Miehet keskittyvät vain omaan nautintoonsa
Oon tässä muutaman vuoden sisällä harrastanut seksiä kymmenen eri miehen kanssa ja mitä hittoa 2/10 osasi ottaa myös minun nautintoni huomioon loput 8/10 menivät puhtaasti oma nautinto ykkösenä. Pikkainen pettymys!
Kommentit (41)
Mitäs ikäluokkaa nämä miehet olivat?
Minulle ei ole tuollaisia itsekkäitä miehiä sattunut enää pitkään aikaan, vuosiin. En tiedä johtuuko se siitä, että osaan valita miehen paremmin kuin nuorempana. Olen nyt vähän päälle 40. En huoli miestä sänkyyn jos ei ole jo sitä ennen fiksun ja huomioonottavan oloinen. Kyllä näistä päälle nelikymppisistä miehistä ainakin löytyy hyviä rakastajia.
Että ihan kymmenen miestä. Jäljellä ei sitten olekaan kuin enää 3 999 999 990 miestä että mahtaa olla posket lommolla ennen kuin kasassa on tilastollisesti edustava otos.
Et tietenkään tajunnut että ainoa johtopäätös jonka 10 miehen otoksestasi voi vetää koskee vain sitä millaisia miehiä sinä kiinnostat sen vertaa että suostuvat nenemään sänkyyn kanssasi
Olet siis harrastanut seksiä kymmenen pelimiehen kanssa, joita ei kiinnosta naisen nautinto, kun tietävät löytävänsä sinun jälkeesi uuden uhr...tarkoitan naisen. Onnitteluni.
Itsekkäitä minäkin elämässäni olenkohdannut. Suoraan panemaan vaan ja siinä se.
Ei kai tarvita 1000 miestä jotta voi sanoa oman otantansa.
Haloo.
Ikähaitariltaan nää miehet ovat olleet 28-55 vuotiaita. Nuorin ja vanhin olivat ne 2/10.
simppeli sääntö: kun ite tekee saa yleensä (aina ja vain) parasta'. näin se käy: simppeli juttu. kokeile..
En ole ikinä kohdannut sängyn puolella miestä, jota ei olisi kiinnostanut ollenkaan naisen nautinto. En edes one night stand-tyylissä säädöissä. Iältään kokemukset paikantuu alle 35 vuotiaisiin miehiin. Toki pitää itse olla aktiivinen ohjaamaan mistä pitää, mitä haluaa että ei voi olettaa että joku maagisesti kaiken tietää.
Yksikään mies ei ole edes yrittänyt koskea alapäähän muutakuin muna siisään jyystö ja lopetus. Vai niin, että oikein pitäs kertoa että niin pitää tehdä!
Ja minussa ei ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kohdannut sängyn puolella miestä, jota ei olisi kiinnostanut ollenkaan naisen nautinto. En edes one night stand-tyylissä säädöissä. Iältään kokemukset paikantuu alle 35 vuotiaisiin miehiin. Toki pitää itse olla aktiivinen ohjaamaan mistä pitää, mitä haluaa että ei voi olettaa että joku maagisesti kaiken tietää.
näin juuri. niiin kuin sanot:'pitää itse.. mistä pitää (ei kukaan muu voi ikinä toisesta) sitä tietää'. just näin simppelii: ite saa sillon aina parasta..
Joo,toki. Mut maagisesti nää 8/10 eivät kyllä edes varmaan koskaan kuullutkan klitoriksesta
Miehillähän se on 10/10,kun jaksaa panna niin irtoo kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan noinkaan mene. Minä ainakin kiihotun siitä, että saan naisen ensin laukeamaan ja vasta sitten itse asiaan. Mutta ei se sitä tarkoita, että nainen makaa ja odottaa orgasmiaan ja sen jälkeen SAAN naida. Myös naisen on oltava aktiivinen ja kuten joku tossa sanoi, kertoo ja ohjeistaa mikä ja miten tuntuu hyvältä. Sehän olis ihan perseestä jos nainen ottaa poskeen rutikuivalla suulla ja et vain viitsi sanoa, että muutetaas vähän hommaa.
Toiset naiset haluavat suuseksissä useammilla sormilla samaan aikaan rajuakin sormetusta, toiset ei. Mistäs sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ihan noinkaan mene. Minä ainakin kiihotun siitä, että saan naisen ensin laukeamaan ja vasta sitten itse asiaan. Mutta ei se sitä tarkoita, että nainen makaa ja odottaa orgasmiaan ja sen jälkeen SAAN naida. Myös naisen on oltava aktiivinen ja kuten joku tossa sanoi, kertoo ja ohjeistaa mikä ja miten tuntuu hyvältä. Sehän olis ihan perseestä jos nainen ottaa poskeen rutikuivalla suulla ja et vain viitsi sanoa, että muutetaas vähän hommaa.
Toiset naiset haluavat suuseksissä useammilla sormilla samaan aikaan rajuakin sormetusta, toiset ei. Mistäs sen tietää?
Yksikään mies ei ole yrittänytkään nuolla, vaikka olen ottanutkin suihin, ja mitää sormia ei minnekkään!
Ala siinä sitten pyytämään..ei mieskään pyytele "saanko työntää kaluni sun pimppasi"..ei ikinä. Ikävä kyllä.
Itsekkäät ja ahneet miehet kiinnostavat naisia eniten. Heiltä saa sängyssä juuri sitä itsekkyyttä.
Molempien nautinto on miehen vastuulla. Nainen on seksissä passiivinen nautiskelija, mies palvelija. Näin ainakin, mikäli palstanaisten konsensusta on uskominen.
No minä otan kalun suuhun joka aamu, ja itten runkkaan, ja sitten ratsastan tai mies nai. Että enköhän minä tee aika paljon, mies paljon vähemmän. Mutta rakastan nulaa kalua ja imeä ja hoitaa miestä kaikin tavoin. Hän kyllä tekee minulle sitten montakin orgasmia jkapäivä, eri tavoin. Onnekas olen. Mutta niin on mieskin.
Sitten, kun 20% hoitaa asian, niin avaus on luokkaa "kaikki miehet"...
Tasa-arvo pitäisi olla joka asiassa, mutta seksissä nainen on oikeutettu vaatimaan, että miehen pitää 'saada hänet tunnelmaan' kiihoittumaan jne. Ihan kuin naisella ei olisi aivoja ollenkaan ja ja ajatus seksistä pitää ansaita, kotitöillä, lahjoilla jne. Sitten ikään kuin nainen suo 'palkinnon' ja jos ei saa orgasmia, niin se on tietysti miehen vika.
Voisi sanoa että sulla on hyvä osumatarkkuus.Mutta joillakin ihmisillä on taipumus joko vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä ja joskus kyseinen ihminen ihastuu sellasilla kriteereillä joilla saa itselleen samankaltaisia ihmisiä vierelleen samoilla ominaisuuksillaan.Meillä on parisuhteessa tasa-arvoinen suhtautuminen toisiimme ja kumpikin saa maksimaalisen nautinnon joko samaan aikaan tai vuorotellen.
Mies nauttii kun nainen nauttii. Itse miehenä lähden aina siitä että naisen nautinto etusijalla. Siitähän se suurin nautinto tulee. Ensin tulee nainen ja sitten mies.