Nyt kun vappu on juhlittu ja ohitse, niin mitä odottaa seuraavaksi?
Onko se sitten vaan juhannus? Toivottavasti olis edes paremmat kelit, kuin tänä vappuna. Mutta tuskinpa.
Kommentit (11)
Seuraavaksi on tulossa juhlittavaksi 30-vuotishääpäivä vajaan kuukauden päästä. Sitten juhannus.
Jussihan se.
Ja synttärit voi olla joillain, jos sellaisia haluaa juhlia.
Mulla puoltoista viikkoa töitä ja sit puoltoista viikkoa lomaa! Loman alkajaiseksi yhdet perhejuhlat ja sit viikon pyhitän harrastukselleni. Odotan niiiiiiin paljon!
Sit sen jälkeen tiedossa useammat yo-juhlat. Veneilyjuhannus. Heinäkuussa loma. Kivoja juttuja tiedossa!!
Vappu on huomenna, hatut päähän ja Ullanlinnanmäelle kuuntelemaan Ylioppilaskunnan laulajia. Sitten lasilliselle Ursulaan, seuraavaksi Kaupunginorkesterin vappumatineaan ja lopuksi syömään Pastikseen.
Vappu on huomenna! Kaupungille ensin, ostetaan vappupallot, sitten vappukonserttiin ja kasinolle lounaalle
No siis huomennahan alkaa KESÄ!!!!!!!!! Mä ainakin oon ihan 10, 9, 8, ....