Onko täällä muita, jotka on muuttaneet käsitystään Marinista parempaan suuntaan?
Itse olen tällainen. Luulen, että hän tulee olemaan SDP:n voimahahmo vielä pitkään. Onnea vaan demareille.
Kommentit (67)
Olisi kyllä hyvin vaikea nähdä, että Marin luopuisi puheenjohtajuudestaan. Hän tuo nostetta koko puolueelle. Toisaalta demarit on hiin yksinkertaisia, että saattavat äänestää jonkun toisen siihen, mutta se olisi itsemurha puolueelle.
Ei. Huonompasn suuntaan menee lapsi parka.
Kyllä. On kyllä joutunut tiukkaan paikkaan ensin koronan ja nyt Venäjän sotatoimien vuoksi. Toisaalta kaiken on ratkaissut lisävelan otolla, joka on helpoin ratkaisu lyhyellä tähtäimellä, mutta kostautuu pitemällä aikavälillä.
Presidenttiainesta.
Olen aina arvostanut ja arvostus vain nousee.
Kyllä. Nato-asian hoito on ollut hyvää. Osoittanut suomalaiseksi ennennäkemätöntä rohkeutta kertomalla suoraan, millainen hirviö Putte on, miten järkyttävä sota Ukrainassa on.
Käsitykseni demareista on tämän hallituksen aikana mennyt paljon huonompaan suuntaa. Hallituksen demariministerit eivät enää ole demareita eivätkä paljon mitään muutakaan, lähinnä haitakkeita tai turhakkeita. Ennen saatoin jopa äänestää tai ainakin harkita sitä, mutta en enää!
Ei, ruokavarkaan arvostukseni on aina ollut pakkasella. Jopa demariksi aivan poikkeuksellisen vastenmielinen henkilö.
En usko, että haluaa varsinaisesti olla/jatkaa puoluejohdossa.
Silsi tuo presidenttiskenaario ja Bryssel lienevät todennäköisempiä.
Minusta Suomella on aika hyvä kärkikaksikko tällä hetkellä. Niinistö edustaa kokeneisuutta ja Marin nuorta kaartia. Voisi olla paljon huonomminkin.
Vaikea kuvitella demareita ilman Marinia.
Mitä enemmän persuuntuu sen parempi, mutta vaihtaisi nyt puoluettakin Perussuomalaisiin.
On hän sen verran kova ja kestävä daami, että sen tytöttelyn voi jo ainakin lopettaa.
Ei.