Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko varattu mies tulla mustasukkaiseksi naisesta joka on häneen ihastunut?

Vierailija
30.04.2022 |

Olen ihastunut varattuun mieheen ja kerroin koska antoi ymmärtää että on eroamassa.No, eipä olekaan.En lähde leikkimään sen kummemmin, antaa olla sitten.Mutta nyt hän kärkkyy keskustelujani muiden miesten kanssa ja käyttäytyy omistushaluisesti.Onko niin että jos olen ihastunut häneen niin pitää olla jatkossakin hänen mielestään? Vaikka ei halua mua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 10c sitten ihastunut työkaveriin. Mitään ei tapahtunut varsinaisesti. Ei puhuttu aiheesta koskaan suoraan, ei edes pussattu. Mutta silmillä leikittiin ja oltiin läheisiä. Tilanne oli mahdoton, en voinut harkitakaan suhdetta häneen koska olimme molemmat. varattuja ja työkuviot myös estivät suhteen.

Erosin omasta miehestäni ja vaihdoin työtehtäviäni. Emme enää tavanneet ja pääsin jotenkin yli hänestä. Tapasin elämäni rakkauden ja mentiin naimisiin. Melkein 10v tapahtumista kun tuo ihastus kuuli avioliitostani ja ihmetteli kuinka voin tehdä niin hänelle.

Että kaikki on mahdollista.

Mä ymmärrän tuota miestä. Hän on todennäköisesti ollut pitkään ihastunut/rakastunut ja toivonut, että jos joskus olisit vapaana niin ottaisit häneen yhteyttä ennen kuin teet muita ratkaisuja. Luultavasti mies ollut rakastuneempi eikä ole päässyt sinusta yli.

Et tietenkään ole tehnyt mitään väärää, mutta jos ajattelee miehen näkökulmasta niin harmittaahan se. Hän on vuosikausia elätellyt toiveita ja sitten kuulee että olisi ollut mahdollisuuden hetki, mutta että hän ei saanutkaan mahdollisuutta.

Sydän toimii eri logiikalla kuin järki. Sydän haluaa ja jaksaa uskoa sellaiseen, jonka järki tietää mahdottomaksi tai epätodennäköiseksi.

Mut joo. Sellaista elämä on.

Sellaista elämä on. Mielestäni hänellä olisi ollut mahdollisuus silloin kun vaihdoin työtehtävää ja erosin. Olisi toki minullakin, mutta siinä vaiheessa tuntui helpommalta keskittyä miesten sijaan uuteen työhöni. En kuitenkaan missään vaiheessa ennen uutta rakkauttani sulkenut tältä mieheltä ovia. Hän olisi voinut vaikka ehdottaa yhteistä lounasta.

Ai mies tiesi sinun eronneen? No siinä tapauksessa syyttäköön vain itseään, jos ei ole tehnyt aloitetta. Sain jotenkin sen käsityksen, että mies ei olisi tiennyt sinun eronneen, vaan että olisi 10 vuotta jälkikäteen saanut tietää sinun olleen sinkkuna jonkin aikaa ilman, että mies tiesi. Jos ajattelen itseni miehen asemaan, niin toivoisin että nainen ainakin ilmaisee eronneensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla