Näin kuinka lääkärini kävi Lidlissä ostamassa sipsejä ja kaljaa
Osti ison kasan sipsejä ja paljon kaljaa, pari lonkeroa lisäksi
Kommentit (45)
En usko että lääkärit käy köyhien kaupassa.
Kuules kyttä,eikö sulla ole elämää? ihminen se lääkärikin on syö ja paskoo rakastelee, saunoo nukkuu!
Vierailija kirjoitti:
Lidl on rikkaiden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
katsoiko silmiin
Hassu mielikuva: lääkäri ostamassa kaljaa ja sipsejä, tuijottaen kiinteästi samassa kaupassa olevaa potilastaan silmiin. ohis
Vierailija kirjoitti:
Siksi se olikin Lidl:ssä
Joskus oli aika noloa, kun satuin lääkärini kanssa kauppaan samaan aikaan. Minä alipainoinen kantelin ostoskorissa jäätelöpakettia ja muutakin mässyä. Lääkäri tuli vastaan karkkihyllyllä ja liukeni nopeasti jonnekin. En tiedä kumpaa nolotti enemmän...
LääkäriNI. Sinun lääkärisi. Hän on sinun omaisuuttasi. Valvo ja kontrolloi paremmin lääkäriäSI.
Vierailija kirjoitti:
katsoiko silmiin
Ei koska on autisti
Mäkin näin kerran mutta ei ostanut kaljaa.
Ap oli edelläni ostamassa kurkun ja kondomeja.
T. Lääkäri
Mä olen joku vappu käynyt lääkärin kanssa ostamassa pussikaljat ja muuta herkkua vappupicnicille. Oltiin varmaan käyty jo Alkossa hakemassa kuohari.
Lääkärit ovat tavallisia ihmisiä. Heidän ammattinsa on vain lääkäri.
He käyvät Alkossa, ruokakaupassa, vaatekaupoissa, rautakaupoissa, saunassa, vessassa, lomamatkoilla ja kaikissa muissa samoissa paikoissa kuin muutkin ihmiset.
Eivät lääkärit ole erikoisihmisiä, jumalia, ihmeolentoja sun muuta vastaavaa.
Työpaikollaan he ovat lääkäreitä, heidän duuninsa on hoitaa ja parantaa ihmisiä.
Siitä heille maksetaan ja he ovat opiskelleet juuri haluaamaansa ammattiin vuosikausia.
Arvostan hyvin paljon kaikkia lääkäreitä ammattikuntana.
Ihmisinä enkä yksityihenkilönä en heitä tunne, eikä tarvisekaan tuntea.
Minä olen heille potilas/ asiakas ja he ovat minulle lääkäreitä.
Käy ostamassa ruokaa Lidukasta, varmaan myös syö ja paskoo niin kuin muutkin ihmiset.
Ihmisiä ne lääkäritkin ovat ja kyllä hekin varmasti syövät sipsejä, juovat kaljaa ja voivat käydä Lidlissä.
Minä olen tullut lääkäriä vastaan käytävässä sipsipussi kädessä. Mutta en muistanut nolostua.
Minua alkoi jotenkin naurattaa tämä, että jos laittaa mihin tahansa aloitukseen sanan lääkäri, se on yhtäkkiä kauhean mielenkiintoinen ja herättää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli edelläni ostamassa kurkun ja kondomeja.
T. Lääkäri
Sano seuraavalla kerralla, ettei kurkun kanssa tarvitse ehkäisyä.
Voi hyvä ihme. Ajattelitko, että lääkärit syövät vain kaviaaria ja juovat sampanjaa?