Oletko lahjoittanut rahaa Ukrainaan?
Ei moraalisaarnoja vaan simppeli kyllä tai ei
Kommentit (58)
Meinasin laittaa rahaa Ukrainan armeijan tilille, mutta se ulkomaanmaksun tekeminen verkkopankissa ei sitten ollutkaan niin yksinkertaista, ja siihen se kaatui ainakin toistaiseksi. Lähetin viestin tuttavalleni, joka hallitsee nuo hommat paremmin, ja kysyin häneltä neuvoa, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Vaikka aseella uhattaisi en anna mihinkään keräyshuijauksiin senttiäkään
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kympin lahjoittanut, ehkä 50e vai laitoinko 100e, en muista nyt tarkkaan mutta kiva yrittää edes vähän auttaa.
Paha olo tuli tästä
Oon lahjoittanu parille eläinsuojelujärjestölle pari tonnia yhteensä, jotka auttaa noita koiria ja kissoja tuolla Ukrainassa. Sydän särkyy niiden eläinten puolesta. Aion lahjoittaa vielä lisääkin. Pärjään itse ihan hyvin, niin ei ole minulta pois nuo lahjoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Ukraina tulee tarvitsemaan apua vuosia, mikäli sota jatkuu. Kuinkakohan kauan tämä ihmisten avustusinto kestää?
Se loppuu kuin seinään siinä vaiheessa kun media löytää jonku uuden vouhottamiskohteen
En, tarvitsen itsekin kun en saa enää ruoka-avustusta kun sodan jäsenet saa ne nyt minun Suomessa. Olen maksanut veroja 30v mutta en ole enää köyhä vaikka kuukasitulo on 500 euroa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitin Ukrainan armeijalle virallisten sivujen tietojen kautta. Tiedän, että korruptiota tuolla on varmaan siinä kuin Venäjällä, mutta ukrainalaiset hoitavat puolustustaan urheasti ja siinä samalla pitävät sodan kauempana Suomesta.
Minäkin olen lahjoittanut Ukrainan armeijalle ja aihe vapaa keskustelusta oli linkki Ukrainan virallisille sivuille. Sieltä löytyi tilitiedot miten lahjoittaa. Helmikuun puolessa välissä ihmettelin kun luottopuolelta näkyi, että on menossa 51.65 euroa. En enää muistanut mikä se on ja lisätiedoista ei saanut selvää. Kysyin pankista lisätietoja. Kävi ilmi että raha meni Ugandaan! Eli onko ne viralliset sivut siis huijausta?
Sodan alussa lahjotin 10 euroa. En sen jälkeen.
Jokaisen suomalaisen veroista lahjoitetaan ihan tarpeeksi sotaan joka olisi loppunut ajat sitten ilman massiivisia tukipaketteja. Haluan sodan loppuvan, enkä tukea sodan jatkamista.
Neljä tonnia Ukrainan puolustusministeriölle frankfurtilaiselle eurotilille materiaalihankintoihin vuonna 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että Ukraina tulee tarvitsemaan apua vuosia, mikäli sota jatkuu. Kuinkakohan kauan tämä ihmisten avustusinto kestää?
Toivottavasti niin kauan kuin on tarvetta. Minä heräsin tähän lahjoittamiseen vasta nyt, kun tajusin ettei se auta, että vain itken niiden ihmisten kohtaloa. Aion lahjoittaa jatkossakin. Varsinkin kun suomen valtio avustaa Ukrainaa vain minimaalisesti niin meitä kansalaisia tarvitaan paikkaamaan tätä.
Mikä kohtalo?Suuressa osassa maata eletään aivan tavallista elämää.Täällä olevat käyttävät hyväksi tilaisuutta jäädä länsimaahan ,vaikka oma maa tarvitsee heitä.Oli eri asia paeta sodan alussa mutta nyt voisi jo pikkuhiljaa palata.En anna senttiäkään yhdellekään ,ukrainalaisia koiria olen kyllä avustanut sodan alussa.
Jokainen suomalainen on lahjoittanut veroilla kerättyä rahaa ukrainaan ja suomessa loisiviin ukrainalaisiin ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitin Ukrainan armeijalle virallisten sivujen tietojen kautta. Tiedän, että korruptiota tuolla on varmaan siinä kuin Venäjällä, mutta ukrainalaiset hoitavat puolustustaan urheasti ja siinä samalla pitävät sodan kauempana Suomesta.
Minäkin olen lahjoittanut Ukrainan armeijalle ja aihe vapaa keskustelusta oli linkki Ukrainan virallisille sivuille. Sieltä löytyi tilitiedot miten lahjoittaa. Helmikuun puolessa välissä ihmettelin kun luottopuolelta näkyi, että on menossa 51.65 euroa. En enää muistanut mikä se on ja lisätiedoista ei saanut selvää. Kysyin pankista lisätietoja. Kävi ilmi että raha meni Ugandaan! Eli onko ne viralliset sivut siis huijausta?
No nyt asia selvisi. Pankkivirkailija oli katsonut väärin. Kyllä se lahjoitukseni on mennyt Ukrainan armeijalle, eikä Ugandaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa rahaa Ukrainan armeijan tilille, mutta se ulkomaanmaksun tekeminen verkkopankissa ei sitten ollutkaan niin yksinkertaista, ja siihen se kaatui ainakin toistaiseksi. Lähetin viestin tuttavalleni, joka hallitsee nuo hommat paremmin, ja kysyin häneltä neuvoa, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Kyllä se onnistuu. Se vaihtaa euron Ukrainan kurssiin ja Ukrainan valuuttaan. Minäkin osasin, kyllä sinäkin osaat.
Laiton 150€, josta Uniceff tuskin sai perille euroakaan.
On laitettu ambomaalle ja ukrianiaan. Suomi ottaa persläpiä täyshoitoon. Omista ei piitata.
T. Rutiköyhä
Eiköhän tuo stana riitä, että sinne on syydetty verorahoja urakalla. Kankkulan kaivoon! Suomalaiset=hyödylliset ja tunnolliset hölmöt, jotka rahoittaa maailman korruptoituneinta maata ja hallintoa.
Varmaan 35 senttiä SPR:n lippaaseen.