Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun oikeasti tuntea tästä syyllisyyttä?

Vierailija
28.04.2022 |

Eräs Tinder tuttavuus jaksaa edelleen puolen vuoden jälkeen laittaa suruemojein varustettuja viestejä että miksi en jatkanut tapailua, oliko hänellä pieni muna, oliko huono sängyssä, onko mulla joku toinen, pidänkö sittenkin naisista, miksen halua seksiä, olen ihana ja hän haluaa minut, olisi ihana panna, lähdenkö reissuun hänen kanssaan, mikä oli syy että lopetin yhtäkkiä tapailun.. blääblääblääää.. Joo, oli minussa varmasti vikaa. Luulin että pidin miehestä mutta kiinnostus loppui yhtäkkiä. Ehdittiin tapailla jotain alle kolme kuukautta ja silloinkin harvakseltaan. Ällötti miehen nuuskan käyttö ja romaneille vittuilu kun oltiin syömässä ravintolassa, siis tuollainen juntti käytös. Tuli paskasissa verkkareissa treffeille joku mainospipo päässä jne. Otti myös kuvia minusta salaa kun luuli etten huomaa. Junttia, outoa ja vastenmielistä käytöstä. Inhottavinta on että asumme samassa pihapiirissä joten näen häntä lähes päivittäin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
2/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti kävit useammilla treffeillä. Girl power

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enempää kliseistä keksinyt, amatööri.

Vierailija
4/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään syytä tuntea syyllistyyttä, olet vapaa tekemään valintasi. Miehen pitäisi sitä kunnioittaa.

Seuraavan kerran kun pitääyhteyttä luvatta, uhkaile että haet poliisilta lähestymiskiellon ellei tuo lopu. Ei tuossa muu auta. Jos edes ymmärtäisi siitä.

Sinuna myös onnittelisin itseäni hyvästä päätöksestä olla jatkamatta tutustumista tuollaiseen junttiin.

Vierailija
5/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä hänet.

Vierailija
6/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko nyt syyt tänne? Kerrotko hänelle?

Vierailija
7/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sälli on niitä joka saa kerrankin naisen verkkoonsa niin pitää siitä kynsin hampain kiinni , koska "kuulut mulle". Ikävä että asutte lähekkäin. Mulla samantapainen kokemus , mutta onneksi satoja kilometriä välissä , mutta ei se estä etteikö herra yhtäkkiä ala-ovelta pyydä ovea avaamaan. Ja ei auttanut poliisi-uhkailut. Kaveri oli niin juntti ettei uskonut "et sinä uskalla poliisille soittaa". Uskomaton röyhkeys. Onneksi siskonsa oli mulle puolituttu ja pyysin häntä auttamaan. Sisko kertoi että tämä kaveri luulee että olemme kihloissa. Kihloissa, vaikka olen joka paikkaan laittanut estot .

Vierailija
8/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei syyllisyyttä, mutta voithan vastata hänelle, että teillä eivät vain sopineet kemiat yhteen tai jotain vastaavaa.

Vierailija
9/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskan käyttö ja salakuvaus ei ole herrasmiehen käytöstä. Pukeutuminen eikä romaneille vittuilu minua haittaisi, kunhan käy suihkussa eikä haise kovin tunkkaiselle. Tuo kihlauskommentti saa epäilemään onko hän jotenkin heikkolahjainen.

Vierailija
10/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tunnet ennemmin inhoa ja ahdistusta tuota miestä kohtaan. Ihmetyttää mikset estänyt sitä jo kauan sitten.

Vierailija
11/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pidä tuntea syyllisyyttä ettei halua junttia miestä.

Vierailija
12/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ekaa kertaa pappia kyydissä. Tärkeintä on nyt ymmärtää, ettet voi pelata tuon kanssa normaaleilla säännöillä. Voit vain hävitä, ellet laita kaikkia liinoja kiinni. Nää tapaukset elää liian kilteistä ja ymmärtäväisistä ihmisistä.

Vierailija
13/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi käyttää hyväkseen sun pitkämielisyyttä. Sanot, että homma oli ja meni ja että nyt sitten ei olla enää yhteydessä ja sitten ET VASTAA ENÄÄ IKINÄ MITÄÄN. 

Vierailija
14/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että oli pieni muna etkä saanut yhtäkään orgasmia ja että olet jo löytänyt parempia. Ja sitten estot päälle. 

Vierailija
15/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sälli on niitä joka saa kerrankin naisen verkkoonsa niin pitää siitä kynsin hampain kiinni , koska "kuulut mulle". Ikävä että asutte lähekkäin. Mulla samantapainen kokemus , mutta onneksi satoja kilometriä välissä , mutta ei se estä etteikö herra yhtäkkiä ala-ovelta pyydä ovea avaamaan. Ja ei auttanut poliisi-uhkailut. Kaveri oli niin juntti ettei uskonut "et sinä uskalla poliisille soittaa". Uskomaton röyhkeys. Onneksi siskonsa oli mulle puolituttu ja pyysin häntä auttamaan. Sisko kertoi että tämä kaveri luulee että olemme kihloissa. Kihloissa, vaikka olen joka paikkaan laittanut estot .

Pienissä maalaiskylissä asuu tuollaisia peräkammarinpoikia. Jos olet parturi, kaupan kassa tms. asiakaspalvelija ja hymyilet tai juttelet ystävällisesti tällaiselle miehelle, hän luulee että olet rakastunut häneen. Jos käyt säälistä treffeillä kerran tai pari, hän kertoo kaikille että olette pariskunta. Sitten on tosi noloa, kun muut kyläläiset ottavat nämä todesta ja alkavat odottaa yhteenmuuttoa tai hääkutsua ja pahastuvat, jos näkevät sinut jonkun toisen miehen seurassa ja itse et tiedä ollenkaan olevasi jonkun "omaisuutta".

Vierailija
16/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei syyllisyyttä, mutta voithan vastata hänelle, että teillä eivät vain sopineet kemiat yhteen tai jotain vastaavaa.

Juurihan joku kirjoitti av:lle, että mitä tarkoittaa kun nainen sanoo että ei ole kemiaa ja "mistä sen kemian voi hankkia?"

Vierailija
17/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat silti tuosta ruikutuksesta jotain tyydytystä kun et ole miestä estänyt

Vierailija
18/18 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kovana, älä vastaa, laita estoon. Joku jo sanoikin että tuollaiset tyypit elävät liian kilteistä ihmisistä. Jokainen vastaus jonka hänelle suot lyö lisää vettä löylyyn.

Toistaiseksi tilanne on helppo, kun et kärsi muusta kuin yhteydenotoista. Tulevaisuudessa voit olla fyysisestikin vaarassa. Sekopäisyyden on tapana lisääntyä kunnes se täyttää sille varatun tilan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi