Tyrkkykuvien postaajilla on yleensä huono itsetunto
He hakevat hyväksyntää ja "rakkautta" kerjäämällä tykkäyksiä. Joillain on lapsuudessa ollut asiat huonosti. Tiedän erään, joka menetti äitinsä lapsena eikä isäkään ollut elämässä mukana. Nykyään julkaisee paljastelukuvia.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin
Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).
Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.
Se kai siinä joitain (epävarmoja) ihmisiä ärsyttääkin.
Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.
Vain epävarmoja ja huonon itsetunnon omaavia surkimuksia sellaiset häiritsee.
Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.Minulle tulee tästä kommentista mieleen, ettei huonoa itsetuntoa voisi muka olla laihoilla tai näteillä ihmisillä. Että huono itsetunto on vain niillä ketkä ovat ihan tyytyväisiä esim kroppaansa. Näinhän se ei todellakaan ole. Voi olla tosi laiha ja nimenomaan esitellä itseään edellä kuvatuilla tavoilla somessa, ja silti kokea olevansa huonompi kuin mainittu eksän nyksä. Ja moni muu. Koska itsetunto on huono (rakennettu vain ulkoisten asioiden varaan).
Miksi sinulle tuli tuollaisia ajatuksia viestistäni mieleen?
Minähän en kirjoittanut MITÄÄN mistään laihuudesta tai nätteydestä, eli sinä itse ilmeisesti liität nuo asiat itsetuntoon?No minulle vain tuli se kommentistasi mieleen. Kirjoitit, että tuollaisia kuvia julkaisevat ovat yleensä itsevarmoja ja tykkäävät itsestään. En allekirjoittaisi tätä, enkä tiedä yhtäkään sellaista kuvien julkaisijaa, päinvastoin. Vaan kokoajan täytyy saada suuremmat huulet, laihduttaa enemmän ja korjailla ulkonäössä ties mitä, jotta voi taas saada parempia somekuvia. Eli haluavat kyllä esitellä itseään, mutta silti se ei riitä, ja verrataan itseä jatkuvasti muihin.
Ei kuulosta itsevarman ihmisen touhulta minusta. Ystävissäni on myös monia ei-laihoja todella itsevarmoja ja tasapainoisia ihmisiä.Ok, sinulle vain tuli mieleen ja päätit siltä pohjalta sitten paasata. No, voin kertoa, ettei laihuus tai nätteys liity mielessäni asiaan ollenkaan, toisin kuin sinun mielessäsi.
Itse en tunne huuliaan isontavia tai ulkonäköään muutenkaan muokkaavia ihmisiä, mutta jotkut itsevarmat ystäväni laittavat kyllä paljastavia(kin) kuvia someen.
Heillä ei ole mt-ongelmia tai epätasapainoa, päinvastoin.
Tykkäävät vain itsestään ja huomiosta.
Empiiristen havaintojeni mukaan epävarmat ihmiset eivät esittele mielellään vartaloaan, varsinkaan somessa.
Mutta se nyt ei ole muutenkaan kiinnostavaa arvostella toisten somekuvia tai herutuksia, vain epävarmat ihmiset tekevät niin.
Itse en koe heruttajia millään lailla uhkaksi itselleni, eikä kiinnosta heidän heruttamisensa saati että haluaisin haukkua ketään tuollaisen perusteella.
Eihän se edes satuta ketään, joten ei kuulu mulle.En minäkään koe heitä millään tavalla uhaksi. Enkä myöskään ole epävarma itsestäni, vaikka teinkin sellaisen huomioin, että usein seksipose kuvien julkaisijoilla on ongelmia itsetuntonsa kanssa, ja perustavat itsetunnon vain ulkonäön varaan. Voi voisimmepa puhua tästä sinä omalla ja minä omalla naamallani ja kropallani, niin ymmärtäisit ehkä paremmin, etten koe ketään uhaksi.
Se ei liity mitenkään naamaan ja kroppaan, minkälainen itsetunto ihmisellä on ja kokeeko se jonkun uhaksi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja piilottelen itseäni ja häpeän. En usko että kuvien postaajilla on OIKEASTI huono itsetunto, he taitaa rakastaa vartaloaan ja nauttivat kun saavat kaikkien huomion.
Mutta huono itsetunto voi olla myös laihan vartalon omaavalla tai tissien esittelijällä. Että ulkonäkö on se ainoa itseisarvo.
En näe tilannetta, että oikeasti hyvän itsetunnon omaava kaivaisi tissit push upeilla esiin somekuviin, ja poseeraisi täytetyt huulet raollaan käsi hiuksissa, vai mitä.Ainakin muutama tälläinen on paikalla kun alapeukkujakin saatu! Kertokaa onko teillä mielestänne todellakin hyvä itsetunto? Joka ei perustu ulkonäköön?
Miksi luulet, että alapeukuttajat on tuollaisia?
Ihminenkö ei voi muuten dislikettää säälittäviä luusereita jotka arvostelevat jotain ei-ketään-satuttavia toisten ihmisten kuvia palstalla?
Miksi ette arvostele kroppaansa somessa heruttavia miehiä?
Anna kun kerron; vanha kunnon mizzogynia eli naisssviha
Hyi teitä, en arvosta. Kehittykää ihmisinä paremmiksi, kiitos.En koskaan kutsuisi toisia ihmisiä säälittäviksi luusereiksi :) Kukin tavallaan.
Enkä näe mitään pahaa push up kuvien julkaisijoissa. Pohdimme yleisesti, miten usein kaikkien tuntemat tällaiset omaavat kuitenkin todellisuudessa huonon itsetunnon tai mt-ongelmia.Ok, itse en tunne sellaisia, ja ketju ON täynnä säälittäviä luusereita. Sen saa kyllä sanoa, jos misogynia on ihmisen harrastus.
On keskusteltu siitä, miten itsetunto tai mielenterveysongelmat koetaan usein liittyvät seksikkäämpiin ig poseerauksiin. En koe heitä uhaksi, en hauku, teen huomion, että tuntemissani ihmisissä (ja ketjun mukaan myös monen muun tuntemissa) nämä kaksi asiaa kulkevat usein käsi kädessä. Jos ketju on sen vuoksi mielestäsi täynnä säälittäviä luusereita, annan sinun olla sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan surkea itsetunto, mutta en vaan ikimaailmassa kehtaisi laittaa sellaisia kuvia mihinkään, varmaan tututkin pitäisi hulluna, jos näkisi😂 mielestäni se tuntuisi vaan nololta kaikin puolin
Siis eihän kukaan huonon itsetunnon omaava uskaltaisikaan (tai ylipäätään haluaisi).
Nuo jotka sellaisia kuvia julkaisee, ovat yleensä aika itsevarmoja ja tykkäävät itsestään ja huomiosta.
Itse olen aika itsevarma, ja minua ei häiritse ollenkaan jotkut muiden ihmisten paljastavat somekuvat.
Niiden avulla yritetään nostattaa omaa reppanaa häntää, että enpä ainakaan ole noin säälittävä kuin toi joku somessa itseään esittelevä tyrkky. Lol.Minulle tulee tästä kommentista mieleen, ettei huonoa itsetuntoa voisi muka olla laihoilla tai näteillä ihmisillä. Että huono itsetunto on vain niillä ketkä ovat ihan tyytyväisiä esim kroppaansa. Näinhän se ei todellakaan ole. Voi olla tosi laiha ja nimenomaan esitellä itseään edellä kuvatuilla tavoilla somessa, ja silti kokea olevansa huonompi kuin mainittu eksän nyksä. Ja moni muu. Koska itsetunto on huono (rakennettu vain ulkoisten asioiden varaan).
Minähän en kirjoittanut MITÄÄN mistään laihuudesta tai nätteydestä, eli sinä itse ilmeisesti liität nuo asiat itsetuntoon?No minulle vain tuli se kommentistasi mieleen. Kirjoitit, että tuollaisia kuvia julkaisevat ovat yleensä itsevarmoja ja tykkäävät itsestään. En allekirjoittaisi tätä, enkä tiedä yhtäkään sellaista kuvien julkaisijaa, päinvastoin. Vaan kokoajan täytyy saada suuremmat huulet, laihduttaa enemmän ja korjailla ulkonäössä ties mitä, jotta voi taas saada parempia somekuvia. Eli haluavat kyllä esitellä itseään, mutta silti se ei riitä, ja verrataan itseä jatkuvasti muihin.
Ei kuulosta itsevarman ihmisen touhulta minusta. Ystävissäni on myös monia ei-laihoja todella itsevarmoja ja tasapainoisia ihmisiä.Ok, sinulle vain tuli mieleen ja päätit siltä pohjalta sitten paasata. No, voin kertoa, ettei laihuus tai nätteys liity mielessäni asiaan ollenkaan, toisin kuin sinun mielessäsi.
Itse en tunne huuliaan isontavia tai ulkonäköään muutenkaan muokkaavia ihmisiä, mutta jotkut itsevarmat ystäväni laittavat kyllä paljastavia(kin) kuvia someen.
Empiiristen havaintojeni mukaan epävarmat ihmiset eivät esittele mielellään vartaloaan, varsinkaan somessa.
Mutta se nyt ei ole muutenkaan kiinnostavaa arvostella toisten somekuvia tai herutuksia, vain epävarmat ihmiset tekevät niin.
Itse en koe heruttajia millään lailla uhkaksi itselleni, eikä kiinnosta heidän heruttamisensa saati että haluaisin haukkua ketään tuollaisen perusteella.
Eihän se edes satuta ketään, joten ei kuulu mulle.En minäkään koe heitä millään tavalla uhaksi. Enkä myöskään ole epävarma itsestäni, vaikka teinkin sellaisen huomioin, että usein seksipose kuvien julkaisijoilla on ongelmia itsetuntonsa kanssa, ja perustavat itsetunnon vain ulkonäön varaan. Voi voisimmepa puhua tästä sinä omalla ja minä omalla naamallani ja kropallani, niin ymmärtäisit ehkä paremmin, etten koe ketään uhaksi.
Se ei liity mitenkään naamaan ja kroppaan, minkälainen itsetunto ihmisellä on ja kokeeko se jonkun uhaksi vai ei.
Ei niin. Haluaisin vain nähdä omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Haluaisin vain nähdä omasi.
Miksi? Siis muuten vain huvin vuoksi, vai ajatteletko kasvojeni ulkonäön liittyvän jotenkin siihen, etten arvosta tai oikeastaan edes siedä misogyniaaa eli sitä kun yritetään porukalla sanallisesti häpäistä naisia, jotka esittelevät kehoaan somessa?
Ja vastaavaa ei vartaloaan esitteleville miehille tehdä.
Eikä pitäisikään, mutta se, että ilmiö kohdistuu vain naisiin, tekee siitä misogyniaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sinulle aiemminkin, minua ei siis todellakaan häiritse tällaisten kuvien julkaisijat! Kaikki rakkaus heille. Olen vain tyytyväisempi omaan someeni, jossa 70F rintani eivät ole erityisen esillä. Esittelen niitä ja kroppaani mieluummin muissa tilanteissa.
Sivuhuomiona, yleensä 70F rinnat ovat mitä parhainta instamateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sinulle aiemminkin, minua ei siis todellakaan häiritse tällaisten kuvien julkaisijat! Kaikki rakkaus heille. Olen vain tyytyväisempi omaan someeni, jossa 70F rintani eivät ole erityisen esillä. Esittelen niitä ja kroppaani mieluummin muissa tilanteissa.
Sivuhuomiona, yleensä 70F rinnat ovat mitä parhainta instamateriaalia.
Malleilla on harvemmin tuon kokoisia rintoja, ja mallithan ovat oikein ammattiheruttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisivät mieluummin terapiaan kuin nolaisivat itsensä julkisesti.
Sanna ei ajattele nolaavansa itseään tyrkkykuvilla.
Minkälaisia tyrkkykuvia Sanna on julkaissut?
Eikö se tyrkyttänyt itseään rintavakokuvaan?
Eihän sillä ole edes rintavakoa
Miksi teitä kiinnostaa muiden ihmisten mt-ongelmat, itsetunto tai kuvien laatu näin paljon jos ette niistä tykkää? Iso osa ihmisistä kumminkin näyttää tykkäävän - eihän ihmiset niitä muuten sinne laittaisi. Miksi ei kaikki kukat saa kukkia (olettaen ettei ketään satuteta)? Itsestä ainakin kuulostas enemmän katkeralta ja lapselliselta ihmetellä ja ruotia muiden valintoja ja tehdä oletuksia ihmisten mielenterveydestä yms. asioista vain heidän somekäyttäytymisen perusteella. Jotkut tekee sillä rahaa, joillekkin se todella on itsetunnon parannusväline. Miten se on teiltä pois tai mitä väliä jos näin on? Jollekkin kuvieb julkaisu voi oikeasti olla iso asia joka tosiaan kasvattaa itsetuntoa. Mitä pahaa siinä on? Olisko kaikkien vaan julkaistava kuvia vauvoista, lemmikeistä ja ruoka-annoksista? Kaikkia se ei kiinnosta. Voitte ihan itse jättää seuraamatta tilejä jotka teitä ei kiinnosta ja antaa muiden julkaista mitä tahtovat jos on kyse aikuisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että poikaystäväni yhteen kaveripiiriin kuuluva tuttu nainen laittelee nettiin itsestään kaikenlaisia per verssejä sek siasukuvia joissa esittelee per settään ja paljaita rinto jaan. Kerroin poikaystävälle ja eipä ole enää tekemisissä sen itse rakkaan huomionkerjää jän kanssa. Poikaystäväni ei käytä instaa eikä tiennyt asiasta ennen kuin kerroin. En ikinä alentuisi olemaan sellaisen lim aisen per vomiehen kanssa joka kuolaa ja tykkäilee joidenkin instaho rojen kuvista netissä. Ja välit sanoihin koska tiettyjä sanoja ei saa ilman tarkistusta ja kommentin estämistä täällä aihe vapaassa käyttää .
Niin kenellähän se heikko itsetunto olikaan, ja miksi herukuvat menevät sulla näin tunteisiin? Kateus, SINUN huono itsetunto ja mustasukkaisuushan se sielä taas on se syy miksi muiden kuvat ärsyttää ja kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että poikaystäväni yhteen kaveripiiriin kuuluva tuttu nainen laittelee nettiin itsestään kaikenlaisia per verssejä sek siasukuvia joissa esittelee per settään ja paljaita rinto jaan. Kerroin poikaystävälle ja eipä ole enää tekemisissä sen itse rakkaan huomionkerjää jän kanssa. Poikaystäväni ei käytä instaa eikä tiennyt asiasta ennen kuin kerroin. En ikinä alentuisi olemaan sellaisen lim aisen per vomiehen kanssa joka kuolaa ja tykkäilee joidenkin instaho rojen kuvista netissä. Ja välit sanoihin koska tiettyjä sanoja ei saa ilman tarkistusta ja kommentin estämistä täällä aihe vapaassa käyttää .
Tämä on jotenkin säälittävyyden huippu, naurahdin ääneen kun luin.
Oli niin koomisen typerä teksti.
Taisi mennä pahasti tunteisiin kun piti yksittäisen kommentoijan viestiä noin haukkua?
Niin paljon nykypäivänä puhutaan naisten tasa-arvosta ja kuinka naisia ei saisi esineellistää. Kuitenkin naiset juuri itse liittävät suurimman arvonsa seksuaalisuutensa ja kehonsa esittelyyn. Luulisi että nyky-ajan nuoret naiset voimaantuisivat älyllisistä saavutuksista tai syvällisemmistä asioista, mutta ei: ulkonäöstä ja paljaasta vartalosta saamat kehut somessa ovat se tärkein asia.
Jos ne alusasukuvat ja perse*nheiluttelu itsessään voimaannuttaisivat miksi ne täytyy saada laittaa nettiin muiden näkyville? Koska oikeasti nuorten naisten suurin arvo on heidän omasta mielestäänkin ulkonäössa ja seksikkyydessä (vaikka kuinka yrittäisivät väittää toisin) ja he tarvitsevat muilta ihmisiltä jatkuvaa ihailua ja kehuja vetovoimansa varmistamiseksi. Nämä herutuskuvat somessa eivät ole vain kauniiden ja hoikkien naisten sinne laittamia vaan kaikenkokoisten ja näköisten. Kateuskortin esiinvetäminen vasta säälittävää onkin näiltä instapaljastelijoilta, koska he eivät voi hyväksyä että monilla naisilla on tässä pinnallisessa egoistisessa maailmassa vielä arvoja ja kriittistä suhtautumista nykyajan sairaisiin joka tuutista pakotettaviin ilmiöihin.
Naisten Itsensä myymistäkin yritetään mediassa jatkuvasti normalisoida ja paljas pers* ja tiss*t ovat onlyfans valuuttaa. Kait tällainen rahan saamisen helppous kuolaavilta setämiehiltä houkuttaa monia, mutta vaikea kuvitella ettei se ajan saatossa vaikuttaisi negatiivisesti täysjärkisen naisen omanarvontuntoon että on kykenevä olemaan vain miesten ru*kkumateriaalia. Kuvitelkaa että jokainen nainen alkaisi työkseen vain myymään itseään tai alasto*kuviaan , taitaisi yhteiskunnan hyvinvointi aika nopeasti murentua.
Kuinkakohan tällainen naisten arvon liittäminen joka puolella ulkonäköön ja paljaaseen pintaan vaikuttaa teini-ikäisiin tyttöihin? Luuletteko te instapaljastelijat että teillä on hyvä vaikutus heidän hyvinvointiin? Todennäköisesti aiheutatte herutuskuvilla heille vain lisää paineita ulkonäöstä ja vääristyneen kuvan naisen arvosta mikä ajaa heidätkin arvottamaan itseään sillä paljonko saavat kehuja ja huomiota ulkonäöllään. Tällaiset teinit voivat altistua aikuisten miesten hyväksikäytettäväksi somessa kun matkivat aikuisten naisten herutuskuvia tykkäysten toivossa.
Kehopositiivisuuskin on tehokkaasti valjastettu syyksi paljaan vartalon esittelyyn hyväksyttävämmällä vähemmän horolla tavalla vaikka päämäärä onkin sama eli itsetunnon pönkitys vartalonsa ihailusta. Ironisinta onkin että monet näistä naisista sitten suuttuvat kun miehet odotetusti laittavat ehdottelu- ja kuolausviestejä heidän huomionkerjuukuviin ja syyttävät heitä sitten pervoilusta ja esineellistämisestä. Ihan itse he esineellistävät itsensä että on aika turhaa valittaa kun miehet kohtelevat kuin (huomio)hu*raa
Loppujen lopuksi suurin osa normaaleista naisista on sitä mieltä että nykyajan nettih*roilu on noloa, säälittävää ja naista alentavaa mikä näkyy aloituksenkin ja ketjun alun kommenttien peukutuksista hyvin. Vaikka instapaljastelijat ja media kuinka yrittäisivätkin tätä ilmiötä hehkuttaa ja normalisoida naisten voimaantumiseksi Jotkut osaavat vielä ajatella omilla aivoillaan eivätkä ole nykymaailman rappion aivopesemiä.
Tiedän sellaisiakin, jotka ei postaa tyrkkykuvia, mutta muuten ovat tehneet itselleen elämäntehtävän tykkäyksistä :( aina pitää saada uus kuva laitettua, jos ei itsestä niin esim. ostoksesta. Mä poistuin instasta/fbstä vuosi sitten, eikä ole ikävä takas. Niin pinnallista pashaaa. En vaan ymmärrä, kun itsellä ei ole sitä pakollista tarvetta jakaa muille ihmisille tekemisiään ja omaa naamaansa. Somekupla on narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä kiinnostaa muiden ihmisten mt-ongelmat, itsetunto tai kuvien laatu näin paljon jos ette niistä tykkää? Iso osa ihmisistä kumminkin näyttää tykkäävän - eihän ihmiset niitä muuten sinne laittaisi. Miksi ei kaikki kukat saa kukkia (olettaen ettei ketään satuteta)? Itsestä ainakin kuulostas enemmän katkeralta ja lapselliselta ihmetellä ja ruotia muiden valintoja ja tehdä oletuksia ihmisten mielenterveydestä yms. asioista vain heidän somekäyttäytymisen perusteella. Jotkut tekee sillä rahaa, joillekkin se todella on itsetunnon parannusväline. Miten se on teiltä pois tai mitä väliä jos näin on? Jollekkin kuvieb julkaisu voi oikeasti olla iso asia joka tosiaan kasvattaa itsetuntoa. Mitä pahaa siinä on? Olisko kaikkien vaan julkaistava kuvia vauvoista, lemmikeistä ja ruoka-annoksista? Kaikkia se ei kiinnosta. Voitte ihan itse jättää seuraamatta tilejä jotka teitä ei kiinnosta ja antaa muiden julkaista mitä tahtovat jos on kyse aikuisista ihmisistä.[/quote
En seuraa somea mutta sehän tässä ärsyttääkin, koska herutuskuvilta ei nykyään oikein voi välttyä. Riittää, kun avaat lehden uutissivun, niin sieltähän ne hyökkäävät. En vain halua nähdä mauttomia tissikuvia. Enkä "vauvamasuja" - mikä hemmetin villitys sekin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin koomisen typerä teksti.Taisi mennä pahasti tunteisiin kun piti yksittäisen kommentoijan viestiä noin haukkua?
Niin paljon nykypäivänä puhutaan naisten tasa-arvosta ja kuinka naisia ei saisi esineellistää. Kuitenkin naiset juuri itse liittävät suurimman arvonsa seksuaalisuutensa ja kehonsa esittelyyn. Luulisi että nyky-ajan nuoret naiset voimaantuisivat älyllisistä saavutuksista tai syvällisemmistä asioista, mutta ei: ulkonäöstä ja paljaasta vartalosta saamat kehut somessa ovat se tärkein asia.
Jos ne alusasukuvat ja perse*nheiluttelu itsessään voimaannuttaisivat miksi ne täytyy saada laittaa nettiin muiden näkyville? Koska oikeasti nuorten naisten suurin arvo on heidän omasta mielestäänkin ulkonäössa ja seksikkyydessä (vaikka kuinka yrittäisivät väittää toisin) ja he tarvitsevat muilta ihmisiltä jatkuvaa ihailua ja kehuja vetovoimansa varmistamiseksi. Nämä herutuskuvat somessa eivät ole vain kauniiden ja hoikkien naisten sinne laittamia vaan kaikenkokoisten ja näköisten. Kateuskortin esiinvetäminen vasta säälittävää onkin näiltä instapaljastelijoilta, koska he eivät voi hyväksyä että monilla naisilla on tässä pinnallisessa egoistisessa maailmassa vielä arvoja ja kriittistä suhtautumista nykyajan sairaisiin joka tuutista pakotettaviin ilmiöihin.
Naisten Itsensä myymistäkin yritetään mediassa jatkuvasti normalisoida ja paljas pers* ja tiss*t ovat onlyfans valuuttaa. Kait tällainen rahan saamisen helppous kuolaavilta setämiehiltä houkuttaa monia, mutta vaikea kuvitella ettei se ajan saatossa vaikuttaisi negatiivisesti täysjärkisen naisen omanarvontuntoon että on kykenevä olemaan vain miesten ru*kkumateriaalia. Kuvitelkaa että jokainen nainen alkaisi työkseen vain myymään itseään tai alasto*kuviaan , taitaisi yhteiskunnan hyvinvointi aika nopeasti murentua.
Kuinkakohan tällainen naisten arvon liittäminen joka puolella ulkonäköön ja paljaaseen pintaan vaikuttaa teini-ikäisiin tyttöihin? Luuletteko te instapaljastelijat että teillä on hyvä vaikutus heidän hyvinvointiin? Todennäköisesti aiheutatte herutuskuvilla heille vain lisää paineita ulkonäöstä ja vääristyneen kuvan naisen arvosta mikä ajaa heidätkin arvottamaan itseään sillä paljonko saavat kehuja ja huomiota ulkonäöllään. Tällaiset teinit voivat altistua aikuisten miesten hyväksikäytettäväksi somessa kun matkivat aikuisten naisten herutuskuvia tykkäysten toivossa.
Kehopositiivisuuskin on tehokkaasti valjastettu syyksi paljaan vartalon esittelyyn hyväksyttävämmällä vähemmän horolla tavalla vaikka päämäärä onkin sama eli itsetunnon pönkitys vartalonsa ihailusta. Ironisinta onkin että monet näistä naisista sitten suuttuvat kun miehet odotetusti laittavat ehdottelu- ja kuolausviestejä heidän huomionkerjuukuviin ja syyttävät heitä sitten pervoilusta ja esineellistämisestä. Ihan itse he esineellistävät itsensä että on aika turhaa valittaa kun miehet kohtelevat kuin (huomio)hu*raa
Loppujen lopuksi suurin osa normaaleista naisista on sitä mieltä että nykyajan nettih*roilu on noloa, säälittävää ja naista alentavaa mikä näkyy aloituksenkin ja ketjun alun kommenttien peukutuksista hyvin. Vaikka instapaljastelijat ja media kuinka yrittäisivätkin tätä ilmiötä hehkuttaa ja normalisoida naisten voimaantumiseksi Jotkut osaavat vielä ajatella omilla aivoillaan eivätkä ole nykymaailman rappion aivopesemiä.
Tää on sinänsä jännää, et kuitenki suurimmaks osakai ne toiset naiset näitä kuvia kommentoi ja tykkäilee sekä seuraa. Olen iteki nainen ja jos laitan ns herukuvan nii 90% kommentoijista ja tykkääjistä on muita naisia. Koska seuraajanikin koostuu 99% naisista. En ole lesbo, ja aktiivisesti ignooraan sekä poistelen näiden setämiesten kommentit ja tykkäykset. En niistä koostu mitään - mutta jonkun naisen kommentti kivasta kuvasta, seksikkäästä lookista tai kauniista hiuksista saa mut hyvälle tuulelle. Koska tiedän, että se toinen nainen luultavasti tietää mitä vaikka tieynlainen hiustyyli vaatii ja ehkä arvostaa sitäkautta tai saattaa inspiroitua laittamaan itelleen samanlaiset. Toki kivoja on miestenkin mukavat kommentit mutta en varsinaisesti niitä kalastele. Jokainen voi somesta tehdä oman näköisen ja kaikki ei todellakaan miesten vuoksi julkaise seksikkäitä kuvia vaan oman itsensä takia. Se voi olla myös harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin koomisen typerä teksti.Taisi mennä pahasti tunteisiin kun piti yksittäisen kommentoijan viestiä noin haukkua?
Blaaaa blaaa blaa, en jaksanut lukea vuodatustasi.
Sinulla meni selvästi ja ymmärrettävästi tunteisiin, kun noloa viestiäsi ihan aiheesta arvosteltiin.
Käsittämättömän noloja viestejä ketju täynnä :D
Kiusaajien ketju. Voi teitä, toivottavasti teillä ei ole lapsia, sillä kaltaisenne ihmiset eivät sovellu vanhemmiksi.
Tiedättekö sanonnan nainen on naiselle susi?
No, minä en usko tuohon sanontaan eikä oman elämäni naiset onneksi ole tuollaisia, mutta tämä ketju on täynnä naisia, joihin tuo sanonta sopii täydellisesti.
Heikkoja, epävarmoja kiusaajamuijia sättimässä muita naisia asiasta, joka ei satuta ketään (kuvat).
Hyi teitä, teidän pitäisi mennä johonkin itsekehityksen kurssille ja poistaa tuota kamalaa, negatiivista kuonaa itsestänne.
Todella kehittymättömiä, pieniä ihmisiä.
Teidänlaisetko niitä kiusaajalapsia kasvattaa? :(
Luultavasti
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sanonnan nainen on naiselle susi?
No, minä en usko tuohon sanontaan eikä oman elämäni naiset onneksi ole tuollaisia, mutta tämä ketju on täynnä naisia, joihin tuo sanonta sopii täydellisesti.
Heikkoja, epävarmoja kiusaajamuijia sättimässä muita naisia asiasta, joka ei satuta ketään (kuvat).
Hyi teitä, teidän pitäisi mennä johonkin itsekehityksen kurssille ja poistaa tuota kamalaa, negatiivista kuonaa itsestänne.
Todella kehittymättömiä, pieniä ihmisiä.
Teidänlaisetko niitä kiusaajalapsia kasvattaa? :(
Luultavasti
Kommenttisi alku oli lupaava, kunnes lopuksi itse teit samaa kuin mitä juuri kritisoit...
Onko se sitten parempaa itsetuntoa haukkua toisten somejulkaisuja?
Nykyisessä kiusaamiskulttuurissa vaatii jo todella paksua nahkaa ja kovaa itseluottamusta että ylipäätään uskaltaa someen mitään julkaista.
Mutta tyrkkyydestä tyylinä noin yleisesti:
meinasi mennä pulla väärään rööriin, kun katsoin Netflixistä Marilyn-dokkaria ja siinä jossain 1930-luvun filmipätkässä sanottiin, että 'Hollywood -tuo glamourin pääkaupunki'. Ehheeh. Näitä vanhoja filmipätkiä katsomalla kyllä oppii historiasta ja maailman muuttumisesta paljon. Kyllä vamasti kaikkien maiden duunareille ja muulle keskiluokalle ja ehkä alaluokallekin Hollywood on ollut se glamourin kehto - filmien avulla on taviskin voinut joko ulkonäkönsä ja/tai lahjakkuutensa avulla nousta palvotuksi kuninkaalliseksi.
Mutta miten alas sieltä on tultu. Nyt Los Angeles ja Hollywood on Tyrkkyjen pääkaupunki. Onhan se sitä ollut tietysti aina, mutta nyt se ei ole mitään muuta. Glamour ja tähteys on karannut jonnekin hyvin kauas. Sarjakuviin perustuvissa muovisissa megatuotannoissa sitä ei ole pätkääkään. Eikä rähjäisissä oikeussaleissa, joissa selvitellään 'tähtien' avioeroissa, kuka pskansi sänkyyn pökäleen ja kuka ei vetänyt turpaan. Onhan Hollywoodissa aina ollut skandaaleja, räikeitä sellaisia, mutta rinnalla on ollut myös sitten se glamour. Nyt on vain räikeys ja tippuvat muovikuoret hampaissa. Mielenkiintoista seurata, mihin tuo vielä kehittyy.
Amerikkalaisilla keskutelupalstoilla muuten kauhistellaan, kun jo Saks Los Angelesin shoppailukadulla on vallattu mustien toimesta, jotka 'aina maksaa käteisellä', 'kuka nykyään maksaa käteisellä ja miksi', 'täytyy siirtyä ostamaan nettiin'. Ghettoistuminen, trashiutuminen, tyrkky-kulttuuri...
onkos teille tullut mieleen, että joillekkin ne kommentit sielä saattaa olla ainoat kauniit sanat mitä ikinä missään kuulee? ja ainoa keino "pysyä jollain tasolla" sosiaalisena? Kaikilla ei oo ystäviä tai edes hyvänpäivän tuttuja ja silti haluaa laittautua tms ja kuulla kehuja. On ihan loogista että sillon menee ja laittaa vaikka kuvan someen. Ei kaikki halua yksin olla möhjöttää ja ihmisille on luontaista hakes muiden ihmisten hyväksyntää jollakin tavalla. Minä en näe tässä ketjussa, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, mitään kovin kaunista tai parempaa itsetuntoa omaavaa henkilöä. Ette ole yhtään sen parempia, fiksumpia, maanläheisempiä ja kelpaavanpia. Miksi lyttäätte muita alas, yleistätte jne? ja koette olevanne sen kautta parempia vai?
Ok, itse en tunne sellaisia, ja ketju ON täynnä säälittäviä luusereita. Sen saa kyllä sanoa, jos misogynia on ihmisen harrastus.