Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa olla niin kiltti ja epävarma

Vierailija
29.04.2022 |

Vedän puoleeni kaikki narsistit ja pelimiehet ja muut vedättäjät.En jaksa enää.Yritän aina niin kovasti kuulua joukkoon ja takerrun ihmisiin. Pelkään olevani tosi raskas, vaikka koitan olla muille reilu. Teen hirveästi asioita muiden puolesta ja uhraudun. Annan aikaa ja myös ihan lahjoja ja rahaa, mikään ei ole liikaa jos ihminen on mulle tärkeä. Ja sitten uhriudun ja päätän, etten enää koskaan ole tällainen.Miten voisi muuttua normaaliksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia voi auttaa, jos et omin voimin osaa vetää rajoja ja päästä tuosta tavasta eroon.

Vierailija
2/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti on hyvä. Itsevarmuus kasvaa ajan myötä. Älä tee liikaa kenelle tahansa "tyypille" asioita ja uhraudu, ellei joku oikeasti ole pulassa, jonka tiedät ettei huijaa. Älä ota liikaa "huollettavia", ettei voimat mene siihen, huolehdi itsestäsi ensisijassa. Jos niillä toisilla on omat rahat ja lahjat sukulaisiltaan, kyllä he pärjäävät sillä ihan hyvin. Maailmassa ja suomessa on köyhiä muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tiedostat ongelmasi ap. Terapia voisi tehdä hyvää. Joka tapauksessa sinun pitäisi löytää välineitä siihen että löytäisit itsetuntosi ja pois nuo vääränlaiset tavat ripustautua ja olla överikiltti. Se, kuten sanot, on todella raskasta sekä itsellesi että niille ihmisille joihin takerrut. Se tukahduttaa.

Ihmisessä on hyvä olla ripaus omapäisyyttä, omia muiden mielipiteistä eriäviä ajatuksia, tietynlaista riippumattomuutta. Pitäisi olla sinut itsensä kanssa, ettei omat tunnetilat riipu siitä mitä muut sinusta ajattelevat. Se taas tulee siitä että sinulla on hyvä itsetunto ja omanarvontunto. Eli terapiaan. 

Tsemppiä tiellesi ap! Kyllä siitä hyvä tulee kun tosiaan itse jo tiedostat tuon muutoksen tarpeen. 

Vierailija
4/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis yrität lahjoa itseäsi toisen suosioon. Aika ikävää toimintaa, joka lajittelee ihmiset ympäriltäsi. Hyvät ja moraaliset eivät halua hyväksikäyttää ja heille tulee vaivaantunut olo, ja he ottavat todennäköisesti välimatkaa. Jäljelle jäävät ne, joita tilannne ei haittaa. Eli moraalittomat ja luonnevikaiset. 

Vierailija
6/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis yrität lahjoa itseäsi toisen suosioon. Aika ikävää toimintaa, joka lajittelee ihmiset ympäriltäsi. Hyvät ja moraaliset eivät halua hyväksikäyttää ja heille tulee vaivaantunut olo, ja he ottavat todennäköisesti välimatkaa. Jäljelle jäävät ne, joita tilannne ei haittaa. Eli moraalittomat ja luonnevikaiset. 

En yritä lahjoa vaan lahjan antaminen on jotenkin helppo tapa osoittaa että toinen on tärkeä. Ap

Vierailija
7/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon (tai olin) juuri tuollainen nainen ja keräsin hirveästi kaikkia psykopaatteja ja muuten vaan epätoivoisia avun tarpeessa olevia miehiä tai kavereita puoleeni. Lopulta minulta meni siinä touhussa mielenterveys.
On ollut pitkä tie saada itsensä takaisin elävien kirjoihin. Olen muuttunut paljon. Eikä ihan pelkästään positiivista päin. Olen todella arka nykyään, ennen olin avoin ja puhelias. Pitää ikään kuin löytää itsensä uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan