Etätyöskentely aiheuttanut sen, että entiset "normaalit" työvaatteet ahdistaa
Olen taas työskennellyt monta viikkoa putkeen kotona. Yleensä laitan päälle mukavat trikoot ja jonkun yksivärisen mukavan paidan videopuheluita ajatellen. Meikkaan kevyesti ja laitan hiukset siististi.Nyt pitkästä aikaa kokeilin kaapista farkkuja päälle ja vanhoja toimistovaatteita. Kaikki ahdistavat todella paljon. En kerta kaikkiaan halua enää pukeutua sillä tavalla kuin ennen. Eli kaupasta ostin jotkut "istuvat" farkut, jotka pitää ensin ajaa sisään ja sen lisäksi päälle jokin epämiellyttävä ohutta kangasta oleva paita. Olen onnellinen että olen tajunnut tämän, kuinka epämukava olo minulla oikeastaan aina on niissä vaatteissa ollut. Tosin nyt en yhtään tiedä mitä helvettiä laitan päälleni kun täytyy käydä jossakin. Minulla on yksi siisti ja mukava mekko. Ehkä tilaan sellaisia pari kappaletta varalle.
Kommentit (6)
Mekko ja sukkahousut. Talvella mekon kanssa voi olla myös saumattomat legginsit, kukaan ei huomaa eroa. Nykyään on myös tosi nättejä trikoomekkoja, ne ovat rentoja ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Vammainen idiootti taas vauhdissa.
Kaarituelliset rintaliivit ahdistaa! Ymmärrän tuskasi.
Tässä kun on pari vuotta lötkötellyt etätöissä joko liiveittä, urheilurintsikoissa tai jossain kevyessä toppivirityksessä, niin nuo tavalliset rintaliivit tuntuvat ihan hirveiltä päällä. Kävin ostamassa jopa uudet siltä varalta, että kroppa olisi muuttunut niin paljon etteivät vanhat enää istu, mutta ei se ollut siitäkään kiinni. Moni yläosa näyttäisi toimistokelpoisemmalta oikeiden rintsikoiden kanssa, mutta ei vaan pysty enää pitämään.
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA