Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka on muuttaneet käsitystään Marinista parempaan suuntaan?

Vierailija
30.04.2022 |

Itse olen tällainen. Luulen, että hän tulee olemaan SDP:n voimahahmo vielä pitkään. Onnea vaan demareille.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.

Kiitos Marin, kun viet Suomen Natoon!

Vierailija
62/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut käsitykseni vastenmielisestä neutraaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen panon jälkeen muuttui hieman paremmaksi, mutta suihinotto oli se strategisesti merkittävä käännekohta!

Vierailija
64/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mitä nyt oli kaksi epäonnistumista viime vuonna: buumeri ja altistuneena baarissa. Mutta arvostan, miten hän on pystynyt kasvamaan roolinsa myötä. Hänelle on maailma auki.
Terv. Johtamisen opettaja

Vierailija
65/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vie maata koko ajan huonompaan suuntaan pelkkien mielikuviensa perusteella kuten koko hallitusporukka. Lisäksi ei ole suoraselkäinen ja kerro mikä on hänen nato kanta ja johtaa sosiaalidemokraatteja jotka vai yrittävät mahdollisimman kauan lykätä mielipidettään Natosta. Heitä tässä vielä odotellaan vähintään 2 viikkoa, käsittämätöntä.

Vierailija
66/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, katkerat setämiehet täällä alapeukuttavat. Kun eihän "tyttö" VOI olla hyvä pääministeri. Vaikka mm. Sipilä oli ensimmäisenä toivottamassa hybridivaikuttamispakolaiset ihan kotiinsa asumaan.

On lapsellista ja naismaista vedota tällaiseen - tytöttelyyn ja setämiehiin- kasva aikuiseksi.

Vierailija
67/67 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuttanut käsitykseni vastenmielisestä neutraaliksi.

Minä taas: vastenmielisestä, aavistuksen vähemmän vastenmieliseksi.  Kunhan nyt pysyisi asiallisena ja jaksaisi kantaa kahta puhelinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi