Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen kuninkaat ja kuningattaret - missä he ovat nyt?

Vierailija
23.12.2022 |

Itse en kuulunut joukkoon. Siis näihin muita aiemmin murrosiän saavuttaneisiin. Pojat oli kovia tappelemaan ja päälliköimään ja tytöt oli hemaisevia ja niillä oli rinnatkin;-) Tyypillisesti heidän tie johti amikseen ja ties mihin. Jotkut tytöt synnytti jo 16 ikäisenä, jotkut pojat istui tuomiota ennenkuin edes armeijaan ehdittiin. Jotkut väitetysti pärjäävät nykyään hyvin ja jotkut jopa tekevät hurjasti rahaakin. No eipä noita verokalentereissa näy, olipa yllätys.

Itse kuljin eri polkua. Lukio, opiskelut, töihin, naimisiin, lapset ja nyt kukkuu nimmi verokalenterissakin. En koskaan mennyt yläasteen luokkakokouksiin koska se sakki oli minusta niin onnetonta. Vaikken kohdannut yläasteella kiusaamista niin näiden kuninkaiden touhut olivat ärsyttävää katsottavaa. Siinä määrin että jos heitä näkisi voisin piruuttani tehdä jotain nöyryyttävää. Ihan vaan siksi että pystyn. On näet aikamiehenä tullut kokoa, luonnetta ja taitoa laittaa solmuun ukko kuin ukko (likipitäen).

Onko sinulla tarinoita jaettavaksi yläasteen kuninkaista joita kunnioitit ja ehkä pelkäsitkin (naiset ehkä ihastuivatkin) ja kuningattarista joiden perään kaikki pojat (ehkä opettajatkin..) kuolasivat?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne ainakaan täällä ole...

Vierailija
2/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ainakaan täällä ole...

Joo, olen samaa  mieltä. Aika omituinen maailmankuva. Vietin peruskoulun yläasteen pääasiassa omien kavereitteni kanssa eikä minulla ollut tarvetta luokitella ihmisiä erilaisiin lokeroihin. Minulla oli myös hyvät välit vanhempieni kanssa ja meillä oli tilava kaksikerroksinen rivitalo. Pärjäsin hyvin peruskoulussa ja jatkoin sieltä lukioon ja yliopistoon. Olen myös aina viihtynyt erilaisten harrastusten parissa eikä minua ole koskaan kiinnostanut laajempi suosion tavoittelu vaan pikemmin muutama valittu ystävä. Olisi vain rasittavaa olla ylisosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jäi henkisesti yläasteelle ukkoja solmuun laittamaan.

Vierailija
4/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkku ajaa taksia renkinä. Kuningatar on pubiruusu.

Vierailija
5/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käryä, en tiedä kenestäkään kouluaikaisesta kaverista mitään. 

Vierailija
6/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään tiedä yläasteen kavereista muuta kuin, että äitini on muun muassa kertonut kuningattareen kuolleen ja kunkku on ollut lusimassa usean kertaa.

Vierailija
7/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajia, päihdeongelmaisia ja rikollisia.

Vierailija
8/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on ainakin jossain hienossa työssä pankissa. Muista en tiedä mitään.

Vierailija
9/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa tai vankilassa

Vierailija
10/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteinen jonkinlainen koko koulun kunkku ja se pahisjoukon ehdoton päällikkö on nyt tietääkseni pahasti alkoholisoitunut ja syrjäytynyt mielenterveyspotilas ja hänen kouluaikainen tyttöystävänsä on työtön heidän lastensa yksinhuoltaja. He olivat yhdessä siis jo yläasteella ja sen jälkeenkin kunnes erosivat muutama vuosi sitten.

Vierailija
11/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneitä. Huvikseni katon iltalehtien verotietoja, ja sieltähän he löytyvät. Meillä ne yläasteen kingit pärjäsivät hyvin myös koulussa. 

Vierailija
12/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kunkku on nykyisen työkaverini puoliso ja kahden lapsen isä, tienaa hyvin putkimiehenä.

Yksi kuningattarista sai lapsen 16-vuotiaana, ei tietääkseni ole paljon sen jälkeen opiskellut, eikä töitä ainakaan ole tehnyt, koska tuli työssäni työttömien parissa vastaan. Siirsin jonkun toisen hoidettavaksi, niin utelias en ole, että olisin halunnut hänen kanssaan asioida.

Toinen kuningatar on edelleen hyvin laitettu yh-äiti, luultavasti työtön kun niin paljon ehtii päiväsaikaan arkena nähdä. Voi toki olla töissäkin, mutta tunnollisesti on nuorena saadun lapsensa hoitanut, vaikka näyttääkin edelleen pissikseltä.

Toinen kuningas on myös työtön ja pahasti syrjäytynyt (putkimiehen kaveri, joten kuulin sitä kautta) niin, ettei ole lukion jälkeen paljon kotoa ulos astunut. Asuu alkoholisoituneen isänsä kanssa. Oli muuten kouluaikana, myös vielä lukiossa hirmufiksu.

Meillä taviksilla menee ihan hyvin, naimisissa melkein kaikki, jotka tunnen, ja lapsia. Yhdellä ei ole ainakaan lapsia, mutta hyvä työpaikka ja vielä ehtii lapsetkin hankkia, jos siltä tuntuu.

Vierailija
13/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyneitä. Huvikseni katon iltalehtien verotietoja, ja sieltähän he löytyvät. Meillä ne yläasteen kingit pärjäsivät hyvin myös koulussa. 

Ja he jotka eivät niin hyvin pärjäänneet, niin ovat perustaneet hyvin menestyviä yrityksiä. En tiedä yhtään, jolla menisi huonosti. Itse olen keskitien tallaaja kuten koulussakin. 

Vierailija
14/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei kannata olla yläasteella kaunis eikä missään tapauksessa omata rintoja, jos nämä ominaisuudet johtavat moiseen turmioon.

Vierailija
15/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa oli yksi ainut wanna-be kuningatar, viimeksi kun näin oli siivoojana. Mutta tiedän ettei kaikilla muillakaan välttämättä hyvin mene, yks hissukka on terveysongelmainen työtön.

Vierailija
16/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on menestyneitä. Meillä ne kunkut ja kuningattaret oli sekä kauniita, cooleja että niitä joilla oli yli 9 keskiarvo.

Vierailija
17/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin muutamat "kuningattaret" on nykyään erittäin lihavia äitejä tavallisissa duuneissa. Muista en tiedä eikä edes kiinnosta :D

Vierailija
18/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ainakin väitellyt tohtoriksi ja yksi miljonääri yrittäjä. Hissukoista ainakin pari on pitkäaikaistyöttöminä mielenterveysongelmaisena.

Yhdestä keskitien kulkijasta tuli ministeri ja toisesta maailmankuulu muusikko.

Värikästä oli porukka meillä.

Vierailija
19/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on menestyneitä. Meillä ne kunkut ja kuningattaret oli sekä kauniita, cooleja että niitä joilla oli yli 9 keskiarvo.

Tarkoitan siis että nämä samat ominaisuudet oli niissä kunkuissa ja kuningattarissa, en sitä että kaikki luokkalaiset oli kauniita ja cooleja jne. Itse olin keskinkertaisesti suoriutuva hissukka. Nyt työtön.

Vierailija
20/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se omasta mielestään kunkku kuoli viinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi