Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tallentanut mielenkiintoisia keskusteluja viikon ajalta päästäkseni perehtymään niihin ajan kanssa nyt viikonloppuna

Vierailija
30.04.2022 |

Saldo:Hakemaasi sivua ei voida näyttää, hakemaasi sivua ei voida näyttää, hakemaasi sivua ei voida näyttää.????

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo on normi homma tällä palstalla. Mielensäpahoittajat poistaa kaiken.

Vierailija
2/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus uusi ketju poistuu ennen kuin ehtii edes kommenttia kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. ihan jokainen avaus mitä minä olen tehnyt, vaikkakin harvoin, on poistettu parissa minuutissa, aina.

Se on tää Sanoman sensuuri, ei saa olla kuin yksi mielipide

Vierailija
4/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö on antanut eduskunnan edessä perustuslain mukaisen vakuutuksen, että ”minä presidentintoimessani vilpittömästi ja uskollisesti noudatan tasavallan valtiosääntöä ja lakeja sekä kaikin voimin edistän Suomen kansan menestystä”.

Venäjän hyökättyä Ukrainaan Sauli Niinistön olisi tasavallan presidenttinä tullut tehdä kaikki mahdollinen, että sota ei vaarantaisi Suomen turvallisuutta.

Sen sijaan Niinistö ryhtyi johtamaan prosessia, joka nimenomaan vakavasti vaarantaa meidän turvallisuutemme ja kansalliset etumme. Tässä toiminnassa hän ylitti valtiosäännön mukaiset valtaoikeutensa.

Sauli Niinistö on johtanut Suomea Ukrainan tielle https://www.paavovayrynen.fi/2022/04/30/sauli-niinisto-on-johtanut-suom…

Vierailija
5/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. ihan jokainen avaus mitä minä olen tehnyt, vaikkakin harvoin, on poistettu parissa minuutissa, aina.

Aina ei ole edes mistään mielipiteistä kyse, vaan ihan normi ajankohtaisista tai muista tavallisista aiheista käytäviä keskusteluja poistuu.

Vierailija
6/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika! Illalla ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kiireessä ennen töihin lähtöä tallentelen kirjanmerkkeihin kiinnostavan näköisiä ketjuja, mutta lopputulos on tuo lähes poikkeuksetta.

Vierailija
7/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mennyt kuluvan vuoden aikana ihan mahdottomaksi. Itse siirryin suomi24 palstalle. Harmi vaan että se on jälleen alhaalla ja kaatunut. Joko porukkaa on liikaa tai palvelunestohyökkäys tms.

Vierailija
8/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti lähtee eikä palaa välillä ihan asialliset keskustelut. Ainakin Elina Valtonen on kielletty puheenaihe, mutta Häkkäsestä saa puhua.

Vierailija
9/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole edes mistään mielipiteistä kyse, vaan ihan normi ajankohtaisista tai muista tavallisista aiheista käytäviä keskusteluja poistuu.

Nuista on poistettu keskusteluja jo ainakin kolme vuotta. Usein tuntuu että mistään aiheesta ei saa keskustella.

Vierailija
10/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö on antanut eduskunnan edessä perustuslain mukaisen vakuutuksen, että ”minä presidentintoimessani vilpittömästi ja uskollisesti noudatan tasavallan valtiosääntöä ja lakeja sekä kaikin voimin edistän Suomen kansan menestystä”.
Venäjän hyökättyä Ukrainaan Sauli Niinistön olisi tasavallan presidenttinä tullut tehdä kaikki mahdollinen, että sota ei vaarantaisi Suomen turvallisuutta.
Sen sijaan Niinistö ryhtyi johtamaan prosessia, joka nimenomaan vakavasti vaarantaa meidän turvallisuutemme ja kansalliset etumme. Tässä toiminnassa hän ylitti valtiosäännön mukaiset valtaoikeutensa.
Sauli Niinistö on johtanut Suomea Ukrainan tielle https://www.paavovayrynen.fi/2022/04/30/sauli-niinisto-on-johtanut-suom…

Paavo Pesusieni Väyrynen.

Vierailija
11/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavosta tulisi hyvä presidentti. Kokenut ja hyvin verkostoitunut koko kansan arvostama MIESpoliitikko!

Vierailija
12/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään huumoriketjuja ei myöskään sallita, vaikka sisältö olisi ihan asiallista läpändeerosta. Kielletään satiiri ja huumori. Ja hymiöt.

Vierailija
13/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on wokea nyt se.

Vierailija
14/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään huumoriketjuja ei myöskään sallita, vaikka sisältö olisi ihan asiallista läpändeerosta. Kielletään satiiri ja huumori. Ja hymiöt.

Joo tämä. Ja sitten nostellaan melkein 10v vanhat läpät poimintoihin ja suosittuihin. Kun mitään uutta ei enää ole eikä tule. Todella monesti nykyään nuo on melkein kaikki vanhojen nostoja. Voisi päätellä että täällä on käyttäjäkato?

Vierailija
15/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän nimi edes on "aihe vapaa"

Vierailija
16/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuista on poistettu keskusteluja jo ainakin kolme vuotta. Usein tuntuu että mistään aiheesta ei saa keskustella.

Kerran keskusteltiin ikkunaverhoista. Ihan asiallisesti. Joku siitäkin pahoitti mielensä ja ketju poistui. 

Vierailija
17/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran keskusteltiin ikkunaverhoista. Ihan asiallisesti. Joku siitäkin pahoitti mielensä ja ketju poistui. 

Oletko varma ettei osa kommenteista ollut asiattomia alapää-juttuja,silloin poistetaan ja ilmiannetaan.

Toiset ei vaan osaa kommentoida normisti vaan pitää lisätä kakkonen,mul.ku.pi..u yms

Vierailija
18/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan, yritin kommentoida että miksi pitää koko ketju poistaa yhden a s i a t t o m a n kommentin takia ja meni sensuuriin viesti tarkastettavaksi! Son moro nyt! Tämä on jo sen verran ala-arvoista ja naurettavaa. 🤡💩

Vierailija
19/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas vaan, yritin kommentoida että miksi pitää koko ketju poistaa yhden a s i a t t o m a n kommentin takia ja meni sensuuriin viesti tarkastettavaksi! Son moro nyt! Tämä on jo sen verran ala-arvoista ja naurettavaa. 🤡💩

Taattua aihe vapaa meininkiä. 

Vierailija
20/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään ylhäältä tulevasta sensuurista vaan siitä että jonnet poistattaa huvikseen keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme