minä pidin tästä. Tulkitsin enemmän persoonaan kuin ulkonäköön liittyvänä, sellaisena kun yrittää selittää miten jonkun kanssa on hämmentävän erityinen ja syvä yhteys. Nyt kun aloin pohtia ulkonäköön kirjaimellisesti liittyvänä niin en niin välitäkään :D.
Vähiten kiinnostaa söpöstelyt. Olen pienikokoisena saanut niitä ikäni kuulla, ja ei kiinnosta yhtään olla kenenkään nukketyttö. Kauniiksi tai upeaksi saa kyllä kehua!
Uuuu, mikä kissa! Sut mä haluan vaimokseni
Vierailija kirjoitti:
Katsella ylöspäin??
Esa Saarinen ja hänen Kuningattarensa tulee mieleen.
Joo, kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Minun on myös pakko sanoa, että nuo ovat jotenkin sanojaa kohtaan myötähäpeää herättäviä. Tosi kiusallisia.
En pidä yhtään ulkonäkökommenteista, enkä tuollaisista klisheistä. Mieleen on jäänyt kun tapailuvaiheessa nykyinen mieheni sanoi, että olen yksi hauskimmista ihmisistä jonka on koskaan tavannut. Siinä lämmitti eritoten se, että puhui ihmisistä, ei naisista.
Kaikki miehethän kehuu silmiä, kun ne haluaa päästä pukille. "tähtisilmät" my ass.
On jokunen kerta tullut kuultua.
Miehenä olen jossain määrin yllättynyt vastauksista.
Okei, johdossa oleva ei ollut yllätys. Naiset tuntuvat järjestään haluavan tuollaista että vahva mies ottaa syliin kuin pikkutytön. Nainen on pieni, söpö. Mies iso, jämerä, turvaava, määritietoinen, se joka vie ja - niin, ottaa.
"Olet niin seksikäs että meinaan laueta housuihini"
Oletin että tästä olisi kaksi tulkintaa. Mies on pervo, tai mies on kokematon luuseri jolla menee muumibokserit pyykkiin kun nainen istuu syliin ja vähän kiusaa. Mikähän olisi naisen reaktio oikeasti, kun kiinnostunut (aikuinen) mies supisisi että nouse pliis pois sylistä hetkeksi tai oikeasti laukean pöksyihini?
"Olet vahva ja upea, sinua voin katsella ylöspäin"
Minun havaintojeni mukaan naiset enemmänkin haluavat itse katsella miestä ylöspäin. Ehkä tämä sytyttää koska mies sanoo näin, ilmentäen naisen kyvykkyyttä, mutta tosielämässä naista pidempi mies on mieluusti älykkäämpi, osaavampi, assertiivisempi, jne.
"Sinun kaltaisesi jumalatar kun veisi, niin se olisi minulle menoa"
En ole tavannut naista joka haluaisi viedä. Onko sellaisia edes? pl. maksulliset. Vai tarkoittavatko naiset viemisellä sitä kun nainen saa viehätysvoimallaan miehen pauloihinsa ja mies ottaa naisen? Miehenä näkisin tuon tarkoittavan hyvinkin dominoivaa naista, ja se on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on myös pakko sanoa, että nuo ovat jotenkin sanojaa kohtaan myötähäpeää herättäviä. Tosi kiusallisia.
En pidä yhtään ulkonäkökommenteista, enkä tuollaisista klisheistä. Mieleen on jäänyt kun tapailuvaiheessa nykyinen mieheni sanoi, että olen yksi hauskimmista ihmisistä jonka on koskaan tavannut. Siinä lämmitti eritoten se, että puhui ihmisistä, ei naisista.Kaikki miehethän kehuu silmiä, kun ne haluaa päästä pukille. "tähtisilmät" my ass.
On jokunen kerta tullut kuultua.
Fiksummat miehet kehuvat älykkyyttä tai hauskuutta, kun haluavat päästä pukille.
Mulle käy hyvin tuo "haluan suojella ja pitää hyvänä", kun en ole semmoista kokenut. Toki erikseen jotkut kuumakalle-vainoharha-höyrypäät, ei sellaisia. Mutta ei tuo nyt vanhemmiten enää niin rasita tuo "suojelu" kunhan se ei perustu mihinkään illuusioon.
Silti todettava, että joissain tilanteissa on kiva, kun on mieseuralainen. Ja se, että mies pystyy olemaan antelias, avoin, eikä mieti mitä siitä laskuttaa myöhemmin. Hyvänä pitäminen on oikeasti taito, johon jokaisen pitäisi parisuhteissaan pyrkiä. Mutta eipä sekään pakottamalla tule. Eikä etenkään, jos homma ei toimi myös toiseen suuntaan. Ja tämä on eri asia kuin "laskutus".
Taitaa olla turha selittää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy hyvin tuo "haluan suojella ja pitää hyvänä", kun en ole semmoista kokenut. Toki erikseen jotkut kuumakalle-vainoharha-höyrypäät, ei sellaisia. Mutta ei tuo nyt vanhemmiten enää niin rasita tuo "suojelu" kunhan se ei perustu mihinkään illuusioon.
Silti todettava, että joissain tilanteissa on kiva, kun on mieseuralainen. Ja se, että mies pystyy olemaan antelias, avoin, eikä mieti mitä siitä laskuttaa myöhemmin. Hyvänä pitäminen on oikeasti taito, johon jokaisen pitäisi parisuhteissaan pyrkiä. Mutta eipä sekään pakottamalla tule. Eikä etenkään, jos homma ei toimi myös toiseen suuntaan. Ja tämä on eri asia kuin "laskutus".
Taitaa olla turha selittää tätä.
Selitit jo. Eli miehen tulee olla antelias. Ja tämän pitää toimia molempiin suuntiin - paitsi ei toki rahaliikenteen osalta.
Kauneinta, mitä olen kuullut kenenkään koskaan sanovan mulle : " Sulla on niin ihanan hymyilevät silmät. "
Ikävä kyllä minut säväyttäisi pyyhin kyyneleesi ja lohdutan kun sitä kaikkein eniten tarvitset
Jokin muu kehu, joka ei liity mitenkään ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen jossain määrin yllättynyt vastauksista.
Okei, johdossa oleva ei ollut yllätys. Naiset tuntuvat järjestään haluavan tuollaista että vahva mies ottaa syliin kuin pikkutytön. Nainen on pieni, söpö. Mies iso, jämerä, turvaava, määritietoinen, se joka vie ja - niin, ottaa.
Oletin että tästä olisi kaksi tulkintaa. Mies on pervo, tai mies on kokematon luuseri jolla menee muumibokserit pyykkiin kun nainen istuu syliin ja vähän kiusaa. Mikähän olisi naisen reaktio oikeasti, kun kiinnostunut (aikuinen) mies supisisi että nouse pliis pois sylistä hetkeksi tai oikeasti laukean pöksyihini?
Minun havaintojeni mukaan naiset enemmänkin haluavat itse katsella miestä ylöspäin. Ehkä tämä sytyttää koska mies sanoo näin, ilmentäen naisen kyvykkyyttä, mutta tosielämässä naista pidempi mies on mieluusti älykkäämpi, osaavampi, assertiivisempi, jne.
En ole tavannut naista joka haluaisi viedä. Onko sellaisia edes? pl. maksulliset. Vai tarkoittavatko naiset viemisellä sitä kun nainen saa viehätysvoimallaan miehen pauloihinsa ja mies ottaa naisen? Miehenä näkisin tuon tarkoittavan hyvinkin dominoivaa naista, ja se on harvinaista.
Minä suomennan nämä sinulle.
Tämä sytyttää kokeneen, merikarhumaisen varmat otteet omaavan miehen sanomana. Tietenkään nainen ei halua miestä jolle oikeasti voisi käydä noin.
Tämä sytyttää koska oikeasti nainen haluaa katsella miestä ylöspäin, mutta ei halua tuntea olevansa itse osaamattomampi, tyhmempi ja avuttomampi. Kun mies sanoo näin, nainen voi jatkaa miehen ylöspäin katselua ja silti huijata itsensä uskomaan ettei ole mieheen verrattuna huonompi.
Tarkoittaa että nainen viettelee miehen. Naisen "vieminen" on sitä että mies on tämän pauloissa, ja mies - naisen viehätysvoiman uhri - ottaa naisen voimatta haluilleen mitään.
Näistä vastauksista huomaa, miten epäromanttisia suomalaiset naiset ovat.
Ja totta kai nuo lauseet kuulostavat teennaisiltä ja jopa koomisilta tuolla tavalla lueteltuna tällaisella palstalla. Mutta oikeassa tilanteessa ja oikealla tavalla ilmaistuina ne eivät välttämättä olekaan niin noloja tai hassuja.
En uskaltasi sanoa naiselle mitään noista enkä mitään muutakaan, skoak ei ole itsetuntoa sellaiseen
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kaikki. En voi äänestää.
Tämä! Mitä helkkaria ap miettii
Teennäisiä ällöttäviä kehuja nuo, en tykkäs mistään noista.
En pidä yhtään ulkonäkökommenteista, enkä tuollaisista klisheistä. Mieleen on jäänyt kun tapailuvaiheessa nykyinen mieheni sanoi, että olen yksi hauskimmista ihmisistä jonka on koskaan tavannut. Siinä lämmitti eritoten se, että puhui ihmisistä, ei naisista.