Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltainen luomiväri

Vierailija
29.04.2022 |

Onko tuollaista todellakin olemassa? Sokoksen jokin nettimainos, meikkimannekiinilla vaikuttaisi luomet olevan keltaisiksi värjätyt.Siis parantumassa olevat mustelmat...Oho!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok! Väri kuin väri! Eletän 2022.

Vierailija
2/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaista on ollut jo vuosia. Tuli itsekin ostettua, mutta ei ollut minun väri.
Rahaa on mennyt huti luomiväreihin. Nyt yritän hillitä itseni, että ostan vaan hyväksi havaittuja sävyjä. Kokeilut sikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, mulla on parikin sellaista. Käytän joskus, ne sopii kyllä mun vihreisiin silmiin hyvin.

https://cdn.kicks.se/globalassets/integrationimages/800897826246-1.jpg?…

Vierailija
4/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissakin luomiväripaletissa on yhtenä värinä keltainen. Yksittäisenä värinä en varmaan sitä ostaisi. Käytän sitä toisinaan, etenkin silloin, jos vaatteissa on jotain keltaista. Minullakin on vihreät silmät ja keltainen korostaa niitä.

Vierailija
5/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran, kun silmäni ovat vihreät ja ajattelin sen sopivan. Mutta huomasin sitten, että mun vihreet silmät ovat liian harmaanvihreät, joten ei sitten sopinutkaan :D Samoin kuin ruosteenpunainen, ei sovi yhtään kun on liian lämmin sävy. Olen tyytynyt kanervansävyisiin kylmiin väreihin.

Vierailija
6/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin keltaista luomiväriä osalla silmän sisänurkassa. Ymmärrän ettei ole kaikkien makuun, mutta itseäni ei innosta perusruskeat paletit.

Kukin tyylillään?

Vierailija
7/7 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen korostaa silmien sinisyyttä. Nyt voi ottaa kantaa keltaisella luomivärillä ja sinisillä rajauksilla. Itse kastelen puhtaalla vedellä kaikista ohuimman meikkipensselin ja otan sillä luomivärin kulmasta väriä. Sillä saan ohuen ja mieleisen värisen rajauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän