Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa että piti ottaa vielä koira. Tehnyt vuodessa enemmän tuhoa kuin edellinen koko ikänsä aikana

Vierailija
30.04.2022 |

Ovi ja ikkunanpielet+listat raavittu, kukkapenkit aina kaivettu, lattiassa järkyt naarmut, kaikenlaisia virityksiä kotona ettei pääse tekemään pahojaan jne. En ole edes kiintynyt tähän koiraan niin kuin edelliseen, joka oli kuin ihmisen ajatus. Kamala sanoa, mutta toivon että tämä jää lyhytikäiseksi. Olisi pitänyt jättää koiranomistajuus siihen edelliseen, olisi jäänyt hyvä maku. Oli sellainen once in a lifetime koira minulle. Juu, tiedän että saan miljoona alapeukkua ja haukut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tuli meilläkin ison koiran pitäminen, pelkästään koiran ruokaan, terveyteen ym. liittyvien kulujen lisäksi ainakin kymppitonnin voisi laittaa pintaremonttiin, raavittujen ovien uusimiseen jne.

Vierailija
22/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan koiran ottamisessa on riskinsä, se täytyy tietää kun lemmikin ottaa. Itse sain koirani 11-vuotiaana (siis itse olin 11) ja oli hirveitä vaikeuksia sen kanssa. Joskus 10-vuotiaana se rauhoittui ja kuoli 15,5-vuotiaana. Tuli todella rakkaaksi varsinkin viimeisinä vuosina, toki rakastin sitä jo aiemmin, mutta miljoona kertaa ehdin miettiä että olisi pitänyt jättää ottamatta. Oli labbiksen ja kultsun sekoitus, todella aktiivinen ja reaktiivinen tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ADHD ?

Vierailija
24/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niistä koirista halutaanki eroon, jotka hankittiin silloin ku korona alkoi, säälittävää

Vierailija
25/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi koiralle pikaisesti uusi ja rakastava koti. Vahingosta viisastuu.

Ei ole yksin minun päätettävissä tuo asia.

Vierailija
26/26 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että laitetaan koiran syyksi asiat. Koiran käytöksestä, tavallisista "ongelmista", tekemisestä, ahdistuksesta, tylsistymisestä, yksinolosta, lenkityksestä, leikistä ja koulutuksesta on: kirjoja, koiraystävällisiä asiantuntijoita suomessakin, kouluttajia nykyään saatavilla, naksuttimia ja harjoittelua. Muiden vinkkejä. Missä tynnyrissä suomalaiset elävät? Hakusanoilla kannattaa hakea netistä jo tietoa englanniksi ja suomeksi. Onnellinen koira on kaikkien etu. Jos ei itse osaa opettaa ja auttaa koiraa, hakee tietoa. Mikään negatiivinen tapa "auttaa" koiraa ei ole oikeasta lähteestä, tietoa pitää suodattaa ja varmistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän