Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa täyttää 30

Vierailija
28.04.2022 |

Miten voi ahdistaa näin paljon täyttää kohta 30v? En ymmärrä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen, tervetuloa joukkoon tummaan, siitä se mätäneminen alkaa.

Vierailija
22/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ahdistaa?? Itse täytin just ja elämä hmyiylee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas kun täytät 40, sitten vasta ahdistaakin. Virallisesti keski-ikäinen.

Jos ahdistaa niin ahdistaa joka iässä. 

Vierailija
24/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus 3-kymppisenä kertoo vituralleen menneestä elämästä.

Keski-ikä alkaa, mutta keski-iän vaatumuksia ei ole saavutettu, joten keski-ikä ei voi alkaa ja elämä on niinkuin limbossa.

Vierailija
25/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, mitä enemmän vuosia sitä isommat pirskeet! Nauttikaa, kun saatte täyttää vuosia. Ei se ole itsestään selvää.

Vierailija
26/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskybäisyys oli omalta osalta köyhyyttä ja ajan tuhlaamista. Kolmikybäisyys on yltäkylläisyyttä ja määrätietoista ajan käyttöä. Ei tässä kannata liikaa ahistella.

Vierailija
27/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopettaa vuosien laskemisen, selviää paljon kevyemmällä. Yleensä tarkoittanee myös, ettei vietä synttäreitä

Vierailija
28/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa kun täytät 50. Nelikymppinenkin on vielä aivan teini. Mutta kun 50 tulee täyteen niin aitten vasta ahdistaakin. Ja minuakin sentään naiset luulee baarissa 35-vuotiaaksi. Silti ahdistaa. Ennen ei ahdistanut.

Vierailija
29/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hiekkalapio ja muut lelut leikkikentälle ja talsi kohti omaa elämää. On sullakin ahdistus...

Vierailija
30/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta muutut näkymättömäksi miehille. Toiset sanoo, että se on hyvä asia. Toiset vaikeroi asian kanssa.

Vierailija
31/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaa, varsinkin kun ympärillä olevat on yleensä nuorempia.
En tunne itseäni kunnon aikuiseksi mutta samalla kuitenkin pitäisi kai käyttäytyä kuin olisi sellainen.
Asiaa ei auta se ettei minua nähdä aikuisena vaan luullaan usein teiniksi. Ristiriitainen olo.

Vierailija
32/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta muutut näkymättömäksi miehille. Toiset sanoo, että se on hyvä asia. Toiset vaikeroi asian kanssa.

Tähän mennessä miehet yleensä ovat vältelleet koska luulevat liian nuoreksi ja kohta sitten vältellään koska olenkin liian vanha? Ehkä olisi sittenkin parempi jos olisi näyttänyt aina ikäiseltään.

Vierailija
33/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne itseäni kunnon aikuiseksi mutta samalla kuitenkin pitäisi kai käyttäytyä kuin olisi sellainen.
Asiaa ei auta se ettei minua nähdä aikuisena vaan luullaan usein teiniksi. Ristiriitainen olo.

Mitä tarkoittaa "tuntea aikuiseksi?"" Suurin osa 40-60 vuotiaista joita tiedän on tosi lapsellisia. Minä ainakin haluan olla lapsenmielinen aina :) Huumori ja rento asenne on hyvä säilyttää. Haluatko olla 30v tosikko? Ei varmaan kukaan viihdy sellaisen seurassa.

Vierailija
34/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä miehet yleensä ovat vältelleet koska luulevat liian nuoreksi ja kohta sitten vältellään koska olenkin liian vanha? Ehkä olisi sittenkin parempi jos olisi näyttänyt aina ikäiseltään.

Miehille käy kyllä naiset aina 14 vuotiaasta lähtien niin tuskinpa siitä on kyse.

Vierailija
35/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "tuntea aikuiseksi?"" Suurin osa 40-60 vuotiaista joita tiedän on tosi lapsellisia. Minä ainakin haluan olla lapsenmielinen aina :) Huumori ja rento asenne on hyvä säilyttää. Haluatko olla 30v tosikko? Ei varmaan kukaan viihdy sellaisen seurassa.

Tarkoitan että tunnen itseni liiankin lapseksi. Aikuisuuden vastuut ovat jotenkin ihan kauheita vaikka tässä iässä niiden pitäisi olla aika normaali asia. Usein tuntuu että olen "vähemmän aikuinen" kuin esimerkiksi jotkut lähipiirini 23-vuotiaat. Ja koska lähelläni on melkein pelkästään nuorempia, tunnen oloni kuitenkin vanhaksi ja mietin mitä tässä iässä on sopivaa tehdä ja niin edelleen.

Vierailija
36/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että tunnen itseni liiankin lapseksi. Aikuisuuden vastuut ovat jotenkin ihan kauheita vaikka tässä iässä niiden pitäisi olla aika normaali asia. Usein tuntuu että olen "vähemmän aikuinen" kuin esimerkiksi jotkut lähipiirini 23-vuotiaat. Ja koska lähelläni on melkein pelkästään nuorempia, tunnen oloni kuitenkin vanhaksi ja mietin mitä tässä iässä on sopivaa tehdä ja niin edelleen.

Miten ne 23 vuotiaat on sitten aikuisia? Jos niillä on hieno asunto tai mies tai hyvä ammatti ei kerro aikuisuudesta mitään. 

Vierailija
37/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin ylös heitetty kivi. Se nousee aikansa, sitten tulee se huippupiste eli 30v ja loput tiedätte.

Deal with it.

Vierailija
38/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille käy kyllä naiset aina 14 vuotiaasta lähtien niin tuskinpa siitä on kyse.

Mutta harvempi kehtaa julkisesti lähestyä 14-vuotiaita tai sen näköisiä jos paikalla on muita jotka voisivat tuomita. Tiedän nyt kuitenkin että aika usein on juuri tuosta kyse koska minua uskalletaan lähestyä jos ikäni on tiedossa.

Vierailija
39/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että mullakin oli 3-kympin kriisiä siinä ennen 30-vuotispäivää. Ja ihan turhasta. Sen jälkeen ei ole kriisejä sitten ollutkaan, elämä on nautittavaa (no jotain kremppaa toki, kuten päälle 5-kymppisillä naisilla tahtoo olla).

N57

Vierailija
40/46 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta harvempi kehtaa julkisesti lähestyä 14-vuotiaita tai sen näköisiä jos paikalla on muita jotka voisivat tuomita. Tiedän nyt kuitenkin että aika usein on juuri tuosta kyse koska minua uskalletaan lähestyä jos ikäni on tiedossa.

Olet 30v mutta näytät 14 vuotiaalta? No LOL