Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla selkeästi erottuva g-piste?

Vierailija
27.04.2022 |

Oletko siis itse tai kumppanisi kanssa löytänyt vaginastasi tuon kuuluisan, erityisen herkän ja nautintoa tuottavan pienen alueen vai koetko ettei sinulla tällaista erityisen herkkää kohtaa vaginan sisällä ole?

Nainen, onko sinulla selkeästi erottuva g-piste?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain yksi pikkuongelma eli varsinaisesti G-pistettä ei ole olemassa, vaan kyse on klitoriksen kiihottamisesta vaginan kautta. Siksi G-pistettä ei ole löydetty tieteen keinoin.

Klitoriksesta vain pieni osa on näkyvissä - useimmat tietävät sen jo, mutta kaikki eivät tiedä sitäkään.

Vierailija
22/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Ja juuri ennen squirttaamisa paisuu itse asiassa aika isoksikin. Olen tästä kiitollinen.

Hyi helvetti teitä sänkyynkusijoita! En ymmärrä kuka tuosta nauttii, kun toinen ruikkii jatkuvasti päälle. Yhden jälkeen toista ei enää tule tähän talouteen..

Hyi helvetti ... ja sinä olet yksi niistä jotka eivät tiedä tästä mitään. 

Saa kai sitä eri mieltä olla. Ei kaikki tykkää squirttaajista/squirttaamisesta. Se on ihan fine.

Saa olla, mutta tapa, jolla se ilmaistaan voisi olla fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vain yksi pikkuongelma eli varsinaisesti G-pistettä ei ole olemassa, vaan kyse on klitoriksen kiihottamisesta vaginan kautta. Siksi G-pistettä ei ole löydetty tieteen keinoin.
Klitoriksesta vain pieni osa on näkyvissä - useimmat tietävät sen jo, mutta kaikki eivät tiedä sitäkään.

On se olemassa, mutten usko että liittyy klitorikseen. Syystä, että virtsaputki on välissä. Sitä paitsi g-piste sijaitsee samassa kohtaa kuin miehellä eturauhanen. Naisella taitaa olla siinä kohtaa ksenen rauhanen. Mutta joka tapauksessa siinä on naisilla, ainakin toisilla, herkkä kohta mistä saa orgasmeja laukaistua. Itsekin laukaissut sormilla hieromalla vaimolta jo varmaan toistatuhatta.

Vierailija
24/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se olemassa, mutten usko että liittyy klitorikseen. Syystä, että virtsaputki on välissä. Sitä paitsi g-piste sijaitsee samassa kohtaa kuin miehellä eturauhanen. Naisella taitaa olla siinä kohtaa ksenen rauhanen. Mutta joka tapauksessa siinä on naisilla, ainakin toisilla, herkkä kohta mistä saa orgasmeja laukaistua. Itsekin laukaissut sormilla hieromalla vaimolta jo varmaan toistatuhatta.

Et nyt ihan ymmärtänyt viestiäni, mutta ei se mitään. Itsellänikin on havaintoja kuvailemastasi ilmiöstä.

Vierailija
25/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vastaukseni olisi noiden vaihtoehtojen väliltä. Ei ole selkeää yhtä pistettä, mutta monta sellaista epämääräistä, joiden paikkakin tuntuu vaihtelevan. Saan orgasmeja ilman klitoriksen kärjen stimulointia eli vaginan sisäisesti (esim. takaapäin), mutta ei siellä mitään yhtä tiettyä halleluja-pistettä minulla ole. Kun nyt asiaa oikein pohdin, niin sanoisin, että lantionpohjan lihasten puristaminen tiukasti suppuun tuottaa parhaan nautinnon takaapäin, ja sen myötä tulee ne orgasmitkin.

Aika sama mulla mut kaikissa asennoissa mulla kyl tärkeää toi lantionpohjanlihasten käyttäminen jotta tulee orgasmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi