Oletko lahjoittanut rahaa Ukrainaan?
Ei moraalisaarnoja vaan simppeli kyllä tai ei
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa Bitchute Simplicius76, niin saatte sodasta oikean kuvan.
Kiitti, mutta jätän propagandan sinun seurattavaksi.
En. Kun lahjoitan niin rahani saa radio Patmos ja tv7 sotaa en rahoita
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Ostan Suomalaista ruokaa. Sen kautta menee välillisesti tukea Ukrainaan kausityöläisten palkkojen muodossa
Vierailija kirjoitti:
Ostan Suomalaista ruokaa. Sen kautta menee välillisesti tukea Ukrainaan kausityöläisten palkkojen muodossa
Jep.
Laitan säännöllisen epäsäännöllisesti pienä lahjoituksia hyväntekeväisyyteen, vaikka köyhä olen itsekin. Ukrainaan en ole kuitenkaan lahjoittanut mitään, ainakaan vielä. Ehkä siksi, että sinne laitetaan nyt kauheasti apua vähän joka puolelta. Eli jätän ne pienet latini johonkin minulle tärkeään, mutta ehkä vähemmän suosittuun kohteeseen.
Voi olla, että Ukraina tulee tarvitsemaan apua vuosia, mikäli sota jatkuu. Kuinkakohan kauan tämä ihmisten avustusinto kestää?
En, koska minulla ei ole ukrainalaisten tilinumeroa. En myöskään halua rahoittaa suomalaisten järjestöjen hallintomenoja!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Ukraina tulee tarvitsemaan apua vuosia, mikäli sota jatkuu. Kuinkakohan kauan tämä ihmisten avustusinto kestää?
Toivottavasti niin kauan kuin on tarvetta. Minä heräsin tähän lahjoittamiseen vasta nyt, kun tajusin ettei se auta, että vain itken niiden ihmisten kohtaloa. Aion lahjoittaa jatkossakin. Varsinkin kun suomen valtio avustaa Ukrainaa vain minimaalisesti niin meitä kansalaisia tarvitaan paikkaamaan tätä.
Olen ja alkosta ostin vappujuomaksi ukrainalaista nemiroff vodkaa 👍
Ei ole mistä lahjoittaa. Tarvitsen rahat itse laskuihin. Rikkaat voivat lahjoitella niin paljon kuin tykkäävät.
Olen lahjoittanut rahaa ja lisäksi neljä kassillista hygieniatarvikeita ja kuivamuonaa täällä oleville ukrainalaispakolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa.... niin saatte sodasta oikean kuvan.
JA TAAS JOTAIN VALEALUSTOJEN HUUHAATA
SOS-lapsikylälle. Olen ollut kummi jo vuosia. Kummilapsi sattuu olemaan ukrainalainen.
Suoraan Ukrainan hallitukselle asehankintoihin ja Unicef Women ohjelman kautta naisille ja lapsille Ukrainan pakolaisille.
Kaikessa hirveydessään ja raakuudessaan tuon hyökkäyssodan uhreja on autettava ja meidän on pystyttävä luopumaan edes jostain niiden vuoksi, joilla on elämä, terveys, perhe, koti ja kulttuuri; koko oma maa uhattuna.
Mieti edes sitä, että vähän huonommalla ulkopolitiikalla Suomi olisi voinut olla ihan yhtä hyvin Venäjän aggressio ja hyökkäyksen kohteena.
autaukrainaa.fi , jos haluat rahan sijaan tavaraa lahjoittaa. Tuota kautta ne menevät oikeasti perille.
En, koska olen köyhä. Tein kuitenkin vapaaehtoistyötä jossa kerättiin sinne varoja.
Olen, muutama satanen. Asevoimille ja humanitaariseen apuun.
En todellakaan kun bensan hinnasta 57% veroa kiitos nykyhallituksen joka teki elokuussa vuosituhannen suurimman korotuksen bensaveroon.
Bensan markkinhintahan on edelleen 95 sentin luokkaa litralta, loput on veroja.
Aika maltillisesti olen lahjoittanut. Annoin kioskilla euron maksun yhteydessä.
Olen muutaman kympin lahjoittanut, ehkä 50e vai laitoinko 100e, en muista nyt tarkkaan mutta kiva yrittää edes vähän auttaa.