Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?

Vierailija
01.05.2022 |

Sanojana miehesi, tai mies josta olet romanttisessa mielessä kiinnostunut.

Naisille: mikä näistä kehuista ilahduttaisi eniten?

Vaihtoehdot

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisesi jumalatar kun veisi, niin se olisi minulle menoa
Tällaisen naisen haluaisin tavata
Näytät niin söpöltä ja ihanalta että tekisi mieli ottaa syliin!
Tällaisia kaikki tuntuvat olevan (iso mies ottaa omakseen määrätietoisin ottein, kun söpöstelijänainen painaa päänsä nallekalhun turvalliseen kainaloon, muistellen kuinka isi aina suojeli tyttöään)

Vierailija
22/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teennäisiä kaikki eikä mikään sovi minuun, että mielellään joku muu. Jos joku tulisi tuollaisia selittämään, ottaisin läppänä, ja huonona sellaisena.

Kaikki kehut ovat teennäisiä, kun ne kirjoittaa "paperille".
Et ehkä ole huomannut, mutta kun naiset ihastuvat mieheen niin kyllä se läppä jota höristään korvaan, on ylensä aika idioottimaista. Siis näihin verrattuna.

No en ole huomannut. En yleensäkään pidä miehistä, jotka pyrkivät puhumalla tekemään vaikutuksen. Minuun vetoaa toisenlainen tyyli paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu tykkään sinusta. Nuo ehdotukset ovat karmeita.

Vierailija
24/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu. Mikä? Rakastan sinua.

Vierailija
25/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka on ainoa ihan ok, mutta vain mieheni sanomana.

Muut on teennäisiä ja ok settavia.

Vierailija
26/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön keskittyvät on vaivaannuttavia. Näkisipä tyyppi mut kotilökäreissä tai remppavaatteissa, tukka sekaisin tai likaisena. Tulee olo, että tuon kommentin jälkeen täytyy aina olla pyntättynä.

Eniten sytyttäisi kenties lause: panisin, vaikka sulla olis jätesäkki päällä

Vierailija
27/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut se vahva kannattelija (vaikka ei edes lähes 20 vuotta puolisonani ollut mies osannut sitä arvostaa, kuin vasta eron jälkeen). Nyt olen keski-iässä löytänyt miehen, joka haluaa suojella ja tukea minua. Hyvin luontevalla tavalla. Ja hän näkee myös vahvuuteni, sekä arvostaa minua kokonaisuutena vikoineni kaikkineni. On jotenkin uskomattoman vapauttavaa, kun tietää ettei tarvitse pärjätä yksin, että saa olla myös heikko. Vaikka onkin vaikeaa muuttaa vanhoja tapojaan, on todella mielenkiintoista suoda itselleen nyt mahdollisuuden tuoda myös niitä tarvitsevampia puoliaan esille parisuhteessa.
Rakastan tätä miestä ihan älyttömästi ja hän minua. Saamme molemmat kasvaa ihmisinä ja olla hyväksyttyjä ihan kaikkine puolinemme.

Vierailija
28/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en halua kaltaisiltasi ihmisiltä mitään kommenttia itsestäni.

Vierailija
29/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en halua kaltaisiltasi ihmisiltä mitään kommenttia itsestäni.

Sitähän tässä ei kysytty. Ihmeellinen hyökkäys AP:ta vastaan.

Vierailija
30/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun seurassasi on tosi hyvä olla"

Vierailija
31/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalatar on paras, koska jumalattaria on mytologioissa paljon. Että näkeekö mies Afroditen, Athenen, Mielikin, Akan vaiko Helin?

Vierailija
32/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ensimmäinen kuulostaa minusta sellaiselta, minkä voisi sanoa kesykissalle tai lemmikkikanille.

Minulle riittäisi "pidän sinusta, olet kiinnostava".

Vierailija
33/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tätä:

"Näytät erilaiselta kuin kukaan muu, eli minulle täydelliseltä"

Voisiko narsistisemmin enää sanoa? Lisäksi en ole koskaan pitänyt siitä, että minua nostetaan ylöspäin polkemalla kaikkia muita naisia alas. Siksi en ole ottanut hyvällä vastaan niitä kertoja, kun joku mies on sanonut, että olen erilainen kuin kukaan muu nainen ja siksi niin kiinnostava.

Vierailija
34/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tätä:
Voisiko narsistisemmin enää sanoa? Lisäksi en ole koskaan pitänyt siitä, että minua nostetaan ylöspäin polkemalla kaikkia muita naisia alas. Siksi en ole ottanut hyvällä vastaan niitä kertoja, kun joku mies on sanonut, että olen erilainen kuin kukaan muu nainen ja siksi niin kiinnostava.

Minä taas näen tuossa sellaisen "ethän sinä nyt mikään kaunotar ole, mutta sopiva minulle, en saisi parempaakaan".

Vierailija
35/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tätä:

Minä taas näen tuossa sellaisen "ethän sinä nyt mikään kaunotar ole, mutta sopiva minulle, en saisi parempaakaan".

Okei, itse luin sen niin, että "olet jotakin ihmeellisempää kuin kukaan muu, ja siksi vastinekappale minulle".

Miten ne, jotka tästä pitävät, tulkitsivat tämän? Olisi kiva kuulla positiivisempi tulkinta. Itse en sitä onnistu näkemään. Joka tapauksessa selkeästi riskaabeli asia sanoa.

Vierailija
36/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tätä:

Okei, itse luin sen niin, että "olet jotakin ihmeellisempää kuin kukaan muu, ja siksi vastinekappale minulle".
Miten ne, jotka tästä pitävät, tulkitsivat tämän? Olisi kiva kuulla positiivisempi tulkinta. Itse en sitä onnistu näkemään. Joka tapauksessa selkeästi riskaabeli asia sanoa.

Ymmärsin tuon niin, että sanoja yrittää kertoa, että olisin ainoa mahdollinen hänelle. Tosi vaikea selittää. Siis ainutlaatuinen ja just siinä mielessä että haetaan sen kautta, että sanojalle on vaikea löytää ketään, siis joko on vaatimustaso tosi korkea tai sitten se mitä itse mietin oli, että on itsekin ainutlaatuinen. En osaa selittää tätä. Siis tavallaan "täydellinen minulle" on jotakin jota on vaikea löytää eikä sen tarvitse olla narsistista, lähdin sen kautta miettimään, ja sitten sanojan mukaan minä olisin sitä. Tosi sekava selitys, sorry, en osaa sanoittaa tätä oikein. Mutta en itse näe tuossa narsistisuutta enkä toisaalta haukkumistakaan, vaan se on kauniisti sanottu, mutta en osaa selittää miksi ja miten..

Vierailija
37/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on hirveitä. Toki ulkonäön kehuminen tuntuu hyvältä, mutta eniten on lämmittänyt, jos joku kehunut älykkääksi. 

Vierailija
38/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tätä:

Naiset tunnetusti haluavat olla samanlaisia kuin muutkin, paitsi toki vähän parempia kuin ne muut.

Vierailija
39/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu: Rakastan sinua. 

Sanojana mieheni.

Vierailija
40/71 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet uskomattoman taitava ja älykäs"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi