Miehet keskittyvät vain omaan nautintoonsa
Oon tässä muutaman vuoden sisällä harrastanut seksiä kymmenen eri miehen kanssa ja mitä hittoa 2/10 osasi ottaa myös minun nautintoni huomioon loput 8/10 menivät puhtaasti oma nautinto ykkösenä. Pikkainen pettymys!
Kommentit (41)
N50 kirjoitti:
Mä oon vähän ehkä tullut, siihen tulokseen tässä tilanteessa, että olen itse ehkä hieman liian aktiivinen ja otan homman hanskaan ja nää miehet menee johonkin tiloihin ja tavallaan lamaantuu lahnoiksi...
Vääriä miehiä. Normaalit miehet ovat kiinnostuneita pillusta ja haluavat heti nuolemaan ja tyydyttämään naista. He tuntevat olevansa miehiä vasta kun saavat naisen tyydytettyä. Silloin vasta tulee sulka hattuun. Itsekkään omaneduntavoittelijat ovat vain marjapoimijoita, jotka raukat ei ymmärräoikeasta seksistä mitään. Ei taidot riitä.
En tiedä missä puskassa kasvaneet tai miten sivistymättömiä on nykyiset nuoremmat miehet. Meillä oli kaveripiirissä jo selvää 70-luvulla, että naiset pitää tyydyttää ja pillua nuolla. Se oli miehisyyden mitta.
Vierailija-Ei pakollinen kirjoitti:
Tasa-arvo pitäisi olla joka asiassa, mutta seksissä nainen on oikeutettu vaatimaan, että miehen pitää 'saada hänet tunnelmaan' kiihoittumaan jne. Ihan kuin naisella ei olisi aivoja ollenkaan ja ja ajatus seksistä pitää ansaita, kotitöillä, lahjoilla jne. Sitten ikään kuin nainen suo 'palkinnon' ja jos ei saa orgasmia, niin se on tietysti miehen vika.
Tämä on just meilläkin. Ensin pitää ansaita tekemällä kaikki kotityöt ja vähän päälle. Sitten riittävän monen päivän ahertamisen jälkeen on palkinnon aika. Itse et voi tietää milloin olet ansainnut palkintosi vaan nainen ilmoittaa, että nyt on seksiä tarjolla, tule nopeasti sänkyyn ja sängyssä. Nainen avaa haarat ja saat koskea tavaraan sen verran, että laitat liukuvoidetta. Kaikki muu on kielletty.
Naisen vaatimuksesta suoraan syvään päähän ilman, että pääset edes fiilikseen. Kovaa ajoa niin kauan, että laukeat. Et edes tiedä tuliko nainen vai esittääkö tulemisensa.
Näin sitä väkisinkin oppii, että ole nopea ja tule nopeasti. Että jos ja kun tästä pääsee sinkkumarkkinoille niin on iso työmaa oppia vanhoista tavoista pois.
Vierailija kirjoitti:
N50 kirjoitti:
Mä oon vähän ehkä tullut, siihen tulokseen tässä tilanteessa, että olen itse ehkä hieman liian aktiivinen ja otan homman hanskaan ja nää miehet menee johonkin tiloihin ja tavallaan lamaantuu lahnoiksi...
Vääriä miehiä. Normaalit miehet ovat kiinnostuneita pillusta ja haluavat heti nuolemaan ja tyydyttämään naista. He tuntevat olevansa miehiä vasta kun saavat naisen tyydytettyä. Silloin vasta tulee sulka hattuun. Itsekkään omaneduntavoittelijat ovat vain marjapoimijoita, jotka raukat ei ymmärräoikeasta seksistä mitään. Ei taidot riitä.
En tiedä missä puskassa kasvaneet tai miten sivistymättömiä on nykyiset nuoremmat miehet. Meillä oli kaveripiirissä jo selvää 70-luvulla, että naiset pitää tyydyttää ja pillua nuolla. Se oli miehisyyden mitta.
Mun mielipide vain: Onkos sekään nyt varsinaisesti oikeaa seksiä että saadaan sulkia hattuun ja omaa egoa pönkitetään?
Eikö ihmisen, miehen ja naisen, kuuluu osata sekä ottaa vastaan ja antaa nautintoa. Nainenkin kokee tyydytystä että saa miehensä nauttimaan, ei pelkkänä kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Miehillähän se on 10/10,kun jaksaa panna niin irtoo kyllä.
Nämä ovat pskapuheita. Ei läheskään kaikilla irtoa.
Viimeksi eilen tyydytin vaimoni suulla, sormilla ja sytyttävillä puheilla.
Itselläni on erektio-ongelmia, mutta haluan silti antaa vaimolleni nautintoa.
Ehdotin hänelle eilen hänen yllätyksekseen pientä seksisessiota, ja hän oli ajatuksessa hyvin nopeasti mukana. Hyväilin aluksi vartaloa ja sitten koskettelin häntä alempaa, ja lopulta annoin suuseksiä niin hyvin kuin osasin, samalla olivat molempien käsien sormet käytössä. Hän ei kauaa kestänyt, ennen kuin orgasmi tuli. Tämän jälkeen pystyin lyhyeen yhdyntään, jossa en itse saanut orgasmia. Työntelin hitaasti ja nautinnollisesti, ja katselin häntä silmiin, ja kerroin hänestä kauniita asioita. Lopetin juuri kun huomasin, että alan pehmentyä. Lopuksi halailimme ja silittelimme.
Itselläni ei iän myötä yksinkertaisesti läheskään aina "nalli pala" (ehkä joka toinen kerta onnistuu), mutta annan silti vaimolleni nautintoa enemmän kuin mielelläni.
Ketä kiinnostaa? Kaiva vaan itse nautintosi. On se perkkele kun pitäs olla kullina, suuna ja sormina joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50 kirjoitti:
En tiedä missä puskassa kasvaneet tai miten sivistymättömiä on nykyiset nuoremmat miehet. Meillä oli kaveripiirissä jo selvää 70-luvulla, että naiset pitää tyydyttää ja pillua nuolla. Se oli miehisyyden mitta.Mun mielipide vain: Onkos sekään nyt varsinaisesti oikeaa seksiä että saadaan sulkia hattuun ja omaa egoa pönkitetään?
Eikö ihmisen, miehen ja naisen, kuuluu osata sekä ottaa vastaan ja antaa nautintoa. Nainenkin kokee tyydytystä että saa miehensä nauttimaan, ei pelkkänä kohteena.
Ei minulle vaan pelkkä miehen saaminen nauttiman, riitä. Haluan itsekkin orgasmin tottakai!
Mies, joka ei ymmärrä orgasminjälkeisen pimpin ja pimpin eroa, ei tiedä seksistä mitään. Kokemusta helposti orgasmin saavasta (yhdynnässä) ja vaikeasti saavasta... Ensimmäistä kiva lykkiä juu, mutta jälkimmäisen kanssa käy aikalailla tylsäksi, jos ei näe vaivaa homman eteen.
Ensimmäisen kategorian työntäessä miehen ulos orgasmin jälkeen useampi karju tajuaisi millaista seksielämä on ilman orgasmia. Valitettavasti moni nainen on sen verran miellyttämishaluinen, että antaa lastin lentää välittämättä omasta hyvinvoinnistaan. Ajan kuluessa tämä kostautuu.
Moni luulee tämän tekstin tulleen joltain voimaantuneelta femakolta, mutta valitettavasti asia ei ole näin. Naiset, jotka arvostavat kirjoitustani; olisi hieno pelehtiä kanssanne tarjoten nautintoa, mutta kannaltanne valitettavasti olen ollut yli vuosikymmenen samassa parisuhteessa ja sitoutunut isäksi. Toivottavasti joku ottaa onkeensa tästä vinkistä naisten tyydyttämisestä. Muuhun en juuri nyt kykene :D
M36
Ps. Tästä "femakkotekstistäni" huolimatta, miehet, kokeilkaapa. Ei todellakaan ole pois teiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50 kirjoitti:
En tiedä missä puskassa kasvaneet tai miten sivistymättömiä on nykyiset nuoremmat miehet. Meillä oli kaveripiirissä jo selvää 70-luvulla, että naiset pitää tyydyttää ja pillua nuolla. Se oli miehisyyden mitta.Mun mielipide vain: Onkos sekään nyt varsinaisesti oikeaa seksiä että saadaan sulkia hattuun ja omaa egoa pönkitetään?
Eikö ihmisen, miehen ja naisen, kuuluu osata sekä ottaa vastaan ja antaa nautintoa. Nainenkin kokee tyydytystä että saa miehensä nauttimaan, ei pelkkänä kohteena.Ei minulle vaan pelkkä miehen saaminen nauttiman, riitä. Haluan itsekkin orgasmin tottakai!
Eipä ole omakaan vaimo koskaan suostunut jäämään ilman. Miksi ihmeessä olisi, kun kerran on ollut tyydyttettävissä. Kuten tuossa edellä sanottiin, niin naisen orgasmin jälkeinen seksi on molemmille todella nautinnollista. Veikkaan, että anteellani naisen tyydyttämiseen on ollut merkitystä miksi vaimoni on halunnut pitää minut 46 vuotta, eikä mustasukkaisena ole lainannut muille naisille. Tokkopa on pelkästään ison varustukseni ansiota. Harvempi nainen on tainnut olla tilanteessa, että saanut aina miehen antamaan orgasmin kun on halunnut. Harvempi on tainnut saada orgasmeja käytännössä joka viikko keskeytyksettä 46v yhteen putkeen. Jos olen kerännyt sulkia hattuuni, niin ei ole ainakaan vaimolla ollut valittamista. On ollut koko ikänsä naisvaltaisella alalla töissä, eikä ole varmasti tarvinnut tyttöporukassa itkeä, että oma mies on saamaton tai ei tyydytä naistaan. Näistä kuullut ihan tarpeeksi. Eipä ole tarvinnut itkeä ison kalunkaan perään, ei sen puoleen. Mutta itsehän minut valitsi. Olisi ollut kiva kokeilla muitakin naisia, mutta pussit tyhjiä ja muutenkin hyvin kohdeltuna huono mennä vieraisiin. Mutta toki olen ollut itsekäs, kun olen saanut oman tyydytyksen vaimon tyydyttämisestä. Vaimolla ollut kauhea kohtalo.
annan aina vaimolleni orgasmin tai useita. sitten esitän hänelle ehdotuksia asusteista tai fantasioista. mutta hän jo nukkuu.
mitä naiset antavat miehelle? oman romanttisen fantasiansa kuulematta toista. mutta mies on sika.
Vierailija kirjoitti:
annan aina vaimolleni orgasmin tai useita. sitten esitän hänelle ehdotuksia asusteista tai fantasioista. mutta hän jo nukkuu.
mitä naiset antavat miehelle? oman romanttisen fantasiansa kuulematta toista. mutta mies on sika.
Ei ole kaikki miehet sikoja, ei mun ainakaan. Ihan kumpikin saa mitä haluaa, ja milloin vaan kun haluaa. Kaikki käy.
AP voisi valittamisen sijaan alkaa sekstailemaan naisten kanssa, jos miehet eivät osaa silleen oikealla tavalla. Mitä se valittaminen täällä auttaa. Tee asialle jotain.
Aikamoinen yleistys. Ikävää että olet kohdannut vain sellaisia miehiä
Miksi ammattilaisen nautinnosta pitäisi huolta kantaa? Palvelualalla pitää olla palvelualtis.
Vierailija kirjoitti:
Mies nauttii kun nainen nauttii. Itse miehenä lähden aina siitä että naisen nautinto etusijalla. Siitähän se suurin nautinto tulee. Ensin tulee nainen ja sitten mies.
Luetaanko aisuruus tähän
Vierailija kirjoitti:
N50 kirjoitti:
Tämä ei ole kovin terve asenne myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50 kirjoitti:
En tiedä missä puskassa kasvaneet tai miten sivistymättömiä on nykyiset nuoremmat miehet. Meillä oli kaveripiirissä jo selvää 70-luvulla, että naiset pitää tyydyttää ja pillua nuolla. Se oli miehisyyden mitta.Tämä ei ole kovin terve asenne myöskään.
Ai naisen tyydyttäminen ei ole terve asenne. Antaa naiselle yhtälailla kuuluva tyydytys aina kun rakastellaan.
Onnea valitsemallesi tielle.
Mulla on erilainen kokemus. Suurin osa miehistä, vaikka ihan yhden illan jutuistakin, ovat olleet varsin viihdyttävää seuraa sängyssä. Mukaan osuu pari huonoa kokemusta ja yksi sellainen, jolle riitti vain oma nautinto, muulla ei ollut väliä. Seksi on aikuisten välistä leikkiä ja leikkikumppanit täytyy osata valita hyvin. Usein jo lyhyestä keskustelusta huomaa kannattaako lähteä mukaan vai ei. Virhearviointeja sattuu kaikille, mutta jos suurin osa on ollut ala-arvoisia niin kannattaa miettiä miksi sellaisia aina valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole edes yrittänyt koskea alapäähän muutakuin muna siisään jyystö ja lopetus. Vai niin, että oikein pitäs kertoa että niin pitää tehdä!
Ja minussa ei ole vikaa.
En minäkään koskisi sinua muutoin. Katsos kun se on siitä naisesta myös kiinni minkälaista kohtelua saa.
Naisten nautinnosta puhutaan ja miksi ei saisi. Nautinto on hyvä. Miehet puolestaan tarpeittensa vuoksi sysätään syrjään. Ei maailma ole sex in the city tai saippuajuttu. Huomioikaa myös miehiä, vaikka hassuja saatamme ehdottaa.