Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa ymmärtämään miehiä!!

Vierailija
30.04.2022 |

Miks miehet katoaa kesken keskustelun. Kyse siis Tinderissä havaitsemastani ilmiöstä. Enkä tarkoita ghostaamista vaan, että meneillään on kiinnostava keskustelu (joka ei pääty missään vaiheessa), sitten yhtäkkiä mies vain lopettaa vastaamisen (ei ole ollut aktiivisena/paikalla) ja saattaa vastata vuorokauden päästä, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei sillä, että paniikissa kyttäisin, että kuka vastaa viesteihini ja kuinka nopeasti, mutta tämä on vain hämmentävää. Tätä niin monen miehen kohdalla ollut....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että miehellä on muutakin elämään kuin roikkua somessa koko ajan? Toki noissa olisi hyvä laittaa joku viesti, että nyt pitää lopettaa, mutta jos kyseessä on joku ihan yleiskeskustelu, joka ei suoraan liity mihinkään, niin eihän niitä voi nyt vuorokauden ympäri jatkaa, kun elämässä on jotain muutakin. 

Vierailija
2/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet klikkaavat ilman itsekritiikkiä kaikkia kauniita naisia eli miltei jokaista.

Hiljaisuus tulee kun muutkin innostuvat kirjoittamaan. Et ole ainoa.

Kun joku kiinnostavampi löytyy, sen kanssa innoissaan väännetään heppi tiukkana kunnes mimmi lopettaa ja sit palataan tavallisempiin jos ei nappaa.

Eli heivaa pois sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Tinderissä. Olet nainen. Olet todennäköisesti mätsännyt miehen kanssa, jonka kanssa mätsäävät lähes kaikki muutkin naiset. Joten tuolloin mies keskustelee ja tapailee myös monia muita naisia. Sen takia jättää vastaamatta sinulle. Palaa sitten sinuun, kun taas ehtii.

Vierailija
4/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden päästä? Ja tämä on sinusta pitkä aika? Sillä toisella ihmisellä on varmaan muutakin elämää ja muita naisia, joisen kanssa viestittelee. Se on deittipelin henki.

Vierailija
5/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta minua ymmärtämään naista joka 24/7 roikkuu miehessä?

Vierailija
6/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo näkyminen aktiivisena/paikalla toimii? Saako sen pois jokaiselta keskustelukumppanilta erikseen, että voi rauhassa keskustella jonkun toisen kanssa? Ihan vain utelen, ei mitään käsitystä miten Tinder toimii.

Vierailija
7/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies voi kirjoittaa yhtä aikaa kymmenen kiinnostavan kanssa. Välillä pitää käydä toki töissä.

Kannattaa vaan käydä tapaamassa niitä möllejä. Käy 50 eri miehen kanssa treffeillä, pidä vähän kirjaa ja kun se oikea tulee vastaan niin sen huomaa heti. Näin itse tein ja pääpalkinto ollut jo vuoden käytössä.

Miehet saattavat nähdä monta naista päivässäkin, kun niiden ei tarvitse laittautua. Oma mieheni ei jaksanut / ehtinyt / oikein kiinostunut kenestäkään ennen minua. Nyt on sulaa laavaa.

Vierailija
8/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet klikkaavat ilman itsekritiikkiä kaikkia kauniita naisia eli miltei jokaista.
Kun joku kiinnostavampi löytyy, sen kanssa innoissaan väännetään heppi tiukkana kunnes mimmi lopettaa ja sit palataan tavallisempiin jos ei nappaa.

Kaikki naiset eivät ole kauniita. Sitä paitsi miehen ei kannata Tinderissä swaipata kauniita naisia oikealle, koska se suututtaa vain algoritmin. Itse yritän swaippailla juuri sen tasoisia, että pystyy jollain tavalla edes katsomaan. Keskustelun avaaminen on paljon helpompaa ja treffejäkin on ollut.

Vierailija
9/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa tuo, että vuorokauden kuluttua vastaaminen on ikuisuus, itse vastaan usein hyvän joulun toivotuksiinkin joskus tammikuun puolivälissä. Ei sitä vain tule jatkuvasti pidettyä kännykkää mukana.

Vierailija
10/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies voi kirjoittaa yhtä aikaa kymmenen kiinnostavan kanssa. Välillä pitää käydä toki töissä.
Kannattaa vaan käydä tapaamassa niitä möllejä. Käy 50 eri miehen kanssa treffeillä, pidä vähän kirjaa ja kun se oikea tulee vastaan niin sen huomaa heti. Näin itse tein ja pääpalkinto ollut jo vuoden käytössä.
Miehet saattavat nähdä monta naista päivässäkin, kun niiden ei tarvitse laittautua. Oma mieheni ei jaksanut / ehtinyt / oikein kiinostunut kenestäkään ennen minua. Nyt on sulaa laavaa.

"Oma mieheni ei jaksanut kiinnostua kenestäkään ennen minua"... Hahhah. Sinä olit ensimmäinen, joka antoi oikeasti vastakaikua, niin tuollainen sulaminen oli ylipäätään mahdollista. Ei miehen deittielämä ole mitään 50:stä valitsemista.

Vierailija
11/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso facesta ne tyypit. Kirjoitat vaan hakukenttään etunimen ja kaupungin. 98% löytyy ja näet onko jo parisuhteessa / naimisissa. Yksi tyrmistyi kun kysyin, mitä Saijalle kuuluu. Oli naimisissa.

Vierailija
12/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oma mieheni ei jaksanut kiinnostua kenestäkään ennen minua"... Hahhah. Sinä olit ensimmäinen, joka antoi oikeasti vastakaikua, niin tuollainen sulaminen oli ylipäätään mahdollista. Ei miehen deittielämä ole mitään 50:stä valitsemista.

Kauniin naisen deittielämä on sadoista valitsemista. Voi olla, ettei muut nähneet samaa kuin minä. Mies on superkiltti, hyvin koulutettu ja ihana. Monta sikaa tuli nähtyä.

Vierailija
13/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen deittielämä on sadoista valitsemista. Voi olla, ettei muut nähneet samaa kuin minä. Mies on superkiltti, hyvin koulutettu ja ihana. Monta sikaa tuli nähtyä.

Kauniin naisen deittielämä on objektina olemista ja valitsemista satojen miesten välillä, jotka haluavat sinut ulkonäkösi takia.

Vierailija
14/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuaksissa moni tuntuu kuvittelevan, että Tinder- mies on koko ajan vain naisten perään eli jos ei vastaa yhdelle, niin sitten viestittele muiden kanssa. Ihan teille vain kysymys - onko oma elämänne tällaista? Ette käy töissä, harrasta, hoida kotitaloutta yms.?

En itse ole Tindeissä, mutta ihan perukamaahan se on, että jos joku some- pohjainen keskustelu jää roikkumaan, niin menee se 24 h, että siihen vastaa. Tyyliin viestittelen kotiin tultua, lähden kauppaan, syön, käyn lenkillä, menen nukkumaan ja lähden aamulla töihin. Ettekö itse tee näin vai oletatteko, että miesten elämä rullaa jotenkin taustalla kun he vain swaippailevat naisia Tinderissä?

Vierailija
15/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko sinä edes tuota aloitusta? Mies palaa keskusteluun vuorokautta myöhemmin. Jo on aika omistushaluista, jos miehet pitää heivata heti, jos eivät ole ekosita viesteistä lähtien käytettävissä 24/7. Ei ihme, että joillakin tuntuu olevan vaikea löytää ketään. 

Vierailija
16/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, ei helvetti :D

"tinder "keskustelu"

Juu, huh huh :D

Vierailija
17/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuaksissa moni tuntuu kuvittelevan, että Tinder- mies on koko ajan vain naisten perään eli jos ei vastaa yhdelle, niin sitten viestittele muiden kanssa. Ihan teille vain kysymys - onko oma elämänne tällaista? Ette käy töissä, harrasta, hoida kotitaloutta yms.?
En itse ole Tindeissä, mutta ihan perukamaahan se on, että jos joku some- pohjainen keskustelu jää roikkumaan, niin menee se 24 h, että siihen vastaa. Tyyliin viestittelen kotiin tultua, lähden kauppaan, syön, käyn lenkillä, menen nukkumaan ja lähden aamulla töihin. Ettekö itse tee näin vai oletatteko, että miesten elämä rullaa jotenkin taustalla kun he vain swaippailevat naisia Tinderissä?

Oikeastaan tähän yritän saada vastausta tuolla kysymykselläni, saako sen paikallaolon piilotettua vain kaikilta vai jokaiselta erikseen. Jos saa vain kaikilta, niin silloin keskustelu keskeytyy lähinnä työtehtävän takia, jos on joku päivystysluontoinen työ, tai tulee joku oikean elämän juttu, mikä olisi hoidettava. Jos pystyy kaikilta erikseen piilottamaan, voi olla että kokeilee keskustelua jonkun toisen kanssa.

Minulla jää roikkumaan vastaaminen helposti ihan oikean elämän tutuille muissa viestittelymuodoissa, jos joku tekeminen tulee tielle. Esim. olen lukemassa Wilmaviestiä, johon pitää laittaa kyllä/ei vastaus, lapsi tulee kotiin, ajattelen vastaavani myöhemmin ja muistan asian kun avaan seuraavana päivänä Wilman.

Vierailija
18/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä viitsii yrittää ymmärtää? Parempi elämä on sinkkuna. 

Vierailija
19/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tähän yritän saada vastausta tuolla kysymykselläni, saako sen paikallaolon piilotettua vain kaikilta vai jokaiselta erikseen. Jos saa vain kaikilta, niin silloin keskustelu keskeytyy lähinnä työtehtävän takia, jos on joku päivystysluontoinen työ, tai tulee joku oikean elämän juttu, mikä olisi hoidettava. Jos pystyy kaikilta erikseen piilottamaan, voi olla että kokeilee keskustelua jonkun toisen kanssa.
Minulla jää roikkumaan vastaaminen helposti ihan oikean elämän tutuille muissa viestittelymuodoissa, jos joku tekeminen tulee tielle. Esim. olen lukemassa Wilmaviestiä, johon pitää laittaa kyllä/ei vastaus, lapsi tulee kotiin, ajattelen vastaavani myöhemmin ja muistan asian kun avaan seuraavana päivänä Wilman.

No en minä sinulle vastannut vaan noille, jotka kertovat miehen viestittelevän 50 muulle. En tunne Tinderin säätöjä, mutta sen tiedän, että Tinder- miehet elävät myös tinderin ulkopuolella. Vuorokauden vastaamattomuus ei tarkoita myöskään sitä, etä mies on naimisissa. 

Vierailija
20/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä viitsii yrittää ymmärtää? Parempi elämä on sinkkuna. 

Totta. Parisuhteeseen ei kannata mennä, koska miehellä saattaa mennä vuorokausi someviestiin vastaamiseen.