Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkialla ei ole ilmaisia suihkutiloja kaukaa ja läheltä tulleita varten?

Vierailija
29.04.2022 |

Esim. jos asuu kaukana sukulaisista niin kaikki saapuvat hikisinä paikalle . Samoin jos matkustaa niin olisi kiva suihkutella ennen kuin tutustuu kaupunkiin. Eli ainakin rautatieasemille , linja-auto-asemille ja sisääntuloväylille isoja suihkukomplekseja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miksi sun suuri turpasi on kiinni ja vaiti?

Niin suurellisti soitit suutasi aloituksessasi, vaan kun ketjuun tuli asiallisa ja fakta pohjaisia mielipiteitä, niin kas ap juoksi piiloon, eikä hän osaa sanoa mitään.

Eikä perustella mielipidettään, eikä edes puolustaa sitä mitenkään.

Juuri tuo on tämän palstan heikkous. Ja se miksi kaikki halveksii Vauva-palstaa ja naureskelee sen aloituksille ja kommenteille.

Kun täällä kirjottajat eivät osaa perustella mielipiteitään,

Eikä heillä edes ole omista aivoista lähtöisin olevia ajatuksia ja mielipiteitä.

Matkitaan vain muuta ja samoja asioita  ja muilta  ja toisilta some palstoilat palstoilta kuultuja mielipiteitä, tuodaan tänne avauksina.

Havahtukaa ihmiset, aatelkaa omilla avoilla, ottakaa selvää asoista ihan itse.

Jos ette niin ette niin, itse siitä kärsitte.

Sillä tyhmä ja helposti väärillä tiedoilla höynäytetty kansa, on vihollisen kaikkein helpoin valloittaa,

Ja ottaa koka maa oman valtansa alle.

Vierailija
22/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Interreilaamisesta: olin kiinnostunut, mut se vain jotenkin jäi.

Pitempihiuksinen kaveri kertoi baarijonossa, oli käynyt Checkpoint C:ssä, tullimies pistäny sormen 2:een (ettei vaan olis jotain ... kaveri ei kylläkään käyttänyt, ainakaan tietääkseni). Toinen jonokaveri kuittas: "Oisit sanonut, et Thank you Sir, may I have another" :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hermosuko, älkääkä menkö paniikkiin.

Tuo ap on vain yksi typerä ja tietämätön ja kouluttamaton suomalainen nuori.

Ap on tyyppi esimerkki oppimattomasta , todennäköisesti nuoresta ja kokemattomasta ihmisestä.

Toki hän voi olla myös pelkkä trolli, joka tahallaan laatii provo aloituksia, että palstalla riiittäisi äksönia ja palsta eläisi ja toimis ja olis aktiivenen jatkuvasti.

Olkoon miten on. ei se minua haittaa.

Mutta se mikä haittaa on se, että jos kaikki tai edes osa palstan aloituksista on itse palstalaisten itse laatimia,

Niin totisesti minua huolestuttaa, millaisissa käsissä tulevaisuuden Suomi tulee olemaan?

Vierailija
24/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hermosuko, älkääkä menkö paniikkiin.
Tuo ap on vain yksi typerä ja tietämätön ja kouluttamaton suomalainen nuori.
Ap on tyyppi esimerkki oppimattomasta , todennäköisesti nuoresta ja kokemattomasta ihmisestä.
Toki hän voi olla myös pelkkä trolli, joka tahallaan laatii provo aloituksia, että palstalla riiittäisi äksönia ja palsta eläisi ja toimis ja olis aktiivenen jatkuvasti.
Olkoon miten on. ei se minua haittaa.
Mutta se mikä haittaa on se, että jos kaikki tai edes osa palstan aloituksista on itse palstalaisten itse laatimia,
Niin totisesti minua huolestuttaa, millaisissa käsissä tulevaisuuden Suomi tulee olemaan?

Mikä trauma siellä nousi päälle? Ei suihkut voi olla noin herkkä asia. Jos olisi enemmän suihkuja niin maailma olisi pilalla?

ap

Vierailija
25/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, varsin mielenkiintoinen ketju,  Suomen kevään suurimman juhlan Vapun aattona.

Näyttää siltä, että varsin monet suomalaiset viettävät vapun aattoa kotonaan ja yksin ja seikkailemassa erilaisilla sivustoilla.

Ja mikäpä siinä, netistä ja some palstoilla oppii väksinkin toisinaan jotain uutta ja ainakin niissä kirjottavien mielipiteistä, saa laajasti käsityksen, miten Suomi ns, makaa näinä aikoina.

Toivottavasti kaikki ymmärtävät tuon kielikuvan.

Itse olen lähdössä yövuoroon, joka alkaa klo 22, kiva oli tätäkin keskustelua seurata.

Itsekin pidin lukion jälkeen välivuoden ja seikkailin siellä sun täälllä ja muualla.

Lopulta sitten oma koulutus ja ammattikin löytyi.

Hauskaa vapun  päivää kaikille teille tämän palstan käyttäjille ja rauhallista tulevaa kesää kaikille.

-Duunari, tehdashommista, eronnut,  yksi 12 v, poika, ainoa lapseni, elämäni ainoa valo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi