Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaavatko muut työpaikalla sen, jos kahdella kolleegalla on keskenään mukavaa vipinää?

Vierailija
28.04.2022 |

Onko miten ilmeistä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joutilas lauma jolle työaika noteeraa ne heidän mielestään sopivat, saman ikäiset ja "tasoiset" parit ja naittaa ne mielessään yhteen. Juoru on liikkeellä jo ennen kuin tyypit ovat edes huomaanneet toisensa, ja jos sitten yksi sadasta heidän juorustaan osuu oikeaan niin "me sitä jo vähän odoteltiinkin". 

Vierailija
22/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joutilas lauma jolle työaika noteeraa ne heidän mielestään sopivat, saman ikäiset ja "tasoiset" parit ja naittaa ne mielessään yhteen. Juoru on liikkeellä jo ennen kuin tyypit ovat edes huomaanneet toisensa, ja jos sitten yksi sadasta heidän juorustaan osuu oikeaan niin "me sitä jo vähän odoteltiinkin". 

Jep. Sama raskausuutisten kanssa, ilmoituksen jälkeen löytyy aina jokunen tampio, joka on "nähnyt sen silmistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee siitä miten kommunikoivat keskenään.

Vierailija
24/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin huomaa.

Vierailija
25/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huomataan, jotka halutaan näyttää. Niitä ei huomata, jotka halutaan salata.

Vierailija
26/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työkaveria paljasti iltatapahtumassa seurustelevansa. Yksi havukka kailotti heti seuraavana päivänä töissä, että hän kyllä huomasi niiden välillä olevan jotain jo aikaa sitten. Hiljeni, kun kysyin, että miksi sitten vielä viime viikolla olit naittamassa tuota "Tiinaa" ihan toiselle henkilölle ja ihmettelit, miksi niin mukava mies kuin "Ville" ei löydä ketään mukavaa tyttöä.

Vierailija
27/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka huomaa sillä olen työpaikan sonni muu muu! Monikin valuva nainen on tullut veskiin ja saanut mitä tarvitsee nääs! Bang bang ja sfiuu lits läts hei!

Vierailija
28/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista on, että nämä huomaajat eivät koskaan (huom.) kerro ennen paljastamista, että tietävät. Aina vasta jälkeen päin

Vierailija
29/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on, että nämä huomaajat eivät koskaan (huom.) kerro ennen paljastamista, että tietävät. Aina vasta jälkeen päin

Kunnioittavat toisten yksityisyyttä.

Vierailija
30/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin peruskäytöstavat kummastuttavat kovasti nykyihmistä.

Vierailija
31/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa. :) Minusta se on vaan hauskaa ajanvietettä oman pään sisällä tehdä huomioita eri henkilöiden kanssakäymisestä ja tehdä analyyseja.

Vierailija
32/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% tapauksista sen huomaa. Tosin jos on eri osastolla tms töissä niin sitten ei välttämättä, kun kohtaamisia on harvemmin.

Vierailija
33/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa. Tänään oli lounaalla naapuripöydässä syömässä kolme miestä ja yksi nainen. Heti näki kenen kanssa naisella oli suhde.

Missäpäin?

Vierailija
34/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinkin päin voi käydä. Itse lähennyin yhden työkaverin kanssa enemmän kuin muiden. Ihan puhtaasti kaverillisesti, mutta tämä läheisin työkaveri oli muuten aika hiljainen ja molemmat olimme sinkkuja, niin jostain syystä muut ajattelivat siinä olevan muutakin. Pikkujouluissa pari työkaveria sitten kyseli, että onko meidän välillä jotain.

Minulle on käynyt kahdesti noin - pitää vissiin muuttaa käytöstä.

Vierailija
35/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin juorukello alkoi vuosia myöhemmin tavatessa vängätä tietoa, mitä sutinaa minulla oli yhden kanssa. Ohi meni, se oli eri henkilö.

Vierailija
36/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomaa, mutta ollaan kuin ei mitään huomattaisi.

Vierailija
37/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega, prkl.

Vierailija
38/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me seurustelimme miehen kanssa 3 vuotta pitäen sen visusti salassa meidän muulta 7 hengen tiiviiltä työporukalta. Lopulta minä vaihdoin työpaikkaa ja tovi sen jälkeen mies alkoi puhua töissä, että seurustelee. Ei kuitenkaan alleviivannut mitenkkään sitä, että seurustelee minun kanssani. Tästä kaksi vuotta myöhemmin menimme kihloihin miehen kanssa.

Menin kihlauksen jälkeen tapaamaan vanhaa työporukkaani (johon siis mies kuuluu edelleen) terassille ja oli jotenkin hämmentävää, kun porukka alkoi innoissaan selittämään "Jarin" menneen kihloihin. Kysyivät, että kai mäkin tulen sitten häihin. Kerroin tulevani häihin morsiammen roolissa, niin kyllä siinä porukka ihan oikeasti puhtaasti yllättyi.

Vierailija
39/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomaa, mutta ollaan kuin ei mitään huomattaisi.

Ja minä huomaan mitä juorutädit ovat huomaavinaan, mutta väärässä ovat.

Vierailija
40/43 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaavat. Mutta se ketä tällainen kiinnostaa siinä määrin että alkaa juoruilla voi miettiä onko oma elämä vähän liian tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän