Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopeta tupakointi heti.

Vierailija
04.09.2023 |

Suomessa vuosittain kuolee noin 5000 ihmistä sairauteen joka aiheutuu tupakoinnista.
Keuhkosyöpä.Noin 2500/vuosi sairastuu.Heistä noin 90% polttaa tupakkaa.Vain pieni prosentti heistä elossa vielä 5 vuoden kuluttua.Keuhkoahtauma.Jopa noin 300000 sairastaa.Suurin syy tähän on tupakointi.
Lopeta tupakointi tai tupakointi lopettaa sinut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lopettaa kun en ole edes aloittanut.

Vierailija
2/23 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat avun tupakoinin lopetus.Sv-Läkkeillä.Syöt lääke 3 kk.irti tupakasta.Alussa tupakoit, otat läkkeen ,Tupakka jää itsestään pois.Helppoa kuin mikä ja onnistut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten yritin kerran vetää röökiä opiskelijabileissä. Maistui kuvottavalle, lopetin välittömästi. Miten ihmeessä joku voi langeta tuollaiseen hullutukseen?

Jos ihan oikea Amerikan alkuperäisasukas, ts. inkkari, ehdottaisi minulle rauhanpiipun polttamista perinteiseen tapaan, voisin kyllä suostua. Samoin jos joskus tekisin aikamatkan, ja saisin tilaisuuden röyhytellä sikaria Sibeliuksen, Churchillin tai Väinö Tannerin kanssa.

Vierailija
4/23 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää mikään. Kaikki on jo pilalla. Jos röökin kuolen niin sitten kuolen, ei kiinnosta.

Vierailija
5/23 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa lopettaa nyt.

Vierailija
6/23 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että minä pidän huolen omista asioistani ja sinä pidät huolen omista asioistasi, eiks jee??

Vierailija
7/23 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että minä pidän huolen omista asioistani ja sinä pidät huolen omista asioistasi, eiks jee??

Ok.

Vierailija
8/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti.

Vierailija
9/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii niin kauan, kun myös huolehdit siitä ettei tupakkasi myrkyt kulkeudu minun kotiini tai elimistööni. 

eri

Vierailija
10/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan heti kun lakkaat äänestämästä vasemmistoa ja toteat julkisesti että Marin oli Suomen historian tuhoisin PM. Diili?

11/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tyhmä lässytys heti !

Vierailija
12/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta. Lopeta sinä ittes.

Vierailija
13/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta enää mikään. Kaikki on jo pilalla. Jos röökin kuolen niin sitten kuolen, ei kiinnosta.

Kerran täällä eletään eikä se rööki ketään tapa. Kaikella pitää kiusata, aivn sama ja samaa tulee sitten kyllä takaisinkin päin että turha on kenenkään marista mistään syystä.

Vierailija
14/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Vierailija
15/23 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii niin kauan, kun myös huolehdit siitä ettei tupakkasi myrkyt kulkeudu minun kotiini tai elimistööni. 

eri

Älä sinä myrkytä muita ihmisiä itselläsi, kiitos.

Vierailija
16/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti.

Vierailija
17/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa huuleen heti. 

Vierailija
18/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten litania Viinan haitoista kiitos. 

Kumpi voittaa ?

Vierailija
19/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuolen hoikkana vähän aiemmin, kuin siirtäisin addiktioni ruokaan

Vierailija
20/23 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän-verisuonitaudit. Maksasairaudet. Neurologiset ja psykiatriset sairaudet. Monet eri syövät. Sikiövauriot. Aiheuttaa ylipainoa ja vaikuttaa negatiivisesti suun terveyteen.

Lisänä liikennekuolemat. Väkivaltarikokset ym ym...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä