Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 44-vuotias nainen jo täysin näkymätön?

Vierailija
30.04.2022 |

Katsooko miehet enää ja kiinnostuuko?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa pohjanmaalla uskonyhteisöjä kuriin.

Mikään sääntö tai laki ei niitä koske.

Vierailija
22/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 56 v ruma, läski ja kaiken lisäksi savosta kotosin ja aina on miehiä löytynyt. Ja ihan stadissa asun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisö ei ole itsessään lainkaan kiinnostunut kitkemään vahingoittavaa käyttäytymistä pois.

Vierailija
24/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Olin vielä 44v kovasti huudossa mutta nyt kun olen 47 niin alkaa hiipua. Olen siis ihan kaunis edelleen mutta nyt sen jo huomaa etten ole nuori.
Mun mielestä siis joku 65v voi olla myös tosi kaunis, mutta niin se kai menee että miehet ei vilkaisekaan siinä iässä

Vierailija
25/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat toisiaan somessa.

Vierailija
26/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisö ei ole tervehenkinen eikä tee hyvää muille

Vierailija
27/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Olin vielä 44v kovasti huudossa mutta nyt kun olen 47 niin alkaa hiipua. Olen siis ihan kaunis edelleen mutta nyt sen jo huomaa etten ole nuori.
Mun mielestä siis joku 65v voi olla myös tosi kaunis, mutta niin se kai menee että miehet ei vilkaisekaan siinä iässä

Siis ootsä tosissas? Ei kaikki miehet halua 20-40v nuorempaa naista!

Vierailija
28/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. M27

Vierailija
29/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluaa 20-30v naisen. Siis vaikka itse olisi 60. Tästä oli just joku tutkimus taannoin.

Vierailija
30/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sinusta itsestäsi. Jos olet luovuttaneen näköinen ja leikannut hiuksesi lyhyeksi etkä enää panosta yhtään naisellisuuteesi, niin kyllä sulle joku miehenraato jostain löytyy. Hyvänkin miehen löytää, kun muistaa että me miehet arvostamme ulkonäköä paljon enemmän kuin te naiset ja iloisuus on valttia. Katkeruus taasen ei. Ei muuta kuin metsästysonnea!
M53

Ok, hyvä tietää ettei edes kannata yrittää kun tukka ei kasva enää pitkäksi. Raatoja tuskin kukaan haluaa ja ilmeisesti minä olen sitten semmoinen jos pitkä tukka on naisen tärkein ominaisuus.

Vierailija
31/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 56 v ruma, läski ja kaiken lisäksi savosta kotosin ja aina on miehiä löytynyt. Ja ihan stadissa asun

Se ei ehkä ole mikään meriitti, että "aina löytyy miehiä". Valtaosa naisista kai kuitenkin haluaisi pystyä myös pitämään yhden eikä olla "aina löytämässä" uutta.

Vierailija
32/48 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluaa 20-30v naisen. Siis vaikka itse olisi 60. Tästä oli just joku tutkimus taannoin.

Eli naisen ei kannata ottaa miestä ollenkaan, koska suhde voi olla hyvä vain 10 vuotta. On parempi opetella olemaan yksin suoraan parikymppisestä kuin jäädä yksin yhtäkkiä 10 vuoden jälkeen. Lapsia voi hankkia esimerkiksi kumppanuusvanhemmuuden kautta. Monet tuntemani nuoret naiset ajattelevat jo näin ja ajatusmalli yleistyy koko ajan kun tulee lisää tietoa nykymiesten preferensseistä.

Vierailija
33/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
34/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy .Kyllä se ikä ottaa omansa. 

Vierailija
35/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkymätön

Vierailija
36/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä huomasin tuon.

Vierailija
37/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön = ei kelpaa komealle rikkaalle miehelle.

Kilttmiehelle kyllä kelpaisi mutta samapa tuo koska kilttmies on ja aina tulee olemaan roskaa teille.

Vierailija
38/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä olevan. 48v ja nuorin sekaisin mennyt on komea 30v nuorukainen. Eikä hänellä kyse edes seksistä vaan yrittää tehdä vaikutusta monin tavoin.

Vierailija
39/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 44-vuotias jo vaan kyllä se näkymättömyys alkaa jo 40-vuotiaana. Joissakin tapauksissa aikaisemminkin. Naisen yleinen (länsimaalainen) parasta ennen päiväys on noin 30-vuotiaana. Aasialaisilla noin 40-vuotiaana.

Vierailija
40/48 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa sellaiset silmälasit jolla oma eukkokulta muuttuisi NÄKYMÄTTÖMÄKSI aika ajoin ... ai miksei kuulumattomaksi? Minulla on pirun hyvät kuulokeet musiikkia varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän