Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivoi, täytän 50. Elämä takana :(

Vierailija
30.04.2022 |

Miten pysyä järjissään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Monihan sanoo, että se paras ikä alkaa vasta tuossa iässä. Onnea syntymäpäivän johdosta!

En nyt ihan sanos noin.

Vierailija
22/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samat tunnelmat. Olen viimeiset 2v ollut todella alamaissa. Tämä ikäkriisi. Mä en tajua, mistä ammennan voimaa.

Kauneustoimenpiteillä ja hieronnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Itsellä vuosi viiskymppisiin ja tunne, että alamäki on alkanut ja luisu on vauhdikasta.

Todellakin, vanhuus eskaloituu, vuodessa tulee ulkonäköön neljä vuotta lisää joka vuosi.

Vierailija
24/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ikäkriisi ole ihan tavallinen juuri viidenkympin kohdalla. Itsellä lähenee kuusikymppiä ja nyt olen jopa vähän ylpeä, että olen näin vanha. Kyllä se siitä ohi menee ja helpottaa, kun pääsee rajapyykin yli. Vähän kuin hyppäisi esteen yli ja sitten on taas tasaista menoa.

Mielestäni 60 vuoden rajapyykki tuntuu pahimmalta. Koko keho pehmenee ja roikkuu.

Vierailija
25/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo 40-vuotiaana elämä ohi, kohta täytän 50 niin tuskin on suurta muutosta tulossa.

Vierailija
26/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on, viimeinen kevät sulla! Onneksi tajuat itsekin, että viimeinen käyttöpäivä on käsillä ja olet poistolistalla. Parasta ennen päivä meni jo aikaa sitten. Edes kierrätykseen et enää kelpaa. Elämäsi on nyt ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi