Vietän näköjään vappua taas yksin. Mitähän keksis?
Kommentit (49)
Nukuin pitkään. Olen viettänyt aikaa parvekkeella, lukenut hyvää kirjaa, kuunnellut musiikkia ja juonut viiniä. 🥰
Ihan normaali viikonloppu tää mulle on. Tässä on nyt monta juhlaa peräkkäin (pääsiäinen, vappu, äitienpäivä), eikä oo mitään mielenkiintoa koko ajan jotain juhlia. Sitäpaitsi vappu on ihan turha juhla.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin yksin kotona vappuna, niin tilaisin vaikka woltilla jotain hyvää ruokaa, ehkä leipoisin pienen määrän munkkeja jos olisi energiaa, ja sitten joisin simaa ja pelaisin jotain hyvää peliä pleikkarilla. Tai ehkä katsoisin oikein hyvän elokuvan. Kävisin koirien kanssa pitkällä iltalenkilla jos olisi kiva ilma.
Minulla ei ole koiria, pleikkaria, rahaa eikä edes energiaa. Lenkki on kyllä hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut jaksaa vaikeroida jos viettävät yksin juhlapyhää. Eikö voi tehdä aivan samoja asioita yksin tai seurassa kuin mitä haluaa tehdä?
En vaikeroi, totesin äsken asiaintilan.
Sivusta.
J.k tästäkin asiasta saatiin, näemmä, jankutuskisa.
Paistoi pikkuerän munkkeja.
Kävelin metsätietä parin kilometrin lenkkin. Tullessa kävin kaupassa.
En tarennut mennä takapihalla, ees käymään kun on niin hirveä kylmää !
Luvin yhtä romanttista romaania.
Nyt löhöän sohvaperunana.
Kukaan ei oo onnitellu minua tänään......on mun nimipäivät.
Juhlapäivänä ei nimipäivät muistu kenenkään mieleen...
Päivystä täällä, niin me muutkin surkimukset tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Paistoi pikkuerän munkkeja.
Kävelin metsätietä parin kilometrin lenkkin. Tullessa kävin kaupassa.
En tarennut mennä takapihalla, ees käymään kun on niin hirveä kylmää !
Luvin yhtä romanttista romaania.
Nyt löhöän sohvaperunana.
Kukaan ei oo onnitellu minua tänään......on mun nimipäivät.
Juhlapäivänä ei nimipäivät muistu kenenkään mieleen...
Hyvää nimipäivää, Mira?;))
Miten jotkut jaksaa vaikeroida jos viettävät yksin juhlapyhää. Eikö voi tehdä aivan samoja asioita yksin tai seurassa kuin mitä haluaa tehdä?