Näin kuinka lääkärini kävi Lidlissä ostamassa sipsejä ja kaljaa
Osti ison kasan sipsejä ja paljon kaljaa, pari lonkeroa lisäksi
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi jotenkin naurattaa tämä, että jos laittaa mihin tahansa aloitukseen sanan lääkäri, se on yhtäkkiä kauhean mielenkiintoinen ja herättää keskustelua.
No sen tavallaan ymmärtää, lääkäri on kuitenkin kaikille maaiman ihmisille se tärkein ihminen, kun sairastuu tai tarvitsee apua vointinsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oli edelläni ostamassa kurkun ja kondomeja.
T. LääkäriSano seuraavalla kerralla, ettei kurkun kanssa tarvitse ehkäisyä.
Joskus oli juttua jossain (kaveri kerto), että ne Lidlin kortongit on huonolaatuisia ja hajoavat jos vähänkään rivakammin lykkii.
Ihmisiä ovat enkä arvosta lääkäreitä p*askan vertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katsoiko silmiin
Ei koska on autisti
Autistiset lääkärit ry? Niin niin.
Sipsit ja kalja maistuu Vappuna myös lääkärille kavereineen, bileet tiedossa mä luulen. Ihan ovat ihmisiä hekin. Tuskin noita vetävät joka päivä.
Olen nähnyt ihan kotonani narkoosilääkärin hyvin lähellä sammumistilaa. Huvitti vain hänen ja vastaavassa tilassa olevan puolisoni käymä dialogi kun molemmat höpöttivät omia juttujaan ja voileipääkin olivat hiukopalaksi tehneet.
Eivät tajunneet mitään kun otin ja laitoin leikkeleet ja levitteet takaisin jääkaappiin ja kysyin, että olisiko vieraalla aika kellahtaa vierashuoneemme sängylle nukkumaan 🤣?
Itse olin lähdössä kaverini luokse eli jotenkin molemmat olivat kuitenkin päässeet maaten.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Miksi et?
Ei lääkärit käy penninvenyttäjien kaupassa. Käyvät ainoastaan Stockmannilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Miksi et?
En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Uskopa jo, että rikkaat käyvät Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, enkä ole uskovainenkaan.
Siis apua sehän on oikea ihminen eikä vain ap:n sairauksia varten olemassa.
Eiköhän lääkäreillä ole sen verran kiire että menevät lähimpään kauppaan. Sain joskus kuvan tutun lääkärin joulupöydästä töissä: kaupan laatikoita mikrossa ja avattu nakkipaketti pöydällä toimitti kinkun virkaa. Kesken jäänyt ruoka pahvilautasella. Päivystyvuoro, kun normikansalainen kännissä teloo itseään juhlan kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,nämä luulee että kaikki varakkaat on päättömiä tuhlareita.
Jaa että lääkärin pitäisi olla joku pyhimys ja HYVÄ ihminen joka tasolla 24/7/365 😖 kovat on vaatimukset...696
Nii?
Näkisinpä minäki.. En oo itse kehdannu käydä kaljaa ostamassa ettei lääkäri saisi tietää.
Tosin jos mä näkisin lääkärin kaljaostoksilla nii tuntuishan se vähän kurjalta sen lääkärin puolesta.
Ollaan molemmat rapanistejä alkoholisteja ni en kyllä halua nähdä häntä ostamassa kaljaa tai ostaa itsekään.
Onko Alko vaihtunut Lidliin? Klara Vappen. Puss och kram.
ILMOITA HETI VALVIRAAN! LUVAT POIS!
En usko.