Huomaavatko muut työpaikalla sen, jos kahdella kolleegalla on keskenään mukavaa vipinää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Se joutilas lauma jolle työaika noteeraa ne heidän mielestään sopivat, saman ikäiset ja "tasoiset" parit ja naittaa ne mielessään yhteen. Juoru on liikkeellä jo ennen kuin tyypit ovat edes huomaanneet toisensa, ja jos sitten yksi sadasta heidän juorustaan osuu oikeaan niin "me sitä jo vähän odoteltiinkin".
Jep. Sama raskausuutisten kanssa, ilmoituksen jälkeen löytyy aina jokunen tampio, joka on "nähnyt sen silmistä".
Kyllä sen näkee siitä miten kommunikoivat keskenään.
Ne huomataan, jotka halutaan näyttää. Niitä ei huomata, jotka halutaan salata.
Kaksi työkaveria paljasti iltatapahtumassa seurustelevansa. Yksi havukka kailotti heti seuraavana päivänä töissä, että hän kyllä huomasi niiden välillä olevan jotain jo aikaa sitten. Hiljeni, kun kysyin, että miksi sitten vielä viime viikolla olit naittamassa tuota "Tiinaa" ihan toiselle henkilölle ja ihmettelit, miksi niin mukava mies kuin "Ville" ei löydä ketään mukavaa tyttöä.
Mua ei haittaa vaikka huomaa sillä olen työpaikan sonni muu muu! Monikin valuva nainen on tullut veskiin ja saanut mitä tarvitsee nääs! Bang bang ja sfiuu lits läts hei!
Kummallista on, että nämä huomaajat eivät koskaan (huom.) kerro ennen paljastamista, että tietävät. Aina vasta jälkeen päin
Vierailija kirjoitti:
Kummallista on, että nämä huomaajat eivät koskaan (huom.) kerro ennen paljastamista, että tietävät. Aina vasta jälkeen päin
Kunnioittavat toisten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Niin peruskäytöstavat kummastuttavat kovasti nykyihmistä.
Huomaa. :) Minusta se on vaan hauskaa ajanvietettä oman pään sisällä tehdä huomioita eri henkilöiden kanssakäymisestä ja tehdä analyyseja.
90% tapauksista sen huomaa. Tosin jos on eri osastolla tms töissä niin sitten ei välttämättä, kun kohtaamisia on harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa. Tänään oli lounaalla naapuripöydässä syömässä kolme miestä ja yksi nainen. Heti näki kenen kanssa naisella oli suhde.
Missäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Toisinkin päin voi käydä. Itse lähennyin yhden työkaverin kanssa enemmän kuin muiden. Ihan puhtaasti kaverillisesti, mutta tämä läheisin työkaveri oli muuten aika hiljainen ja molemmat olimme sinkkuja, niin jostain syystä muut ajattelivat siinä olevan muutakin. Pikkujouluissa pari työkaveria sitten kyseli, että onko meidän välillä jotain.
Minulle on käynyt kahdesti noin - pitää vissiin muuttaa käytöstä.
Pahin juorukello alkoi vuosia myöhemmin tavatessa vängätä tietoa, mitä sutinaa minulla oli yhden kanssa. Ohi meni, se oli eri henkilö.
No huomaa, mutta ollaan kuin ei mitään huomattaisi.
Me seurustelimme miehen kanssa 3 vuotta pitäen sen visusti salassa meidän muulta 7 hengen tiiviiltä työporukalta. Lopulta minä vaihdoin työpaikkaa ja tovi sen jälkeen mies alkoi puhua töissä, että seurustelee. Ei kuitenkaan alleviivannut mitenkkään sitä, että seurustelee minun kanssani. Tästä kaksi vuotta myöhemmin menimme kihloihin miehen kanssa.
Menin kihlauksen jälkeen tapaamaan vanhaa työporukkaani (johon siis mies kuuluu edelleen) terassille ja oli jotenkin hämmentävää, kun porukka alkoi innoissaan selittämään "Jarin" menneen kihloihin. Kysyivät, että kai mäkin tulen sitten häihin. Kerroin tulevani häihin morsiammen roolissa, niin kyllä siinä porukka ihan oikeasti puhtaasti yllättyi.
Vierailija kirjoitti:
No huomaa, mutta ollaan kuin ei mitään huomattaisi.
Ja minä huomaan mitä juorutädit ovat huomaavinaan, mutta väärässä ovat.
Joskus huomaavat. Mutta se ketä tällainen kiinnostaa siinä määrin että alkaa juoruilla voi miettiä onko oma elämä vähän liian tylsää.
Se joutilas lauma jolle työaika noteeraa ne heidän mielestään sopivat, saman ikäiset ja "tasoiset" parit ja naittaa ne mielessään yhteen. Juoru on liikkeellä jo ennen kuin tyypit ovat edes huomaanneet toisensa, ja jos sitten yksi sadasta heidän juorustaan osuu oikeaan niin "me sitä jo vähän odoteltiinkin".