Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä on helvetin yksinäinen olo taas

Vierailija
29.04.2022 |

Aina juhlapyhien aikaan masentaa, kun ei ole ketään kenen kanssa juhlia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi yksinäinen täälläkin. Kotia laitan ja pihaa myös, mutta se ei tunnu miltään yksin. Jos olisi joku jonka kanssa kodin jakaisi. Suunnittelisi mitä tänään syötäisiin, mitä tehtäisiin, laitetaanko mansikoita, porkkanoita vai mitä kasvimaalle. Asiat tuntuu ihan eriltä kun on joku jonka kanssa asiat jakaa.

Minä taas nautin siitä, että saan laittaa tasan mitä haluan ja siten kun haluan. Ei tarvitse sietää toisten rumia tai pahalle haisevia valintoja.

Vierailija
22/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, vaikka olin tänään 8.30-14:30 vieläpä töissäkin (etänä, ylitöitä). Kauhea olo juhlapyhien aikaan, ja muutenkin "lomat" ovat alkaneet tuntua lähinnä ahdistavilta. Olin pari viikkoa sitten viikon lomalla oli jotenkin kamala olo, mielialani lähti räjähdysmäiseen nousuun heti kun palasin töihin. Huomasin, kuinka monta kertaa päivässä töissä tulee esim. hymyiltyä ja naurettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Etävaput koronarajoituksineen oli hyviä, tunsi itsensä ihan normaaliksi kun oli kotona. Mutta tätä tää nyt taas on :(

Vierailija
24/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vahingossa instagramissa. Se oli virhe. Onneks kello on jo noin paljon ja kohta juhlat on ohi. Huomenna voi olla sitten onnellinen krapulattomasta olosta.

Ap

Vierailija
25/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo ei huvita mitkään viinanhuuruiset kemut, mutta jos olisi joku jonka kanssa kävisi saunassa, grillaisi ja jonka kainaloon voisi käpertyä katsomaan elokuvaa.

Vierailija
26/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli yksinäinen olo, kun lähdin töistä ja näin torin täydeltä opiskelijoita ja muita kaveriporukoita iloisina juhlimassa. Mulla on siis kyllä mies ja läheinen perhe, olen menossa viettämään vappua veljeni ja vanhempieni kanssa. Mutta mulla ei ole ikinä ollut tuollaista isoa kaveriporukkaa jonka kanssa voisi mennä bilettämään tms. Kolme läheistä ystävää on kyllä, mutta he asuvat toisella puolen Suomea nykyään. Opiskeluaikana en onnistunut "pääsemään porukoihin", koska olen ujo ja kai sitten huono tutustumaan ihmisiin jotenkin. Haluaisin sellaisen kivan kaveriporukan, jonka kanssa voisi lähteä ulos viettämään aikaa "matalalla kynnyksellä", kun omien (kylläkin ihanien ja rakkaiden) ystävieni kanssa illanvieton järjestely vaatii aina vähintään viikon parin suunnittelun. Ja aina kun näen tuollaisia kaveriporukoita kaupungilla, tulee yksinäinen ja ulkopuolinen olo kun itse en pääse kokemaan tuollaista "laumahengailua". Olen kai ujo ekstrovertti, kun toisaalta kaipaisin tuollaista kovasti vaikka ujo olenkin.

Vierailija
27/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vapun viettoa täälläkin. Herkkuja ja juomia. Leffoja ja kirjoja. Lemmikkieläimet seurana. Ihan kivaa. Jos olisi keväisempi ilma, voisi olla haikeaa. Ennen oli hauskempaa, oli mies ja ystäviä.

Vierailija
28/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtään ystävää. Ei ollut edes nuorempana. Nyt olen vanhempi ja edelleen ilman ystäviä. Siitä itsessäkin ja olen liian ujo ja huono tutustumaan. Samalla olen kokenut paljon huonoa ja on kiusattu. Nämä juhlapäivät vähän ankeita. Kävin aamulla kaupassa ja ostin monenlaista. Tosin alkoa en käytä koskaan. En esim ole ollut humalassa koskaan näin alle 30 vuotiaana. En kaipaa sellaista. Nukkuminenkin niin huonoa ja valmiiksi joten yritin mieluummin omata terveet elintavat. Tuolla kaupassa ollessa koin hetken iloa, kun olin siellä muiden joukossa. Olin kuin tavallinen ihminen siellä, vaikka monet tosin kavereiden ja perheensä kanssa. Sitten palasin taas kotiin ja mietin kuinka yksin olen.

Vierailija
29/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan ystäviä. Se on oma valinta. En vaan jaksa pitää yllä jotain ystävyyssuhteita. Päivisin arkena olen ihmisten kanssa 8 tuntia vähintään, joten iltaisin ja viikonloppuisin nautin yksinolosta lemmikkien kanssa. Mies on, mutta on aina puolet kuukaudesta töissä muualla. Mulle sopii oikein hyvin. Nyt rauhallista vappua tässä vietän. Oikein kiva.

Vierailija
30/31 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HBO max päälle ja sieltä leffa pyörimään. Daddy's home 1 & 2 sopivaa komediaa 😄

Vierailija
31/31 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mullakaan ystäviä. Se on oma valinta. En vaan jaksa pitää yllä jotain ystävyyssuhteita. Päivisin arkena olen ihmisten kanssa 8 tuntia vähintään, joten iltaisin ja viikonloppuisin nautin yksinolosta lemmikkien kanssa. Mies on, mutta on aina puolet kuukaudesta töissä muualla. Mulle sopii oikein hyvin. Nyt rauhallista vappua tässä vietän. Oikein kiva.

Onkin ihan eri asia olla vapaaehtoisesti yksin. Ei silloin ole yksinäinen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä