Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä ainoo nainen, jolla on täysjärkinen mies?

Vierailija
29.04.2022 |

Osaa tehdä ruokaa ja tietää mihin tarkoitukseen mikin väline on tarkoitettu. Osaa myös siivota. Jos joku nyt kysyy vaihdanko renkaat, en vaihda, eikä vaihda mieskään. Maksetaan siitä, että joku muu tekee sen ja saadaan säilyttää renkaat hotellissa samalla. Oon vaihtanut kerran, mutta ei huvita vaihtaa enempää, Rempan tarvetta meillä ei juurikaan ole.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei muuten kappalejako mullakaan toiminut, huomaan. 

Tuohon edelliseen yritin, ei onnistunut. Katsotaan onnistuuko tähän. 

Vierailija
2/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mutta todennäköisesti edustat vähemmistöä täällä palstalla. Moni sinun kaltainen nainen ei täällä taida viihtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä täysjärkisten miesten naiset yleensä pyöri.

Vierailija
4/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni mies osaa. Ei se siitä ole kiinni. Eivät vaan halua.

Vierailija
5/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on täysijärkinen mies minullakin. Mutta sehän ei tietenkään tarkoita, että hän olisi täydellinen. Kuten en minäkään.

Vierailija
6/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et säkään ole.
Me vaihdetaan sentään itse renkaat.

Vierailija
7/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte varmaan betonilaatalle rakennetussa modernissa talossa, jossa ainut harrastetila on kodinhoitohuone.

Mies on koulutettu sisäsiistiksi ja se tietää paikkansa sohvalla. Salaa kuitenkin haaveilet tulla otetuksi rengashotellin mörököllin toimesta.

Vierailija
8/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä minusta on mukava tehdä kotitöitä. En ole ollut parisuhteessa.

Vierailija
9/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kovin montaa täysjärkistä naistakaan kirjoittele, joten en ihmettele jos heidän miehetkin latvasta lahoja.

Vierailija
10/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, mutta tällä palstalla olet harvinaisuus.

Tuolla oikeassa maailmassa on ihan tavallista, että suurin osa aikuisista on toimintakykyisiä ja selviytyy tavallisesta arjesta ilman henkilökohtaista avustajaa.

Vierailija
11/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä mulla ainaki on hieno mies ja tykkään täällä käydä lueskeleen (ehkä liikaakin) muiden alotuksia. Muistaa arvostaa sitä omaa kultsikimpaletta kun näkee millaista joillain voi olla

Vierailija
12/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kans touhukas, käytännönlöheinen mies. Osaa laittaa ruokaa, siivota, rakensi mulle talon, huoltaa ja korjaa kaiken. Ja vielä tanssittaa minua! Aivan helmi. Amiksen käynyt. Aiempi poikakaveri oli insinööri, eikä siitä ollut mitään iloa. Ei edes sängyssä. Tietokonettaan vaan näpytteli.

Vierailija
13/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, mun vaimolla on kanssa.

Vierailija
14/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sitten suvaitsee Erityisryhmään kuuluvaa henkilöä, eikä myös häntä syrji?

Eikä ole rasistikaan ?
Näinkö on?

Vasta sellainen ihminen on Täysjärkinen !

Eikä syrji muutenkaan ihmistä, joka on erilailla poikkeava?

Vierailija
15/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kans touhukas, käytännönlöheinen mies. Osaa laittaa ruokaa, siivota, rakensi mulle talon, huoltaa ja korjaa kaiken. Ja vielä tanssittaa minua! Aivan helmi. Amiksen käynyt. Aiempi poikakaveri oli insinööri, eikä siitä ollut mitään iloa. Ei edes sängyssä. Tietokonettaan vaan näpytteli.

Tämä minun amismies on suvsitsevainen kaikkia kohtaan. Nyt kun mietin, niin huomaan, ettei muuten ole koskaan arvostellut ketään. Minä osaan olla arvosteleva.

Vierailija
16/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätte varmaan betonilaatalle rakennetussa modernissa talossa, jossa ainut harrastetila on kodinhoitohuone.
Mies on koulutettu sisäsiistiksi ja se tietää paikkansa sohvalla. Salaa kuitenkin haaveilet tulla otetuksi rengashotellin mörököllin toimesta.

Jotain amisopiskelijoita ne näyttää olevan.

Vierailija
17/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole siinä etteikö miehet tekisi vaan siinä että miehen tekemä ei täytä naisen asettamia kriteerejä tai mies ei tee niin kuin nainen on tottunut niin naiset väittävät ja valehtelevat että mies ei tee ollenkaan

Vierailija
18/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakkaani. Enpä olisi uskonut, että sinäkin olet täällä.

Vierailija
19/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne rengashotellin "ammattilaiset" on juuri ja juuri amiksen läpäisseitä kausityöläisiä vuokraduunareita joita ei sillä paskalla palkalla homma voisi vähempää kiinnostaa, nostavat autosi kynnyskotelon ruttuun, pulttipyssy on aina täysillä, joten pultit jyrsii aluvanteita pilalle kerta kerralta enemmän, etkä rengasrikon sattuessa saa niitä ilman kolmen metrin jatkovartta auki, rengaspaineetkin on vain vähän sinne päin...

Vierailija
20/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan