Täytin eilen 40, mieheni ei muistanut syntymäpäivääni, mutta vappua halusi lähteä juhlimaan mökille miesporukalla
Kommentit (47)
Mun miehelläni ei soinut hälärit vaikka sain parikin ruusukimppua, yhden esim. työpaikaltani.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni ei soinut hälärit vaikka sain parikin ruusukimppua, yhden esim. työpaikaltani.
-ap
Aika moukka.
Mä muistutan synttäristä viimeistään viikkoa ennen. Ihan kaikkea ei mieheltäkään sentään voi vaatia.
Yks kaveri on laittanut miehensä puhelineen vuosittain toistuvan ilmoituksen hyvissä ajoin. Siinä kuulemma lukee "Muista Tiinan lahja!" Ja ei, tämä Tiina ei oo narsisti, vaan aviossa miehensä kanssa jo lähes 20v.
Me muistetaan miehen kanssa toistemme synttärit mutta unohdetaan hääpäivä joka vuosi. Muistettiin kuitenkin aikoinaan mennä naimisiin.
Mun mies unohti usein mun synttärit. Jätin yksi vuosi täysin huomioimatta sen symttärit, niin kummasti alkoi sen jälkeen muistamaan mun. Taisi kirpasta, kun osui omalle kohdalle.
Jokainen mies haluaa unohtaa että oma puoliso rupsahtaa ja vanhenee.
Ei tarvitse haukkua, en sitä itsekään tehnyt.
Halusin vain vähän kommentteja & näkökulmia siitä miten muut tällaisen tilanteen kokee.
-ap
Onkohan tämä se sama kirjoittaja, jonka mies söi kaiken pizzan, jonka nainen teki, eikä jättänyt naiselle mitään, ja sitten aikuiset lapset myöhemmin söivät kaiken pullan, jonka hän oli leiponut eivätkä jättäneet naiselle mitään?
Siis tuo on niin ihnottavaa mieheltä, ei voi tuon vertaa muistaa toista. Et varmaan ole niin tärkeä hänelle tai haluaa ignoorata sinut.
Mun mies on samalainen. Omat synttärinsä kyllä muistaa ja vihjailee, mitä haluaa lahjaksi. Lakkasin muistamasta häntä jo vuosia sitten, kun ei hänkään koskaan muistanut minua juhlapäivinä. No, nykyään valittaa, kun elämä on tylsää, kun ei synttäreitäkään enää juhlita.
Et sitten voinut etukäteen miehelle sanoa, että huomenna on mun synttäri? Ja nyt olet loukkaantunut. kun ei muistanut.
Nämä ovat amerikkalaisista elokuvista opittuja käyttäytymismalleja: synttärit pitäisi kumppanin itsestään muistaa, ja että naista haavoittaa syvästi, jos mies ei muista. Minä en aina muista edes aikuisten lasteni syntymäpäiviä kyseisenä päivänä, ja olen sentään synnyttänyt heidät. Relaa vähän! :)
Muista vastaavia amerikkalaisista elokuvista opittuja malleja on, että kosinta pitäisi suorittaa jotenkin eriskummallisesti. Ja että ystävänpäivänä pitää ostaa jotain kumppanille.
No on vähän junttia, toinen täyttää pyöreitä ja saa ruusuja sieltä täältä, mutta kumppani ei muista tai reagoi mitenkään vaan lähtee ukkojen kanssa mökille. :(
No eipä minunkaan mies muista ikinä synttäreitäni. Mun nelikymppisillä oltiin reissussa, ihmetteli miksi hotellilta oli complimentaryna tullut minulle kakkupala huoneeseen sillä välin kun oltiin kaupungilla kiertelemässä.