Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla selkeästi erottuva g-piste?

Vierailija
27.04.2022 |

Oletko siis itse tai kumppanisi kanssa löytänyt vaginastasi tuon kuuluisan, erityisen herkän ja nautintoa tuottavan pienen alueen vai koetko ettei sinulla tällaista erityisen herkkää kohtaa vaginan sisällä ole?

Nainen, onko sinulla selkeästi erottuva g-piste?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ja juuri ennen squirttaamisa paisuu itse asiassa aika isoksikin. Olen tästä kiitollinen.

Vierailija
2/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris ei vain sijaitse  vaginassa, vaan vulvassa. Katsokaa mitä hyvänsä kirjaa,jossa naisen sukuelimet kuvattuna...ja itsekin tunnen anatomiani paremmin kuin tämä kirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Ja juuri ennen squirttaamisa paisuu itse asiassa aika isoksikin. Olen tästä kiitollinen.

Ahaa, laitat siis sormesi omaan vaginaasi (ilmeisesti samlla peniksen kanssa?) ja pystyt analysoimaan vielä G pisteen toimet siinä samalla. Se o kyllä melkoinen saavutus keneltä vaan!! Huippua.

Vierailija
4/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti teitä sänkyynkusijoita! En ymmärrä kuka tuosta nauttii, kun toinen ruikkii jatkuvasti päälle. Yhden jälkeen toista ei enää tule tähän talouteen..

Vierailija
5/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. N 60 V

Vierailija
6/25 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti teitä sänkyynkusijoita! En ymmärrä kuka tuosta nauttii, kun toinen ruikkii jatkuvasti päälle. Yhden jälkeen toista ei enää tule tähän talouteen..

Hyi helvetti ... ja sinä olet yksi niistä jotka eivät tiedä tästä mitään. 

Vierailija
7/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on selvästi. Kiihottuneenase on kova peukalonpään kokoinen läntti, joka on "kananlihalla". Siihen on vaikea osua peniksellä, se kun on melkein heti aukon takana, etupuolella. Peniksessä pitäisi olla jyrkkä mutka ylöspäin, että osuisi lähärissä. Ja takaapäin doggyä en harrasta. Mies osaa nuollessaan samalla keskisormella hyväillä minulle orkun sen avulla helposti.

Vierailija
8/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vastaukseni olisi noiden vaihtoehtojen väliltä. Ei ole selkeää yhtä pistettä, mutta monta sellaista epämääräistä, joiden paikkakin tuntuu vaihtelevan. Saan orgasmeja ilman klitoriksen kärjen stimulointia eli vaginan sisäisesti (esim. takaapäin), mutta ei siellä mitään yhtä tiettyä halleluja-pistettä minulla ole. Kun nyt asiaa oikein pohdin, niin sanoisin, että lantionpohjan lihasten puristaminen tiukasti suppuun tuottaa parhaan nautinnon takaapäin, ja sen myötä tulee ne orgasmitkin.

Vierailija
9/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sitä eri mieltä olla. Ei kaikki tykkää squirttaajista/squirttaamisesta. Se on ihan fine.

Vierailija
10/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sitä eri mieltä olla. Ei kaikki tykkää squirttaajista/squirttaamisesta. Se on ihan fine.

Ei toki tykkää, mutta tuota taas on TÄYSIN mahdoton ymmärtää. Onhan squirttausorgasmi kuitenkin orgasmien kruununjalokivi, joka saa ainakin minut tuntemaan itseni todella naiselliseksi.

Vierailija
11/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris ei vain sijaitse  vaginassa, vaan vulvassa. Katsokaa mitä hyvänsä kirjaa,jossa naisen sukuelimet kuvattuna...ja itsekin tunnen anatomiani paremmin kuin tämä kirjoittaja.

Kyllähän se lantion sisällä jatkuu emättimen vieressä.

Vierailija
12/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki tykkää, mutta tuota taas on TÄYSIN mahdoton ymmärtää. Onhan squirttausorgasmi kuitenkin orgasmien kruununjalokivi, joka saa ainakin minut tuntemaan itseni todella naiselliseksi.

Täysin mahdoton ymmärtää, että kaikki ei tykkää samoista asioista? Oikeasti?

Vierailija
13/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se meinaa mitään, (vaikka jatkuiskin..) esim. selkärangassa, jos ei se tunne kuten klitoris siis nääkyvissä oleva. Ei millään oletuksilla orgasmeja saa.

Ihan turhaa jankutusta.

Vierailija
14/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä selvästi joku kohta, ehkä sitten se g-piste tai mikä lie. Mieheni osaa sitä hyväillä suuseksin aikana ja loppupuolella etenkin todellakin se mikä orkun laukaisee. Yhdynnässä ei ehkä niinkään osu, mutta kun itsekseni leikin dildoilla tms joskus, niin sillä kyllä saan senkin paikan hyväiltyä. Tuntuu orgasmi erilaiselta ja jotenkin voimakkaammalta sitä kautta saatuna, kuin pelkällään klitorista hyväilemällä. Löytyi vasta uuden mieheni myötä

n46

Vierailija
15/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se meinaa mitään, (vaikka jatkuiskin..) esim. selkärangassa, jos ei se tunne kuten klitoris siis nääkyvissä oleva. Ei millään oletuksilla orgasmeja saa.
 Ihan turhaa jankutusta.

Se, ettet sinä saa klitorikseen tuntumaa vaginansisäisesti ei tarkoita, etteivät muut saisi. Moni onnistuu siinä anaalisestikin, mm. minä. Olisi suositeltavaa, ettei täällä esitettäisi faktoina niitä asioita, jotka koskevat vain omaa itseä. Me olemme hyvin erilaisia kaikki.

Vierailija
16/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä selvästi joku kohta, ehkä sitten se g-piste tai mikä lie. Mieheni osaa sitä hyväillä suuseksin aikana ja loppupuolella etenkin todellakin se mikä orkun laukaisee. Yhdynnässä ei ehkä niinkään osu, mutta kun itsekseni leikin dildoilla tms joskus, niin sillä kyllä saan senkin paikan hyväiltyä. Tuntuu orgasmi erilaiselta ja jotenkin voimakkaammalta sitä kautta saatuna, kuin pelkällään klitorista hyväilemällä. Löytyi vasta uuden mieheni myötä
n46

Missä päin vaginaa? Etuseinämä, takaseinämä, muu?

Vierailija
17/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa jankutusta.

Se, ettet sinä saa klitorikseen tuntumaa vaginansisäisesti ei tarkoita, etteivät muut saisi. Moni onnistuu siinä anaalisestikin, mm. minä. Olisi suositeltavaa, ettei täällä esitettäisi faktoina niitä asioita, jotka koskevat vain omaa itseä. Me olemme hyvin erilaisia kaikki.

ahaa, sinä siis väität, että muut saavat.,eikös ollut tarkoitus puhua vain itsestään, niin minä ainakin tein. En sanonut että kukaan ei tunne,  minä en. Mistä sinä tiedät saako moni anaakisesti? Tunnet varmasti vain sen mitä itse tunnet.Ja tutkimusten mukaan MONET EIVÄT tunne.

Vierailija
18/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa jankutusta.

ahaa, sinä siis väität, että muut saavat.,eikös ollut tarkoitus puhua vain itsestään, niin minä ainakin tein. En sanonut että kukaan ei tunne,  minä en. Mistä sinä tiedät saako moni anaakisesti? Tunnet varmasti vain sen mitä itse tunnet.Ja tutkimusten mukaan MONET EIVÄT tunne.

Tiedän, koska olen tuottanut naisille (siis myös muille kuin itselleni) orgasmeja koskematta klitoriksen kärkeen, vaginaalisesti ja anaalisesti. Oman kokemukseni mukaan sen mahdollisuus ei ole niin harvinaista kuin voisi kuvitella. Pitää vain löytää kullekin yksilölle oikea tekniikka ja oikeat kohdat.

Vierailija
19/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olemme hyvin lähekkäin mieheni kanssa, huomaan G-pisteeni sijaitsevan mieheni takataskussa, jossa on hänen rahapussissani. Käsittelemällä tätä G-pistettä saan äärimmäisen suurta nautintoa. Mieluiten käytän G-pistettäni siten, että mieheni on hyvin kaukana minusta.

Vierailija
20/25 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= Pientä epävarmuutta siitä, onko squirttaaminen sittenkään ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä