Muita joille tämä on ihan tavallinen viikonloppu, ei juhlia, brunsseja tai vappumarkkinoita?
Kommentit (24)
Juu, simaa ja munkkeja ajattelin silti syödä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei vietetä mun asuinmaassa.
Sama. Mutta maanantaina on kansallinen vapaapäivä, ei liity mitenkään vappuun vaan on aina toukokuun ensimmäinen maanantai.
Juu ei. Eilen söin yhden munkin ja heräsin yöllä julmettuun närästykseen.
Jep, normi viikonloppu ja ihan p.a
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Tavallinen viikonloppu ja ihan Suomessa asun.
Ei juhlia tänäkään viikonloppuna. Lähden tästä pian iltavuoroon töihin ja huomenna olen töissä aamusta iltaan (tuplavuoro).
T. Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Ei juhlia tänäkään viikonloppuna. Lähden tästä pian iltavuoroon töihin ja huomenna olen töissä aamusta iltaan (tuplavuoro).
T. Hoitsu
Jos et olisi töissä, olisitko juhlinut vappua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. HoitsuJos et olisi töissä, olisitko juhlinut vappua?
No en. Olen keski-ikäinen, enkä ole vuosiin juhlistanut vappua mitenkään erityisesti.
T. Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Ei meidänkään, mutta eihän se estä juhlimasta. Ei täällä vietetä jouluakaan, mutta kukaan ei estä meitä viettämästä joulua. Eikä pääsiäistäkään täällä vietetä, siitäkinkö pitäisi luopua?
Eli kyllä vappua vietetään, piknikillä.
Tavallinen viikonloppu täälläkin. Pyykinpesua ja siivousta lähinnä. Munkkeja ja pari alkoholitonta juomaa ostin. Ei ole puolisoa eikä kavereita, eikä näin ollen juhliakaan.
Katson tuon vappulöhetyksen Turusta, se riittää.
Normi viikonloppu, töissä iltavuorossa molemmat päivät. Maanantaina voi sitten juoda simaa kun on vapaapäivä.
En olisi kyllä muutenkaan viettänyt vappua.
T:kaupan myyjä
Vappu ei ole koskaan kuulunut niihin juhliin, joita jotenkin viettäisin. Olen rauhallinen introvertti, ja ajatus kaupungilla palloilusta kaiken sen ihmismassan ja metelin ja känniääliöiden keskellä... Juuei.
En myöskään tykkää makeasta, joten munkit ja simat ja tippaleivät eivät maistu.
Mieluummin tartun kirjaan ja silittelen koiraa ja välillä puolisoakin tämänkin viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Vappu ei ole koskaan kuulunut niihin juhliin, joita jotenkin viettäisin. Olen rauhallinen introvertti, ja ajatus kaupungilla palloilusta kaiken sen ihmismassan ja metelin ja känniääliöiden keskellä... Juuei.
En myöskään tykkää makeasta, joten munkit ja simat ja tippaleivät eivät maistu.
Mieluummin tartun kirjaan ja silittelen koiraa ja välillä puolisoakin tämänkin viikonlopun.
Aattelin kirjoittaa samansuuntaista, mutta ehdit ensin :)
Juuri aamulla puhuttiin mieheni kanssa, että meillä ihan normaali lauantai. Vappua ei vietetä mitenkään. Lapsukaiset kasvaneet lähes aikuiseksi eli Heidänkään takia ei vappua järkätä.
Itselleni tällaiset vappu ja uusi vuosi ovat vähän "pakkopullaa", ennen aina ahdisti kun tuntui, että kaikki muut viettivät niitä erityisesti, mutta nykyään olen ymmärtänyt että onneksi ei ole pakko. Itselläni tipaton uusi vuosi ja vappukin.
Mulle ei ole ikinä auennut tämä Vapun juhlinta.
Serpentiiniä laitoin vähän koristeeksi. Aamulla hörppäsin porevitamiinijuoman korkeasta lasista, jossa oli värikäs kiharapilli. Myöhemmin naukkailen alkoholitonta päärynäsiideriä pillini kera, napsin hiukan perunalastuja, grillimakkaraa ja perunasalaattia. Ja katson netistä ja telkusta, tuleeko vappujuttuja. Täällä päin on taivas niin pilvessä, ettei tarkene edes ulos mennä ilman villapaitaa. Ei siis houkuta ulosmeno.
Suomi24 Keskustelut kaatui sekin taas, joten ei mikään järin hauska vappu.