Onko täällä muita, jotka on muuttaneet käsitystään Marinista parempaan suuntaan?
Itse olen tällainen. Luulen, että hän tulee olemaan SDP:n voimahahmo vielä pitkään. Onnea vaan demareille.
Kommentit (67)
Olen muuttanut käsitykseni vastenmielisestä neutraaliksi.
Ensimmäisen panon jälkeen muuttui hieman paremmaksi, mutta suihinotto oli se strategisesti merkittävä käännekohta!
Olen, mitä nyt oli kaksi epäonnistumista viime vuonna: buumeri ja altistuneena baarissa. Mutta arvostan, miten hän on pystynyt kasvamaan roolinsa myötä. Hänelle on maailma auki.
Terv. Johtamisen opettaja
Ei, vie maata koko ajan huonompaan suuntaan pelkkien mielikuviensa perusteella kuten koko hallitusporukka. Lisäksi ei ole suoraselkäinen ja kerro mikä on hänen nato kanta ja johtaa sosiaalidemokraatteja jotka vai yrittävät mahdollisimman kauan lykätä mielipidettään Natosta. Heitä tässä vielä odotellaan vähintään 2 viikkoa, käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, katkerat setämiehet täällä alapeukuttavat. Kun eihän "tyttö" VOI olla hyvä pääministeri. Vaikka mm. Sipilä oli ensimmäisenä toivottamassa hybridivaikuttamispakolaiset ihan kotiinsa asumaan.
On lapsellista ja naismaista vedota tällaiseen - tytöttelyyn ja setämiehiin- kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttanut käsitykseni vastenmielisestä neutraaliksi.
Minä taas: vastenmielisestä, aavistuksen vähemmän vastenmieliseksi. Kunhan nyt pysyisi asiallisena ja jaksaisi kantaa kahta puhelinta.
Minä myös.
Kiitos Marin, kun viet Suomen Natoon!