Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?

Vierailija
01.05.2022 |

Sanojana miehesi, tai mies josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut.

Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?

Vaihtoehdot

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen jossain määrin yllättynyt vastauksista.
Okei, johdossa oleva ei ollut yllätys. Naiset tuntuvat järjestään haluavan tuollaista että vahva mies ottaa syliin kuin pikkutytön. Nainen on pieni, söpö. Mies iso, jämerä, turvaava, määritietoinen, se joka vie ja - niin, ottaa.
"Olet niin seksikäs että meinaan laueta housuihini"
Oletin että tästä olisi kaksi tulkintaa. Mies on pervo, tai mies on kokematon luuseri jolla menee muumibokserit pyykkiin kun nainen istuu syliin ja vähän kiusaa. Mikähän olisi naisen reaktio oikeasti, kun kiinnostunut (aikuinen) mies supisisi että nouse pliis pois sylistä hetkeksi tai oikeasti laukean pöksyihini?
"Olet vahva ja upea, sinua voin katsella ylöspäin"
Minun havaintojeni mukaan naiset enemmänkin haluavat itse katsella miestä ylöspäin. Ehkä tämä sytyttää koska mies sanoo näin, ilmentäen naisen kyvykkyyttä, mutta tosielämässä naista pidempi mies on mieluusti älykkäämpi, osaavampi, assertiivisempi, jne.
"Sinun kaltaisesi jumalatar kun veisi, niin se olisi minulle menoa"
En ole tavannut naista joka haluaisi viedä. Onko sellaisia edes? pl. maksulliset. Vai tarkoittavatko naiset viemisellä sitä kun nainen saa viehätysvoimallaan miehen pauloihinsa ja mies ottaa naisen? Miehenä näkisin tuon tarkoittavan hyvinkin dominoivaa naista, ja se on harvinaista.

Minä suomennan nämä sinulle.
"Olet niin seksikäs että meinaan laueta housuihini"
Tämä sytyttää kokeneen, merikarhumaisen varmat otteet omaavan miehen sanomana. Tietenkään nainen ei halua miestä jolle oikeasti voisi käydä noin.
"Olet vahva ja upea, sinua voin katsella ylöspäin"
Tämä sytyttää koska oikeasti nainen haluaa katsella miestä ylöspäin, mutta ei halua tuntea olevansa itse osaamattomampi, tyhmempi ja avuttomampi. Kun mies sanoo näin, nainen voi jatkaa miehen ylöspäin katselua ja silti huijata itsensä uskomaan ettei ole mieheen verrattuna huonompi.
"Sinun kaltaisesi jumalatar kun veisi, niin se olisi minulle menoa"
Tarkoittaa että nainen viettelee miehen. Naisen "vieminen" on sitä että mies on tämän pauloissa, ja mies - naisen viehätysvoiman uhri - ottaa naisen voimatta haluilleen mitään.

Heiheihei ei mua haittaisi jos mies laukeaisi housuihinsa! Ei saa puhua muiden puolesta!

Vierailija
62/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kunnon anaalipanon? 100%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliin ottaminen on pahin. Joku jolppi yrittää väkisin käsitellä, nostella ja lopulta sattuu. Ei jää jäljelle kuin jumalatar. "Erilaisen näköinen friikki" ei kukaan halua olla, mutta positiivisesti erilainen persoona ehkä tai persoonallisen näköinen nätti.

Vierailija
64/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi parhaiten tuo jumalatar-juttu.

En koe itseäni miksikään söpöksi syliteltäväksi ja näyttävä nainen kuulostaa tosi oudolle. Isoäitini saattaisi sanoa jostain näyttelijästä, että onpa siinä näyttävä nainen. Oman ikäiseni suusta se olisi vain liian outoa.

Housuihin laukeaminen taas vaatisi juuri oikean hetken.

Nuo olet vahva ja upea, sekä olet erilainen -jutut kuulostavat liikaa treffikäsikirjan esimerkkilauseilta.

Vierailija
65/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan "olet kaunis" riittää, jos ulkonäköä haluaa kehua

Vierailija
66/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista huomaa, miten epäromanttisia suomalaiset naiset ovat.
Ja totta kai nuo lauseet kuulostavat teennaisiltä ja jopa koomisilta tuolla tavalla lueteltuna tällaisella palstalla. Mutta oikeassa tilanteessa ja oikealla tavalla ilmaistuina ne eivät välttämättä olekaan niin noloja tai hassuja.

Suomalainen naisen rooli on ollut aikalailla työhevosen. Ei ole päässyt romantiikka kukkimaan, haihattelu on miesten juttu.

Vierailija
67/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia kaikki.

Parempia:
- näytät hyvältä
- oot kuuma
- sul on kauniit silmät
- hyvä perse
- sun kanssa on kiva viettää aikaa
- oot fiksu
- tykkään susta
- oot ihana

Vierailija
68/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kehu kuin ulkonäköön liittyvä pliis. Olen muutakin kuin naamani ja kroppani.

Vierailija
69/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät niin söpöltä ja ihanalta että tekisi mieli ottaa syliin! oh no :D Ihan kuin p*do puhuisi lapselle.

Hetkinen. Mistä sä tiedät miten p*do puhuu lapselle?

Vierailija
70/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sellaista, että "laukeaa housuihin" - kuulostaa kakkatason hommalta. Kiihotuksen voi ilmaista muilla sanoin. Ei mitään että "spegu lentää", "lasti kohta valmiina". :D Hyvää päivää....

Noista vaihtoehdoista "näytät niin söpöltä ja ihanalta, että tekisi mieli ottaa syliin!" on minun mielestä kivin. Tykkään siitä, vaikka sitä on paljon parjattu täällä. 

Joku muu kehu voisi olla myös ihanaa. Kunhan kehu on hymyilyttävä ja ei mitään ilkeää, eikä kitsas/säästeliäs taikka veemäinen kehuminen (siis tosi asiassa ilkeilyä)  "olet passeli/käypä, olet aika nätti, olet ihan soma" . 

Kun kehut, niin kehu kirkkaasti tai niin, että siinä on fiilinkiä. 🧡

Vierailija
71/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ap:n vaihtoehtoja on kritisoitu.

Mutta mitä olen joutunut kuuntelemaan kun naisen onnistuneesti vietelleet miehet puhuvat näille naisille, niin kyllä ne jutut ovat melkoisen idioottimaista ja kliseistä mölinää jopa ap:n ehdotuksiin verrattuna. Kunhan on komea mies, osaa käsivarsikoskettelun, niin ei siinä verbaalista akrobatiaa tarvita.

Se on tasoa "ö hö hö sä oot niin kaunis et mä en niinku tiedä mitä sanoa (merkitsevä katse ja käsivarsikoskettelua)...siis miks, no siks, ei ku sä vaan oot ö hö hö"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi