Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?
Sanojana miehesi, tai mies josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut.
Kommentit (71)
Haluatko kunnon anaalipanon? 100%
Syliin ottaminen on pahin. Joku jolppi yrittää väkisin käsitellä, nostella ja lopulta sattuu. Ei jää jäljelle kuin jumalatar. "Erilaisen näköinen friikki" ei kukaan halua olla, mutta positiivisesti erilainen persoona ehkä tai persoonallisen näköinen nätti.
Minulle sopisi parhaiten tuo jumalatar-juttu.
En koe itseäni miksikään söpöksi syliteltäväksi ja näyttävä nainen kuulostaa tosi oudolle. Isoäitini saattaisi sanoa jostain näyttelijästä, että onpa siinä näyttävä nainen. Oman ikäiseni suusta se olisi vain liian outoa.
Housuihin laukeaminen taas vaatisi juuri oikean hetken.
Nuo olet vahva ja upea, sekä olet erilainen -jutut kuulostavat liikaa treffikäsikirjan esimerkkilauseilta.
Ihan vaan "olet kaunis" riittää, jos ulkonäköä haluaa kehua
Vierailija kirjoitti:
Näistä vastauksista huomaa, miten epäromanttisia suomalaiset naiset ovat.
Ja totta kai nuo lauseet kuulostavat teennaisiltä ja jopa koomisilta tuolla tavalla lueteltuna tällaisella palstalla. Mutta oikeassa tilanteessa ja oikealla tavalla ilmaistuina ne eivät välttämättä olekaan niin noloja tai hassuja.
Suomalainen naisen rooli on ollut aikalailla työhevosen. Ei ole päässyt romantiikka kukkimaan, haihattelu on miesten juttu.
Oksettavia kaikki.
Parempia:
- näytät hyvältä
- oot kuuma
- sul on kauniit silmät
- hyvä perse
- sun kanssa on kiva viettää aikaa
- oot fiksu
- tykkään susta
- oot ihana
Joku muu kehu kuin ulkonäköön liittyvä pliis. Olen muutakin kuin naamani ja kroppani.
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin söpöltä ja ihanalta että tekisi mieli ottaa syliin! oh no :D Ihan kuin p*do puhuisi lapselle.
Hetkinen. Mistä sä tiedät miten p*do puhuu lapselle?
Ei mitään sellaista, että "laukeaa housuihin" - kuulostaa kakkatason hommalta. Kiihotuksen voi ilmaista muilla sanoin. Ei mitään että "spegu lentää", "lasti kohta valmiina". :D Hyvää päivää....
Noista vaihtoehdoista "näytät niin söpöltä ja ihanalta, että tekisi mieli ottaa syliin!" on minun mielestä kivin. Tykkään siitä, vaikka sitä on paljon parjattu täällä.
Joku muu kehu voisi olla myös ihanaa. Kunhan kehu on hymyilyttävä ja ei mitään ilkeää, eikä kitsas/säästeliäs taikka veemäinen kehuminen (siis tosi asiassa ilkeilyä) "olet passeli/käypä, olet aika nätti, olet ihan soma" .
Kun kehut, niin kehu kirkkaasti tai niin, että siinä on fiilinkiä. 🧡
Kovasti ap:n vaihtoehtoja on kritisoitu.
Mutta mitä olen joutunut kuuntelemaan kun naisen onnistuneesti vietelleet miehet puhuvat näille naisille, niin kyllä ne jutut ovat melkoisen idioottimaista ja kliseistä mölinää jopa ap:n ehdotuksiin verrattuna. Kunhan on komea mies, osaa käsivarsikoskettelun, niin ei siinä verbaalista akrobatiaa tarvita.
Se on tasoa "ö hö hö sä oot niin kaunis et mä en niinku tiedä mitä sanoa (merkitsevä katse ja käsivarsikoskettelua)...siis miks, no siks, ei ku sä vaan oot ö hö hö"
Heiheihei ei mua haittaisi jos mies laukeaisi housuihinsa! Ei saa puhua muiden puolesta!