Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tallentanut mielenkiintoisia keskusteluja viikon ajalta päästäkseni perehtymään niihin ajan kanssa nyt viikonloppuna

Vierailija
30.04.2022 |

Saldo:Hakemaasi sivua ei voida näyttää, hakemaasi sivua ei voida näyttää, hakemaasi sivua ei voida näyttää.????

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän nimi edes on "aihe vapaa"

Tämä on kyllä VAUVA-aihe vapaa.

Aikanaan suunnattu vauvojen ja taaperoiden vanhemmille.

Nyt täällä höyryää vai trollit.

Vierailija
22/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lenkille. Kommenttejasi ei kaipaa kukaan.
Eikä minun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. ihan jokainen avaus mitä minä olen tehnyt, vaikkakin harvoin, on poistettu parissa minuutissa, aina.
Se on tää Sanoman sensuuri, ei saa olla kuin yksi mielipide

Ei ole kyse mistään ylhäältä tulevasta sensuurista vaan siitä että jonnet poistattaa huvikseen keskusteluja.

Ei täältä silti poistu kuin yllättäen ne viestit, jotka harmittavat wokeltajia...

Vierailija
24/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö on antanut eduskunnan edessä perustuslain mukaisen vakuutuksen, että ”minä presidentintoimessani vilpittömästi ja uskollisesti noudatan tasavallan valtiosääntöä ja lakeja sekä kaikin voimin edistän Suomen kansan menestystä”.
Venäjän hyökättyä Ukrainaan Sauli Niinistön olisi tasavallan presidenttinä tullut tehdä kaikki mahdollinen, että sota ei vaarantaisi Suomen turvallisuutta.
Sen sijaan Niinistö ryhtyi johtamaan prosessia, joka nimenomaan vakavasti vaarantaa meidän turvallisuutemme ja kansalliset etumme. Tässä toiminnassa hän ylitti valtiosäännön mukaiset valtaoikeutensa.
Sauli Niinistö on johtanut Suomea Ukrainan tielle https://www.paavovayrynen.fi/2022/04/30/sauli-niinisto-on-johtanut-suom…

Voin kertoa faktana, että laki ei ole sama kaikille. Lait eivät merkitse yhtään mitään tietylle porukalle.

Vierailija
25/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut sivuista vaikka kuvakaappaukset, tai tallentanut ne copy-paste menetelmällä. Nyt se on myöhäistä. Opitko tästä mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän