Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä ainoo nainen, jolla on täysjärkinen mies?

Vierailija
29.04.2022 |

Osaa tehdä ruokaa ja tietää mihin tarkoitukseen mikin väline on tarkoitettu. Osaa myös siivota. Jos joku nyt kysyy vaihdanko renkaat, en vaihda, eikä vaihda mieskään. Maksetaan siitä, että joku muu tekee sen ja saadaan säilyttää renkaat hotellissa samalla. Oon vaihtanut kerran, mutta ei huvita vaihtaa enempää, Rempan tarvetta meillä ei juurikaan ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi siivoova ja kokkaava mies tuntuu oikeesti aika harvinaiselta löydöltä, monelle ei käy yhtä hyvin. Onnittelen alottajaa <3

Vierailija
22/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuuko hänelle lasten vanukkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyllä. Tai sitten teillä ei ole lapsia.

Vierailija
24/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, onko palstamammojen mielestä täysjärkinen mies semmoinen joka siivoa ja osaa tehdä ruokaa? Heh, standardit on aika alhaset. Olen tehnyt ruokaa alle kouluikäisestä asti ja siivonnut. Naisia tosin ei kainaloissa pyöri :D

Vierailija
25/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, onko palstamammojen mielestä täysjärkinen mies semmoinen joka siivoa ja osaa tehdä ruokaa? Heh, standardit on aika alhaset. Olen tehnyt ruokaa alle kouluikäisestä asti ja siivonnut. Naisia tosin ei kainaloissa pyöri :D

No kun se palstamammojen tavanomaisin parinmuodostustapa on ravistella lähimäntyä ja katsoa millainen apina sieltä tipahtaa. Ainakin palstan miesjuttujen perusteella.

Vierailija
26/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysjärkinen mies. Itse en ole täysjärkinen, mutta olen enemmän järjissäni, kuin vaikkapa vuosi sitten, koska olen onnistunut käsittelemään traumojani, ja muuttamaan ajattelutapojani ja asenteitani.

Vierailija
27/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se palstamammojen tavanomaisin parinmuodostustapa on ravistella lähimäntyä ja katsoa millainen apina sieltä tipahtaa. Ainakin palstan miesjuttujen perusteella.

Onneksi minusta tuli AV-mamma vasta sen jälkeen, kun olin jo pariutunut täysjärkisen miehen kanssa.

Vierailija
28/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin, mutta ne ei ole täällä. Kukaan täysjärkinen mies ei edes tiedä vauva.fi sivusta.

Vierailija
29/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noin laiskaa miestä katselisi päivääkään. Mieheni vaihtaa renkaat itse ja tekee kaikki omakotitalon huoltotyöt, lumityöt yms. huoltotyöt ja auttaa minua puutarha hommissa jos on raskaampaa työtä ja tarvitsen apua. Yksin en pärjäisi ollenkaan mutta kun meitä on kaksi niin niin mikään ei jää rempalleen. Olemme kumpikin työhulluja eikä siedetä sotkuisuutta ja tekemättömiä töitä mitä vaan siirretään ja siirretään eikä mitään valmista tule. 

Vierailija
30/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minusta tuli AV-mamma vasta sen jälkeen, kun olin jo pariutunut täysjärkisen miehen kanssa.

Onneksi olkoon ja ihanaa että on löytänyt täysjärkisen miehen. kiinnostaisi kuulla millä tavoin se täysjärkisyys osoittautuu tai tulee ulos siinä arjessa ja pysyykö se sillä ihminenhän voi muuttua ja kaikilla eronneillahan se puoliso on muuttunut hyvin nopeasti lasten tulon jälkeen niin ettei se olekkaan enää kiihottava ja haluttava. 

Vierailija
31/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin, mutta ne ei ole täällä. Kukaan täysjärkinen mies ei edes tiedä vauva.fi sivusta.

Höpsis. Minäkin olen täysijärkinen mies, ja käyn täällä monta kertaa viikossa. Ei jakseta murjottaa, nyt on kohta vappukin! :)

Vierailija
32/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi