Mies valitsee vappuna mielummin ryyppäämisen kavereiden kanssa kuin tyttöystävän
Kommentit (82)
Mäkin valitsen mieluummin ryyppäämisen kavereiden kanssa vappuna kuin mieheni, ja se on hänelle täysin ok. Vappua kuuluu viettää porukassa kaupunkia kiertäen.
Tiedätpä ainakin missä paikkasi on miehen listalla. Jos jäi jotain epäselväksi niin kaikki muu tulee ennen sinua. Voit käyttää vaikkapa vapun sen miettimiseen, miten järkevää sinun kannaltasi on jäädä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni valitsee mieluummin mennä yksin mökille kuin viettää vappua kanssani.
Alkoholisti on puolisona painajainen. Juhlapyhinä hän on erityisen painajainen. Juoko teistä jompikumpi kumpi liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse sinäkin mieluummin oma kiva elämä kuin ryyppäävä puoliso. Pitemmän päälle osoittautuu paremmaksi valinnaksi. Itse en alkaisi seurustella ryyppäävän kanssa.
Tämä!! Mäkin nuorempana kattelin paria ryyppäävää ja sittemmin päätin, että ei ikinä enää yhtäkään lapsi-miestä, kiitos. Nykyään oonkin hyvän miehen kanssa.
Ryyppäävä lapsi on sinun maailmassasi yleinenkin asia?
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies. Tajuaa heti että paremmat fiilikset saa tekemällä sitä mitä oikeasti haluaa eikä jonkin tylsän tyttöystävän kanssa väkisin säätää. Minun kokemukseni mukaan hyvä känni peittoaa heittämällä 90% naissuhteista ja loputkin on ihan siinä kinthaalla.
Käännäävällä miehellä on harvoin hyviä parisuhteita. Miksihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso on kyllä nykyään jo osa kaveriporukkaa, jolla lähdetään liikenteeseen, mutta muistan aikoja, jolloin hän ei vielä tuntenut ystäviäni ja oli muutaman kerran aika kiusallisia juhlia, kun olisin halunnut jutella kavereiden kanssa, niin istuttiin sitten puolison kanssa kahdestaan jossain nurkassa "ku Emmä tunne ketään täältä"
Mikset esitellyt häntä ystävillesi ja miksei mies oma-aloitteisesti keskustellut kavereidesi kanssa? Mikseivät kaverisi tullut juttelemaan miehellesi?
Esittelin kyllä, mutta puolisoni on vähän ujo tapaus ja oli hänellekin mukavampaa tavata ystäviäni vähän kerrallaan ja tulla tutuksi ensin muutamien kanssa, sitten alettiin käymään yhdessä myös niissä "mun" kavereiden juhlissa ja hän tunsi sieltä jo niitä muutamia, jotka olin esitellyt.
Tommosen isompaan porukkaan, jossa on omat inside jutut on vaikeampi liittyä.
Tosiaan muutamia kertoja pyysin mukaan ja sitten istuttiin kahdestaan jossain nurkissa.
Nykyään ne "mun" kaverit on meidän kavereita kyllä.
Ap.n suhde ei välttämättä ole vielä siinä pisteessä, että ap koettaisiin osaksi kaveriporukkaa.
Voi olla myös, että joku kaveri porukasta ei suoraan sanottuna tykkää ap.sta.
Itsekin vieroksun muutamien kavereiden puolisoita, kun heillä tuntuu olevan aina riitely mielessä, kun lähdetään ulos.
Mä toivon että mun mies lähtee vappua viettään kavereidensa kanssa. Olis ihanaa saada olla yksin ja rauhassa, mutta epäilen että haluaa pistää työleirin pystyyn kaikenlaisten pihahommien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taas jätetty kertomatta esimerkiksi että ap.n poikaystävä ei ole nähnyt kavereitaan pitkään aikaan? Tai että ap.n poikaystävä käy 1-3 kertaa vuodessa ulkona kavereiden kanssa ja siitäkin joutuu vääntämään kotona.
Huomenna luetaan sitten sohvalla mammafoorumilaisten mielipiteitä ja syyllisestetään poikakaveria, että "kyllä täällä suurin osa sanoo että minun pitäisi jättää sinut nyt".Jos niitä kavereita halutaan tavata niin sen tapaamisen voi varmasti sopia muullekin päivälle kuin juhlapäivälle. Toisekseen jos mies lähtee ryyppäämään, niin tuo lähinnä tarkoittaa, että mennään baariin iskemään muita naisia ja ei haluta AP:ta sinne 'häiritsemään'.
Siis miten niin se tarkoittaa sitä että mennään baariin iskemään muita naisia?
Kaverit usein saadaan kokoon just näinä juhlapyhinä, mielestäni vähän eri asia kun esimerkiksi jos kyseessä olisi joulu.
Miehet, joille kaverit ovat kumppania tärkeämpiä, etenkin juhlapyhinä, eivät pahemmin sitä kumppaniaan arvosta. Toisekseen ihmiset, joille ryyppääminen on kaikki kaikessa eivät yleensä ole sieltä uskollisemmasta päästä. Ihmiset, joilla alkoholin käyttö on hallussa eivät ylipäätään lähde ainoastaan ryyppäämään, edes vappuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla jotain ohjelmaa järjestettynä. Tehän voitte olla yhdessä muuten milloin vain. Kaveriporukkaa voi olla hankala saada kokoon, kun on näitä vaimoja ja tyttöystäviä, jotka vaatii yhteistä aikaa. Vappu ei ole mikään parisuhdejuhla, vaan työläisten ja opiskelijoiden. Varsinkin, jos mies tapaa opiskelijakavereitaan niin sehän on perinne.
Miksi tyttöystävä ei saa olla mukana kun tavataan niitä kavereita?
No jos on kaveriporukan bileet eikä haluta ulkopuolisia. Säälittää nämä jotkut, joiden puoliso tunkee joka paikkaan. Muut säälittelee ja ehkä vähän nauraa ja vaikuttaa toisten juhlintaan myös. Tyttöystävä miesten saunailtaan, jeee!
Miesten saunailta... kuulostaa poikien touhuiluilta 🤣
Siellä on ilmeisesti osa ikisinkkuja ja loput muuten vain alkoholisoituneita, hikisiä miehiä ja viinaa liikaa. Ä^mmät ei määrää näitä aikuislapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taas jätetty kertomatta esimerkiksi että ap.n poikaystävä ei ole nähnyt kavereitaan pitkään aikaan? Tai että ap.n poikaystävä käy 1-3 kertaa vuodessa ulkona kavereiden kanssa ja siitäkin joutuu vääntämään kotona.
Huomenna luetaan sitten sohvalla mammafoorumilaisten mielipiteitä ja syyllisestetään poikakaveria, että "kyllä täällä suurin osa sanoo että minun pitäisi jättää sinut nyt".Jos niitä kavereita halutaan tavata niin sen tapaamisen voi varmasti sopia muullekin päivälle kuin juhlapäivälle. Toisekseen jos mies lähtee ryyppäämään, niin tuo lähinnä tarkoittaa, että mennään baariin iskemään muita naisia ja ei haluta AP:ta sinne 'häiritsemään'.
Kaverit usein saadaan kokoon just näinä juhlapyhinä, mielestäni vähän eri asia kun esimerkiksi jos kyseessä olisi joulu.Miehet, joille kaverit ovat kumppania tärkeämpiä, etenkin juhlapyhinä, eivät pahemmin sitä kumppaniaan arvosta. Toisekseen ihmiset, joille ryyppääminen on kaikki kaikessa eivät yleensä ole sieltä uskollisemmasta päästä. Ihmiset, joilla alkoholin käyttö on hallussa eivät ylipäätään lähde ainoastaan ryyppäämään, edes vappuna.
En ole se jolle vastaat, mutta oikeastiko kumppania on mahdollista arvostaa vain luopumalla omista juhlaperinteistään? Miksi edes vappua ei saa viettää kuten ennenkin?
En ikinä huolisi puolisoa, joka vetäisi herneet nenään siitä, että vietän vappua kuten itse parhaaksi näen. Eikä se kerro kumppanin arvostamisesta yhtään mitään.
Miten palsta voikin olla näin täynnä kontrolloivia ja omistushaluisia tyyppejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Nyt on taas tulkinnat lähtenyt sellaiseen laukkaan, hitaammat putosi jo kyydistä. Eihän tämä tyttis ole ilmeisesti edes suunnitellut mitään juhlavaa vapuksi? Olisihan hän sen sanonut, jos olisi. Miksi pitäisi juhlapäivänä viettää peruskoti-ilta? Kun sellaista voi tehdä ihan joka päivä muulloinkin.
Kyllä meillä ainakin miehen kanssa etukäteen aina sovitaan mitä tehdään yhdessä juhlapäivänä. Ei meillä ainakaan mies (tai minä) yhtäkkiä vain ilmottaisi, että viettääkin päivän mieluummin jonkun muun kuin mun kanssa. Jos ystäviä halutaan tavata niin mennään sitten joko kaikki yhdessä ulos tai kutsutaan ystävät meille ja kokataan heille illallinen ja juodaan yhdessä viiniä ja kesällä sitten pidetään grillikutsuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit usein saadaan kokoon just näinä juhlapyhinä, mielestäni vähän eri asia kun esimerkiksi jos kyseessä olisi joulu.Miehet, joille kaverit ovat kumppania tärkeämpiä, etenkin juhlapyhinä, eivät pahemmin sitä kumppaniaan arvosta. Toisekseen ihmiset, joille ryyppääminen on kaikki kaikessa eivät yleensä ole sieltä uskollisemmasta päästä. Ihmiset, joilla alkoholin käyttö on hallussa eivät ylipäätään lähde ainoastaan ryyppäämään, edes vappuna.
En ole se jolle vastaat, mutta oikeastiko kumppania on mahdollista arvostaa vain luopumalla omista juhlaperinteistään? Miksi edes vappua ei saa viettää kuten ennenkin?
En ikinä huolisi puolisoa, joka vetäisi herneet nenään siitä, että vietän vappua kuten itse parhaaksi näen. Eikä se kerro kumppanin arvostamisesta yhtään mitään.
Miten palsta voikin olla näin täynnä kontrolloivia ja omistushaluisia tyyppejä?
Ryyppäminen - tuo jalo ja ylväs perinne....
Vierailija kirjoitti:
Alkkisten kanssa ei kannata seurustella
No ei se nyt alkkista ihmisestä tee jos vappuna haluaa juhlia nimimerkki useita hauskoja opiskelijavappuja takana, nyt kotona rauhallisesti kolmen pienen lapsen kanssa. Aikansa kutakin.
Tyttöystävä voi mennä omien kavereidensa kanssa. Jos sellaisia on.
Eiköhän pariskunta ehdi arkena näkemään riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Nyt on taas tulkinnat lähtenyt sellaiseen laukkaan, hitaammat putosi jo kyydistä. Eihän tämä tyttis ole ilmeisesti edes suunnitellut mitään juhlavaa vapuksi? Olisihan hän sen sanonut, jos olisi. Miksi pitäisi juhlapäivänä viettää peruskoti-ilta? Kun sellaista voi tehdä ihan joka päivä muulloinkin.
Kyllä meillä ainakin miehen kanssa etukäteen aina sovitaan mitä tehdään yhdessä juhlapäivänä. Ei meillä ainakaan mies (tai minä) yhtäkkiä vain ilmottaisi, että viettääkin päivän mieluummin jonkun muun kuin mun kanssa. Jos ystäviä halutaan tavata niin mennään sitten joko kaikki yhdessä ulos tai kutsutaan ystävät meille ja kokataan heille illallinen ja juodaan yhdessä viiniä ja kesällä sitten pidetään grillikutsuja jne.
Tietenkin, jos olisi jo jotain yhdessä sovittu, niin tuo ei olisi ollenkaan sopivaa mieheltä. Mutta kun tässä tapauksessa ei ilmeisesti edes oltu sovittu mitään yhteistä. Ap vaan kiukuttelee, kun varmaan itse automaattisesti kuvitteli, että mies haluaa nysvätä vapunkin hänen kanssaan kotona. Eikä varmaan ollut tästä miehelle mitään edes sanonut. Miestä on pyydetty kavereiden kanssa ulos ja jos/kun ei ole muutakaan sovittuna, niin mikä ettei.
P.s. normaaleissa parisuhteissa voi niitä kavereita tavata ilman sitä puolisoakin.
Näin helppoko tiukkapipomammoja on prvota? Kukkahatut täällä vaan pöllyää, kun matamit kiehuu....
AP on tyypillinen nainen;
miehellä ei saisi olla ystäviä tai kavereita, mutta mies ei saisi olla antisosiaalinen. Miehen täytyy olla naista varten.
Sorry, naiset, mutta yhdenkään miehen ei tarvitse hylätä kavereitaan pillunne takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso on kyllä nykyään jo osa kaveriporukkaa, jolla lähdetään liikenteeseen, mutta muistan aikoja, jolloin hän ei vielä tuntenut ystäviäni ja oli muutaman kerran aika kiusallisia juhlia, kun olisin halunnut jutella kavereiden kanssa, niin istuttiin sitten puolison kanssa kahdestaan jossain nurkassa "ku Emmä tunne ketään täältä"
Mikset esitellyt häntä ystävillesi ja miksei mies oma-aloitteisesti keskustellut kavereidesi kanssa? Mikseivät kaverisi tullut juttelemaan miehellesi?
Esittelin kyllä, mutta puolisoni on vähän ujo tapaus ja oli hänellekin mukavampaa tavata ystäviäni vähän kerrallaan ja tulla tutuksi ensin muutamien kanssa, sitten alettiin käymään yhdessä myös niissä "mun" kavereiden juhlissa ja hän tunsi sieltä jo niitä muutamia, jotka olin esitellyt.
Tommosen isompaan porukkaan, jossa on omat inside jutut on vaikeampi liittyä.
Tosiaan muutamia kertoja pyysin mukaan ja sitten istuttiin kahdestaan jossain nurkissa.
Nykyään ne "mun" kaverit on meidän kavereita kyllä.
Ap.n suhde ei välttämättä ole vielä siinä pisteessä, että ap koettaisiin osaksi kaveriporukkaa.
Voi olla myös, että joku kaveri porukasta ei suoraan sanottuna tykkää ap.sta.
Itsekin vieroksun muutamien kavereiden puolisoita, kun heillä tuntuu olevan aina riitely mielessä, kun lähdetään ulos.
No onneksi olette sittemmin tulleet paremmin toimeen, mutta ihmettelen kyllä tommoisia ihmisiä, jotka pitävät jotain insidejuttujaan niin tärkeinä, että eivät ota muita läsnäolijoita ollenkaan huomioon ja tee myös heidän oloaan mukavaksi. Kyllä meidän kaveriporukassa aina löydetään juteltavaa myös niiden kumppaneiden kanssa ja koitetaan saada myös heidät tuntemaan itsensä tervetulleiksi. Jos kaveri ei tule kumppanin kanssa toimeen niin siinä on sitten kumppanissa jotain vikaa tai sitten siinä kaverissa. Kyllä mukavat ja toiseen huomioonottavat ihmiset tulevat aina toimeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Valitse sinäkin mieluummin oma kiva elämä kuin ryyppäävä puoliso. Pitemmän päälle osoittautuu paremmaksi valinnaksi. Itse en alkaisi seurustella ryyppäävän kanssa.
Minä ainakin tulkitsen aloituksen näin:
Mies valitsee vappuna mielummin ryyppäämisen kavereiden kanssa kuin ryyppäämisen tyttöystävän kanssa.
En muista olleeni muissa juhlissa kuin polttareissa, joihin naisystävät eivät olisi olleet tervetulleita.