Onko 44-vuotias nainen jo täysin näkymätön?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Huomaan että ei enää katseet kohtaa miesten kanssa. Parin vuoden aikana muuttunut niin että miehet katsovat ohi. Olin ennen flirtti, mutta ei enää helppoa heittäytyä jutulle kun pitäisi ensin huhuilla että hei olen olemassa ja sitten pitäisi herkillä tuntosarvilla ymmärtää jättää mies rauhaan eikä ahdistella vastentahtoista. N41
Voi kun kaikki muutkin keski-ikäiset naiset olisivat noin fiksuja, eivätkä ahdistelisi miehiä saleilla tai virkistysalueilla. Varsinkin koiranulkoiluttajat kuvittelevat, että kaikki muutkin ulkoilijat ovat seuraa etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
En näytä olevan. 48v ja nuorin sekaisin mennyt on komea 30v nuorukainen. Eikä hänellä kyse edes seksistä vaan yrittää tehdä vaikutusta monin tavoin.
En ihmettele jos muut asiat kiinnostaa miestä enemmän kuin seksi kanssasi
Rippuu siitä, että onko tissit, tussu ja perse vielä kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Näkymätön = ei kelpaa komealle rikkaalle miehelle.
Kilttmiehelle kyllä kelpaisi mutta samapa tuo koska kilttmies on ja aina tulee olemaan roskaa teille.
Kilttikset ei kiinnosta, sori!
Seon kyllä aivan ehdottomasti no deal.
Huomaan että ei enää katseet kohtaa miesten kanssa. Parin vuoden aikana muuttunut niin että miehet katsovat ohi. Olin ennen flirtti, mutta ei enää helppoa heittäytyä jutulle kun pitäisi ensin huhuilla että hei olen olemassa ja sitten pitäisi herkillä tuntosarvilla ymmärtää jättää mies rauhaan eikä ahdistella vastentahtoista. N41