Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietän näköjään vappua taas yksin. Mitähän keksis?

Vierailija
30.04.2022 |

Nyt pitäisi kai olla hauskaa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennakin voi käydä jossain, missä on vappupuheita tai musiikkia tai mitä nyt missäkin on. Tänään voi ottaa levon kannalta, juoda skumppaa ja katsoa telkkaria. Tai jos haluaa olla selvinpäin, käydä kävelyllä tai autoajelulla tai millä nyt keksii käydä vähän ulkona, niin ei tunnu ilta niin pitkältä.

Vierailija
22/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä palstasta on tullut inseli-luuserien itkupalsta XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta musavideot pyörimään ja nousuhumalaan 🥳

Vierailija
24/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä on baariin lähdettävä.
En halua olla yksin kotona.

Ne on liian täynnä, ei siellä ole hauskaa kun kaikki tönii, juomat kaatuu päälle ja baaritiskille saa odottaa puoli tuntia.

Sulla on ilmeisesti kiire jonnekin parempaan tapahtumaan, jos et voi puolta tuntia odottaa. 

Vierailija
25/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole ystävää jonka kanssa viettää vappua.

Vierailija
26/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yksinäinen vappu. Olen kotona, ostin peräti kolme olutta ja donitseja. Näillä mennään. 😂😃
Onneksi telkusta tulee edes jotain katsomista. 😊

Vierailija
27/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastus on bileissä jossain ja mä säälittävänä istun kotona yksin.

Sama täällä. Nukuin viiteen asti iltapäivällä, ei jaksa lähteä enää ulos tänään. Käyn suihkussa, syön ja käyn nukkumaan. Jos heräis huomenna ajoissa.

Vierailija
28/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kylmä sää ettei huvita lähteä mihinkään. Istun siis yksin kotona. Tein juuri pizzaa ja sen kanssa lasi rose-viiniä. Jotaim leffaa ehkä katselen. tai vaan haaveilen kesästä. 

Vierailija
29/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä palstasta on tullut inseli-luuserien itkupalsta XD

Ja sinä olet täällä, koska olet... huipputyyppi, jolla on paljon ystäviä ja menoa joka minuutille?

Vierailija
30/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on toinen vuoden inhokkijuhlistani.

Vierailija
31/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pistin klapit valmiiksi kiukaaseen ja pyörälenkin jälkeen saunaan. Oikein hyvä ilma ulkoilla.

Vierailija
32/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos on yksin niin sitten on vaikka olisi kulissit arkena kunnossa. Sitähän nää juhlat yksinäisille on, että selittelee vaikka grillailleensa vappuna kun kysytään töissä maanantaina mitä teit vappuna. Joo, lämmitin nakit uunin grillivastuksella ja söin ne iltapalana, mutta voihan sitä sanoo grillaamiseksi kun ei muuta keksi.

Vierailija
33/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin yksin kotona vappuna, niin tilaisin vaikka woltilla jotain hyvää ruokaa, ehkä leipoisin pienen määrän munkkeja jos olisi energiaa, ja sitten joisin simaa ja pelaisin jotain hyvää peliä pleikkarilla. Tai ehkä katsoisin oikein hyvän elokuvan. Kävisin koirien kanssa pitkällä iltalenkilla jos olisi kiva ilma.

Vierailija
34/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole ystävää jonka kanssa viettää vappua.

Ei mulla ainakaan.

Vierailija
35/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään vappufiilistä, niin ei tää tunnu normilauantaita kummemmalta. Sohvalla pötkötän ja katon telkkaria.

Vierailija
36/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttis ole parisuhteessakaan sen kummempaa. Puoliso istuu koneella omissa oloissaan ja itse ajattelin ryhtyä kattomaan jotakin sarjaa. Olen kipeä enkä jaksa nyt järjestää tämän kummempaa. Toinen osapuoli liukenee mahdollisimman etäälle -sekä henkisesti että fyysisesti -  aina silloin. Joten enpä odota vapulta mitään tämän kummempaa sitten.

Vierailija
37/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkailen twitchistä kuinka muut viettää vappua. Tekis mieli lähtee jonnekkin mut minne. Ulos tallailee kaupungille viileeseen ilmaan? Noh nautitaan kotona yksin vapusta.
M30

Noin minä tein. En muistanut koko asiaa ennen kuin vastaan käveli teinityttöjä jotka toivottivat hyvää vappua. Tuli hyvä mieli.

Hyvää vappua myös kaikille täällä!

Vierailija
38/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:sta tuli Teemalta tunnin lähetys turun vartiovuorelta vappulauluja äsken. Mantan lakitus netistä. Simaa ja tipsuja.

Vierailija
39/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vappua pitäisi jotenkin viettää? Istutaan puolison kanssa sohvalla ja katsotaan Youtubesta videoita. Miksi pitäisi sen ihmeempää ohjelmaa olla??

Ei mua se vappu kiinnosta, olen kateellinen siitä, että toisilla on seuraa ja hauskaa.

Vierailija
40/49 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join yhden kaljan ja söin pussillisen suklaavohveleita. Nam. Nyt makaan sohvalla rennosti lukien vauva.fi kommentteja. Ehkä katson vielä netistä jonkin leffan tai blogeja. Siinä se ehtoo mukavasti vierähtää omassa rauhassa.